Livlig novascotiannoutajia
-
- Nakkisotilas
Livlig novascotiannoutajia
Myynnissä olisi kauan kadonneita kasvatteja ja koiria, jotka eivät ikinä sitä omaa kotiaan ole vielä löytäneet.
Beatles -pentue
syntynyt 10.7.2006
(i. VCAW-06 Essian Red Tiger, e. Red Fox Voodoo Lounge)
u. Livlig Toller's Blue Jay Way
Uroksella suoritettuna noutajien taipumuskoe.
The Island -pentue
syntynyt 9.7.2007
(i. VFIN & KANS MVA BISS VMV-06 Livlig Toller's Besame Mucho, e. Star Toller's This Is Magic)
u. Livlig Toller's Vega Five-Bravo MYYTY
u. Livlig Toller's Seven Foxtrot (sijoitetaan!)
A Bar Night -pentue
syntynyt 29.12.2008
(i. Blue Toll's Pinacolada, e. VJEUV-07 BH Livlig Toller's Et Cetera)
u. Livlig Toller's Savoy Corpse Reviver
Beatles -pentue
syntynyt 10.7.2006
(i. VCAW-06 Essian Red Tiger, e. Red Fox Voodoo Lounge)
u. Livlig Toller's Blue Jay Way
Uroksella suoritettuna noutajien taipumuskoe.
The Island -pentue
syntynyt 9.7.2007
(i. VFIN & KANS MVA BISS VMV-06 Livlig Toller's Besame Mucho, e. Star Toller's This Is Magic)
u. Livlig Toller's Vega Five-Bravo MYYTY
u. Livlig Toller's Seven Foxtrot (sijoitetaan!)
A Bar Night -pentue
syntynyt 29.12.2008
(i. Blue Toll's Pinacolada, e. VJEUV-07 BH Livlig Toller's Et Cetera)
u. Livlig Toller's Savoy Corpse Reviver
- Shagan
- Toistolla tehoa
Re: Livlig novascotiannoutajia
Ei, ei saa kiusata näin. :<
Minulla on pakko laittaa tarjousta tuosta nartusta, Livlig Toller's Norwegian Woodista. Pitkään, yli puoli vuotta olen suunnitellut tollerin hankkimista, mutta tilaa ei ole ollut ja kisoissa on ruuhkaa kun kaikki koirat jämähtävät yhdeen luokkaan. Vasta hankin suomenlapinkoiran, mutta nyt kun tuon neidin näin niin tiesin että sen minä haluan. Ja nyt tarjousta pukkaa.
Eli Maara pääsisi asustamaan kahden muun koiran kanssa uuteen kenneliini Lay Upiin. Minulla on kuitenkin toinen kennel, josta löytyy yhdeksän koiraa, jonka vuoksi kaikkiin kisoihin Maara ei pääsisi. Aloittaisin kuitenkin varmasti sen kanssa kisaamaan noutajille tarkoitetuissa kisoissa (NOU ja NOME), eikä varmasti tulisi siellä ruuhkaa sillä koira tulisi olemaan ainut jolla on oikeus kisata nuissa kisoissa. Tämän lisäksi olisi myös tarkoitus aloittaa ainakin agility, kunhan saluki urokseni saa oikeudet ylempään luokkaan. Tämän lisöksi myös olisi tarkoitus kokeilla myös muitakin lajeja, kuten jäljestämista, koiratanssia ja jos aikaa riittää, niin myös pelastuskokeita, pk-lajeja yms. Näyttelyissä tulisi myös käytyä tarpeeksi monesti, itselläni on lupa tämän koiran kuviin, ja jos en löydä ihmistä jolla on luvat nuihin kuviin, niin sitten pistän nuo kuvat koiralle. Onko sinun mielestäsi koira sopusuhtainen, vai onko sillä suuria poikkeavuuksia roturuhmään nähden?
Itse en koskaan ole omistanut sijoituspentua, mutta minulle kelpaa hyvin ottaa se sijoituskotiin. Eli kun tarpeeksi pitkään olen kisannut, ja kun haluat teettää sillä pennut, niin sinun kennelisi nimen alla teetetään pentue. Jos siis olen oikein ymmärtänyt. xD
Kisa- ja sivunäyttönä voisin näyttää Riesan, joka siis asustaa Memora'sissa. Maara saisi kuitenkin ensi sijaisesti tälläiset sivut.
Toivottavasti saan Maaran, sillä se saisi varmasti minulta hyvän kodin.
// Sori, mutta pitää poistua koneelta, niin lopun kirjotin vähän tönkösti. Mutta toivottavasti saan Maaran itselleni!
