Virtuaalikennelit esittelyyn + hieman apua kenties?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Decne
Alkupalat

Virtuaalikennelit esittelyyn + hieman apua kenties?

Viesti Kirjoittaja Decne »

Eli no, aloitetaan vaikka ihan alusta. Olen uusi virtuaalikoirapuolella, enemmän minua näkee Virtuaalihevosten kanssa tekemisissä. Olen kuitenkin vuosi sitten perustanut Pitkäkarvaisia collieita, mutta periaatteessa kennel ei kauaakaan pysynyt aktiivisesti pystyssä. Kuitenkin nyt uudestaan innostuin näistä koirista ja uudelleen nostan vanhan kennelin pystyyn, tosin eri nimellä. Kyseessä on tällä kertaa Dzintarkrasta Collies joka paikkaa entisen Witty Colliesin (jota tuskin kukaan täältä tietää ;)). Tällä hetkellä kennelin valmistus on jämähtänyt ulkoasun tekemiseen (näyttää tällä hetkellä http://mollamaija.net/virt/kennel/uusi/) ja tekstejä kirjoitellaan vielä tai ainakin tarkoitus olisi :)

Nyt siis olisi tarkoitus tarkastella teidän kaikenlaisia kenneleitänne :) Samalla jos kertoisitte hieman virtuaalikoiramaailman menosta niin kiva olisi.

Eipä kai tässä tällä kertaa muuta :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Virtuaalikennelit esittelyyn + hieman apua kenties?

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Minä olen tän vuoden alusta asti alkanut pitää sellaista kenneliä kun Wolfeye's kasvatan pehkoja ja nahkoja joka meitä sitten jollain tavalla yhdistää.
Kai täällä on kaikki pysynyt samanlaisina. En ole tosin koskaan kuullut kennelistäsi mutta leiska näyttää aika upealta ^^
Virtuaalikoiramaailman meno on mennyt sellaiseksi himo kisaamiseksi ja sen sellaiseksi. Minä tosin otan ihan rennosti ja silti menestyn ihan suht hyvin. Välillä on ollut ainakin omasta näkökannastani itselläni vaikeaa ja rankkaa. Kyllä silti ihan hauskaa tää kennelin pito
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^^ Hiukan ooteetä, kuka on tehnyt tuon kennelisi ulkoasun, Decne?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Decne
Alkupalat

kiitos Wolfie :) Kivan näköinen kenneli sinulla, tutustun siihen paremmalla ajella tarkemmin ^^

Ulkoasusta nyt toinen versio, jossa vaihtuva kuva. Ongelmana vaan etten osaa päättää kumpi olisi parempi :D http://mollamaija.net/virt/kennel/uusi/index3.htm

Ciel, itse olen kyseisen ulkoasun väsännyt :)
Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

^ Mun mielestä toi missä kuvat vaihtuvat on hienompi, mutta mikään kuva ei kerkiä latautumaan kun kuva jo vaihtuu. Se on siis ainakin tällä koneella ongelmana, eikä näytä oikein kovinkaan kivalta.
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

^ mulla on toi ongelma vain ensimmäisen kuvan kanssa.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Minulla on tällä hetkellä menossa varmaan kymmenes virtuaalikennel, todennäköisesti myös viimeinen ;). Elm Street kasvattaa saksanpaimenkoiria, mutta joukosta löytyy myös pari muun rotuista koiraa, kuten pk collie WolfTame's Quiet Riot. Elm'siltä on tähän mennessä ehtinyt lähteä yksi lk saksanseisoja-pentue, sakemanneja on suunnitteilla vuodenvaihteen jälkeen.

Olen itsekin kasvattanut pk collieita nimellä Point Out. Kennel oli pystyssä 2005, joten harva sitä varmaan enää muistaa :>. Kymmenestä kasvatistakin kaikki ovat tainneet kuolla kupsahtaa.

Tosi nätti ulkoasu kennelilläsi Decne, mutta tuo nimi on vain hirveän vaikea muistaa - saati kirjoittaa :-D
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Dream
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Dream »

