Myydään kisannut cockerspanieliuros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
kirby
Höpsö veitikka

Myydään kisannut cockerspanieliuros

Viesti Kirjoittaja kirby »

Myyntiin tulee siis jo kisannut, hyviinkin tuloksiin päässyt näyttelylinjainen cockerspanieliuros vjKREW-08 vKREW-08 jEUV-08 Dance Attendance At Ettore eli tutummin Aksu. Myyn Aksun, koska aikani ei yksinkertaisesti riitä ylläpitämään pojalle tarpeeksi aktiivista elämää. Koiran kasvattajan, cazan, kanssa on puhuttu asiasta ja sovimme, että minä saan myydä koiran. Tosin uuden kodin päätämme yhdessä.

AKSUN TIEDOT:
- virallisesti Dance Attendance At Ettore "Aksu"
- rotu cockerspanieli
- sukup. uros
- väri Blueroan
- syntynyt 30.07.2008
- rekisterinumero CKSU-028 (rekisteröity vCSY'n cockerirekisteriin!)
- kasvattaja Ettore, caza
- VANHAT SIVUT (pahoittelen sotkuisuutta!)

- isä vFIN JVA & AVA & MVA vSWE & vGBR & vLT MVA MV-KREW-GBRW-07 Spick And Span At Ettore
- emä vFIN TVA & JVA jLTW-08 jBELW-08 jKREW-08 jNW-08 Vann Rouge Ballet Les Dauphins
Jo sukunsakin puolesta Aksu on varsinainen helmi! Sen vanhemmat ovat upeasti menestyneet etenkin näyttelyissä.

MUKAAN LÄHTEVÄT:
- Kuvat (ottajaksi merkittävä caza/Sanni S. ja linkki sähköpostiin caza@pehko net!)
- Luonne (kirjoittajaksi merkittävä Elina ja linkki säpöön irkkulikka@hotmail.com!)
- Kilpailutulokset (mm. Kreikan juniorivoittaja- ja voittajatitteli, sekä Euroopan juniorivoittajatitteli!)

NÄYTTELYTULOKSIA MUKAAN LÄHTEVILLÄ KUVILLA:
- ERI1 PU2 SERT ROP-juniori (Tanskan voittajanly, 19.09.2008, JUN- luokka)
- ERI1 PU1 SERT VSP ROP-juniori vjKREW-08 vKREW-08 (Kreikan voittajanly, 07.12.2008, JUN- luokka)
- ERI/1 PU2 SERT ROP-jun jEUV-08 (Euroopan voittajanly, 31.12.2008, JUN)

Noniin, mikäli olet kiinnostunut tarjoamaan hyvän ja suht. aktiivisen kodin, jätä tarjous tähän topaan. Koti valitaan huolella, joten panostakaa viesteihinne! :) Kasvattaja tulee merkitä uusilla sivuilla. Kuvat ja luonne (sekä kuvien mukana meriitit) lähtevät mukaan, mikäli noudatat tekijänoikeuksia. Aksu on ollut minulle hyvin rakas, ja vaikken olekaan kasvattaja, olisi mukavaa kuulla Aksun kuulumisia joskus. ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Joana
Floodari

Re: Myydään kisannut cockerspanieliuros

Viesti Kirjoittaja Joana »

Minäpä nyt tästäkin heitän tarjousta :) Mullahan siis on jo yksi sun entisistä koirista, Camo, joka tuli meille hiljattain. Mulla olisi vielä sopivasti tilaa midi-koiralle, joten maastoesteisiin ja agilityyn lähdettäisiin näin ensiksi kisaamaan, ja näyttelyihin tietysti. Spanielikokeissakin käytäisiin, ja mejään suunnataan myös. Aluksi nyt noita lajeja, uusia kokeillaan tietysti mahdollisuuksien mukaan! Jalostusoikeudesta olen myös kiinnostunut, yhden pentueen verran. Mulla on ollut kisautus tässä muutaman viikon epäaktiivista mittavamman sivujen uudistamisen vuoksi, mutta nyt se on lähes kokonaan takanapäin ja aikaa riittää taas :) Kisa- ja sivunäyttönä Xena ja Konsta. Toivottavasti vakuutti :) Mullahan on aika paljon koiria, mutta pysyvän kodin voin taata ja kunnon kisautuksen noissa mainitsemissani lajeissa.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
kirby
Höpsö veitikka