Minulla on pakko laittaa tarjousta tuosta nartusta, Livlig Toller's Norwegian Woodista. Pitkään, yli puoli vuotta olen suunnitellut tollerin hankkimista, mutta tilaa ei ole ollut ja kisoissa on ruuhkaa kun kaikki koirat jämähtävät yhdeen luokkaan. Vasta hankin suomenlapinkoiran, mutta nyt kun tuon neidin näin niin tiesin että sen minä haluan. Ja nyt tarjousta pukkaa.
Eli Maara pääsisi asustamaan kahden muun koiran kanssa uuteen kenneliini Lay Upiin. Minulla on kuitenkin toinen kennel, josta löytyy yhdeksän koiraa, jonka vuoksi kaikkiin kisoihin Maara ei pääsisi. Aloittaisin kuitenkin varmasti sen kanssa kisaamaan noutajille tarkoitetuissa kisoissa (NOU ja NOME), eikä varmasti tulisi siellä ruuhkaa sillä koira tulisi olemaan ainut jolla on oikeus kisata nuissa kisoissa. Tämän lisäksi olisi myös tarkoitus aloittaa ainakin agility, kunhan saluki urokseni saa oikeudet ylempään luokkaan. Tämän lisöksi myös olisi tarkoitus kokeilla myös muitakin lajeja, kuten jäljestämista, koiratanssia ja jos aikaa riittää, niin myös pelastuskokeita, pk-lajeja yms. Näyttelyissä tulisi myös käytyä tarpeeksi monesti, itselläni on lupa tämän koiran kuviin, ja jos en löydä ihmistä jolla on luvat nuihin kuviin, niin sitten pistän nuo kuvat koiralle. Onko sinun mielestäsi koira sopusuhtainen, vai onko sillä suuria poikkeavuuksia roturuhmään nähden?
Itse en koskaan ole omistanut sijoituspentua, mutta minulle kelpaa hyvin ottaa se sijoituskotiin. Eli kun tarpeeksi pitkään olen kisannut, ja kun haluat teettää sillä pennut, niin sinun kennelisi nimen alla teetetään pentue. Jos siis olen oikein ymmärtänyt. xD
Kisa- ja sivunäyttönä voisin näyttää Riesan, joka siis asustaa Memora'sissa. Maara saisi kuitenkin ensi sijaisesti tälläiset sivut.
Toivottavasti saan Maaran, sillä se saisi varmasti minulta hyvän kodin.
// Sori, mutta pitää poistua koneelta, niin lopun kirjotin vähän tönkösti. Mutta toivottavasti saan Maaran itselleni!
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
- Nostaa rautaa
ot. mun mielestä jollain koiralla on jo nuo sinun näyttämät tollerin kuvat. Olisiko ollut jossakin Kuperkeikan kennelissä, vai mikä se oli ? (: muistaakseni WolfTame:n kasvatti
-
- Nakkisotilas
Shagan, uusi koti näytti varsin vakuuttavalta, joten annan sinulle Maaran ilomielin! :) Voin myös antaa sen ilman sijoitusta, kummin päin vain itsellesi sopii paremmin.
- Shagan
- Toistolla tehoa
Yhyy, ne kuvat olivatkin jo eräällä toisella käytössä. (kiitos huomautuksesta neean!) Lähetin hänelle viestiä, joten nyt ainakaan vielä en voi sivuja tehdä, sillä jos hänellä on ollut pitempään lupa käyttää koiran kuvia, en niitä tietystikään voi käyttää.
Eihän siis haittaa jeanne, että odotan mitä Kuperkeikan omistaja vastaa? Jos hunosti käy, niin saatan perua tuon pyynnön, sillä saattaisin vaihtaa urokseksi, sillä minulla ei ole muiden narttujen lupakuvia, vain urosten. Eli eihän haittaa että odotan vastausta ja saatan vaihtaa varauksen urokseen (9.7.2007 syntyneistä pojista toinen voisi kiinnostaa)? Ärsyttävää tälläinen häslääminen, pitääpä nyt heti käydä tuolla lupalistalla ilmoittamassa omat kuvaluvat, ettei tulisi tälläisiä.
Kiitos jos olet kärsivällinen. <3
Eihän siis haittaa jeanne, että odotan mitä Kuperkeikan omistaja vastaa? Jos hunosti käy, niin saatan perua tuon pyynnön, sillä saattaisin vaihtaa urokseksi, sillä minulla ei ole muiden narttujen lupakuvia, vain urosten. Eli eihän haittaa että odotan vastausta ja saatan vaihtaa varauksen urokseen (9.7.2007 syntyneistä pojista toinen voisi kiinnostaa)? Ärsyttävää tälläinen häslääminen, pitääpä nyt heti käydä tuolla lupalistalla ilmoittamassa omat kuvaluvat, ettei tulisi tälläisiä.
