Narrilaivaan haluaisin siis ostaa faaraokoiria. Saavat olla minkä ikäisiä tahansa, koska otan niille sitten jonkinlaisen oman ikääntymisen käyttöön.
Koirat tulevat kilpailemaan erityisesti vinttikoirakilpailuissa, katsotaan josko eksytään myös agility ja toko radoille.
Koirille tulee piirretyt kuvat ja niitä tullaan käyttämään piirretyille koirille suunnatuissa näyttelyissä.
// edit. Lisäksi kaikkien faaraokoirien kasvattajia olisi kiva mukava saada tietoon.. :)
O: Faaraokoiria
-
- Alkupalat
- Viesti:
- mio
- Floodari
Re: O: Faaraokoiria
mulla ei ole nyt tarjolla myytäväksi farkkuja, mutta halusin tulla sanomaan että kovasti tervetuloa farkkujen omistajien joukkoon!
ja mulle on tulossa ehkäpä myöhemmin farkkupentue, mutta se on vielä niin kaukainen juttu että tuskinpa kannattaa kauheastu vielä mainostaa. :D
ja mulle on tulossa ehkäpä myöhemmin farkkupentue, mutta se on vielä niin kaukainen juttu että tuskinpa kannattaa kauheastu vielä mainostaa. :D
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Minulle tuli juuri tänään yksi kasvattipalautus -> Filyra´s Shrieking Shack. Etsisin tälle pojalle nyt aktiivista kotia, koska sillä on varmasti yhtä paljon potentiaalia kun sisaruksillaan. :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Upsan, kiinnostaako?