Joana, kyllä sun tarjous on hyvinkin vakuuttava :) Harkintaan ehdottomasti. Täytyy vähän katsella, tuleeko vielä muita, mutta vahvoilla olet!
vuoden kadehdituin 2012
Shagan
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Ei, miksi avasinkaan ylipäätään tämän topicin. : <
Minulla on ihan pakko laittaa tarjousta, sillä olen aivan älyttömän pitkään jo suunnitellut jonkinlaisen spanielin hankkimista. Ja nyt eteen tupsahti tälläinen komea hyvä niminen uros, enkä voi vain olla välittämättä. :>

Joten, Aksu pääsisi kenneliini Lay Upiin kolmen muun koiran seuraksi. Kisaamaan Aksu pääsisi heti, sillä en omista yhtäkään muuta koiraa, joka kisaisi midissä. Aloittaisin sen kanssa siis heti ahkeran kisaamisen ainakin agilityssä ja kenties mejässäkin. Koiratanssissa on pian myöskin tilaa, eli sielläkin myös kisaittaisiin pian. Näyttelyissä käytäisiin tietysti myös hurmaamassa tuomarit ja tarkoituksena kisatakin näyttöpuolella ahkerasti. Itse olen ihmisiä, jotka kokeilevat monen laisia lajeja, joten tultaisiin Aksun kanssa kisaamaan myös maastoesteissä ja muissakin lajeissa. Kisautuksen suhteen siis olisin ainakin aktiivinen! :)
Jalostusoikeus olisi tietysti mukava asia, mutta ainakaan nyt en voisi varmasti sanoa, käytänkö Aksua jalostukseen jos sen saisin itselleni. Mutta voisin jopa nyt rohjeta kääntymään enemmänkin kyllä-puolelle, eli voisin käyttää herraa jalostuksessa ainakin yhdessä pentueessa.
Kisautukseni viime aikoina on ollut melko hajonaista, sillä minulla itselläni on muutama projekti suunniteilla. Kisanäyttönä voin kuitenkaan näyttää koirani Riesan ja Caldon. Tällä hetkellä koiramääräni on ainakin maxi-koirien osalta minulle melko suuri, mutta niin kuin mainitsin, kokonsa puolesta Aksu pääsisi ainakin kisaamaan aktiivisesti. Pysyvän kodin voisin taata ja Aksu tulisi saamaan varmasti tarvitsemansa huomion. Koirakavereitakin olisi aina ympärillä, eli tylsää pojan elämästä ei ainakaan tulisi. :)
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
kirby
Höpsö veitikka

Shagan, varsin hyvä tarjous sinullakin! (: harkitsemisen arvoinen, todellakin.

Jalostusasioissa kääntykää kasvattajan, cazan puoleen! Hänelle voi sitten uusi omistaja laittaa vaikka yv'tä asiasta.
vuoden kadehdituin 2012
kirby
Höpsö veitikka

Noniin, päätös uudesta kodista ei ollut helppo, sillä olette kumpikin varsin tasavertosia. Mutta Shagan, päädyttiin cazan kanssa suhun, että jos poika vielä kiinnostaa niin se on sinun sitten :) Täytyy sanoa, että kynsin ja hampain luovun Aksusta,eli pidäthän pojasta hyvää huolta! Ja tosiaan, cazan kanssa sitten puheille, jos suunnittelet jossain vaiheessa jalostuskäyttöä.
vuoden kadehdituin 2012
Shagan
Toistolla tehoa

Oi, kiitos toosi paljon että päädyitte minuun! :) Voit olla varma että pidän pojasta hyvää huolta, eli ole huoletta. Ja voin halutessasi ilmoitella sinullekin joskus kuulumisia, vaikka täällä turreissa yv'llä. Koitan sivut saada valmiiksi mahdollisimman pian, mahdollisesti jo tänään aloittelen niiden tekoa.
Kiitos vielä kerran.
kirby
Höpsö veitikka

Oleppa hyvä vain :)
vuoden kadehdituin 2012
Shagan
Toistolla tehoa

Aksu sai vihdoinkin omat sivut ja kisaaminen voi alkaa! :) Lupnteenkin koitan saada sivuille mahdollisimman pian.
kirby
Höpsö veitikka

Kiitos Shagan sivuista! Menestystä kilpailuissa! :)
vuoden kadehdituin 2012
Vastaa Viestiin