Kiitos jos olet kärsivällinen. <3
-
- Nostaa rautaa
Hyvä että joku huomautti noista kuvista, sillä jälkeenpäin tuota olisi ollut ikävä selvittää. Ajattelin että viestini huomattaisiin täältä paremmin kuin Memora'sin vieraskirjasta tai sähköpostista.
En muista tarkalleen kuinka kauan minulla luvat ovat olleet, mutta koska koirani on syntynyt 31.10, niin muistaakseni luvat ovat tulleet muutama kuukausi aikaisemmin. Eli suurinpiirtein samoihin aikoihin kuin sinä Shagan ne kerroit saaneesi. Mielelläni en vaihtaisi kuvia, mutta voin iloksesi todeta että Leon kuvia en ole tulossa käyttämään, joten jos sitten vaihdat koiran urokseen, niin molemmille jäisi hyvä mieli asiasta. Minäkään en tiennyt että kellään on luvat tuonne.
En muista tarkalleen kuinka kauan minulla luvat ovat olleet, mutta koska koirani on syntynyt 31.10, niin muistaakseni luvat ovat tulleet muutama kuukausi aikaisemmin. Eli suurinpiirtein samoihin aikoihin kuin sinä Shagan ne kerroit saaneesi. Mielelläni en vaihtaisi kuvia, mutta voin iloksesi todeta että Leon kuvia en ole tulossa käyttämään, joten jos sitten vaihdat koiran urokseen, niin molemmille jäisi hyvä mieli asiasta. Minäkään en tiennyt että kellään on luvat tuonne.
- Shagan
- Toistolla tehoa
Hyvä on, minulle se käy hyvin että otan käyttöön Leon kuvat.
Eli jeanne, en voikaan ostaa Maaraa, mutta voisinko sen sijaan ostaa tuon Livlig Toller's Vega Five-Bravon? Kuvat urokselle siis tulisi olemaan tämän koiran kuvat, eli hyvät kuvat se saisi saamaan. :)
Toivottavasti saan ostaa sen, samat suunnitelmat kuin Maarallakin oli. Toivottavasti tämä hästääminen ei vaikuttanut päätökseesi, sillä olisin oikein mielelläni ottanut Maaran jos kuvat eivät olisi olleet käytössä.
Mutta saisinko siis tämän pojun itselleni?
Eli jeanne, en voikaan ostaa Maaraa, mutta voisinko sen sijaan ostaa tuon Livlig Toller's Vega Five-Bravon? Kuvat urokselle siis tulisi olemaan tämän koiran kuvat, eli hyvät kuvat se saisi saamaan. :)
Toivottavasti saan ostaa sen, samat suunnitelmat kuin Maarallakin oli. Toivottavasti tämä hästääminen ei vaikuttanut päätökseesi, sillä olisin oikein mielelläni ottanut Maaran jos kuvat eivät olisi olleet käytössä.
-
- Nakkisotilas
Juu, kyllä se sopii. Sivuja toivoisin kahden viikon sisällä :)Shagan kirjoitti:Hyvä on, minulle se käy hyvin että otan käyttöön Leon kuvat.
-
- Alkupalat
tuleeko omaksi? entä kuvat saako mukaan?
Livlig Toller's Norwegian Wood
EDIT/
asia ok :)
Livlig Toller's Norwegian Wood
EDIT/
asia ok :)
-
- Floodari
Minä itseasiassa olen Maaran entinen (ja toivottavasti myös nykyinen) omistaja, nimimerkkini vain on muuttunut aglow'sta Unaksi. Olen pahoillani siitä että olen tainnut täysin unohtaa ilmoittaa sinulle kun aloitin pitkän taukoni virtuaalikoirista (ja siksi nuo sivut ovatkin jääneet ilman päivityksiä)? :o Tosin vaikka usean koiran myinkin ennen taukoani, Maaran muistan pitäneeni ja se jo on kuollutkin aikoja sitten kun taas jatkoin virtuaalikoirailua. Maaralla on ollut uudet sivutkin mutta ovat tuskin enää olemassakaan ja näistä en sitten enää ilmoittanutkaan koska luulin sinun lopettaneen virtuaalitouhut.
-
- Nakkisotilas
Ahaa, eli Maara ei siis ole myynnissä enää. Valitan Veronica :(