Mona kirjoitti:Olen itsekin kasvattanut pk collieita nimellä Point Out. Kennel oli pystyssä 2005, joten harva sitä varmaan enää muistaa :>. Kymmenestä kasvatistakin kaikki ovat tainneet kuolla kupsahtaa.
Nimi Point Out on kyllä tosi tuttu nimi, vaikka vielä tuona vuona en ole täällä päin pyörinyt :D ot.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Decne, sinua olenkin sitten nähnyt hevoset.comin puolella (: Olen monesti katsonut sinun kauniita teoksiasi, osaat tehdä hienoja ulkoasuja. Witty Collies on minulle tuntematon nimeltään mutta olen käynyt sivuilla. (muistan noista loistavista collie kuvista)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Voisin laittaa tänne lyhyeeseen esittelyyn kolmannen virtuaalikennelini Waporen. Wapore kasvattaa kaikenkarvaisia collieita sekä shetlanninlammaskoiria. Tähän mennessä Waporeen on syntynyt yksi pentue, eli kasvatustyö on melko pienimuotoista. Waporen taru alkoi 2008 keväällä kun aijempi kennelini Greyfall lopetti.
Waporen koirilla pyrin kisaamaan tasaisesti monissa eri lajeissa, mutta kisaamisesta en sen suurempaa stressiä ikinä itselleni ota, vaan paremminkin elämme kisakentillä silloin kun minulla on vain aikaa koiria ilmoitella.

Todella kaunis ulkoasu muuten tuolla sinun kennelissäsi!
Elina
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Mulla on nyt vain yksi virtuaalikennel, Kairankuiskeen. Kasvatusrotua siellä ei varsinaisesti ole, mutta yhä suurempaan rooliin ovat nousseet suomenlapinkoirat, lhasa apsojakin löytyy kolme kappaletta tällä hetkellä, joukkoon mahtuu kuitenkin jos jonkinlaista kulkijaa, tässä matkan varrella mukaan tarttunutta. Kairankuiskeen koirien kanssa kisataan melko ahkerasti useissa lajeissa. Pentueita syntyy harvemmin.

Kairankuisketta ennen mulla on ollut mm. NachtFrost, Taikatassun, Rowan's ja yhteisenä kennelinä Satmin kanssa Joikutassun. Noidenkin lisäksi löytyy vielä jokunen muu kennel, mutta on mulla pari koiraa kulkenut mukana koko tämän lähes kolmen vuoden ajan kennelistä toiseen siirtyen. Virtuaalikoirien parissa, tai lähinnä kisauspuolella olen pyörinyt nyt suurin piirtein kolme vuotta. :>
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Minulta löytyy viime vuoden marraskuussa perustettu pitkäkarvaisia collieita kasvattava Blackenna's. Kennel aloitti toimintansa nimellä Delfyne's, joka aluksi kasvatti kaikkia rotuja, mutta melkein heti perustamisen jälkeen kasvatusrotu muuttui pitkä- ja lyhytkarvaisiksi collieiksi. Jonkin aikaa kennel ehtikin toimia alkuperäisellä nimellään ja pehkot ja nahkat kasvatusrotunaan, mutta joskus tämän vuoden alkupuolella kasvatusrotu supistui vain pitkäkarvaisiin collieihin.

Pehkoja Blackenna'sista löytyy tällähetkellä 13. Pyrin kisaamaan koirieni kanssa aktiivisesti ja monipuolisesti. Päälajeina ovat kuitenkin paimennus, agility ja toko, joiden valioiksi pyrin koirani saamaan. Pentueita syntyy sen mukaan, kuinka paljon löytyy kiinnostusta.

Decne, vieraileppa colliekasvattajana virtuaalisen collieyhdistyksen, eli VCY;n sivuilla. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Multa löytyy tällä hetkellä vain yksi virtuaalikennel, Joomagnan & Criminales . J & C on kootty yhteen kahdesta kennelistä (Joomagnan ja Style). Joomagnan aloitti v 2006 eri nimellä (Cimma's Veronica) mutta on pysynyt tähän asti koossa aktiivisesti (ellei oteta kesän ulkanvaihtotaukoa lukuun). Kasvatan saksanpaimenkoiria ja landseereita sekalinjaisina kilpaileville kenneleille/yksityisille ja pentuja syntyy harvoin. Tähän 3 vuoteen on mahtunut vain yksi pentue, dobermanni rodultaan.

Ennen Joomagnan & Criminalesia minulla on ollut kennelit nimeltä Cimma's Veronica [sakemannit, dobermannit ja rottweilerit] -> Ninja´s Secret [saksanpaimenkoirat, pk collieet], Canta Rio [lk collieet], Patron Dobermanns [dobermannit], Style [ei kasvatusrotua] -> Joomagnan & Criminales [sakemannit, landseerit]

näin.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Mulla on ehkä puolvuotta pystyssä ollut Caniche. Mua näkee eniten virtuaalikoira puolella ja ne jotka kisauttaa koiriaan näissä agility, toko, (flyball) ja palveluskoiralajit, niin ovat varmaan nähneetkin. Nykysin kisautus into hieman laskussa, mutta kyllä se siitä kohta palaa. Canichehan siis kasvattaa villakoiria, eniten varmaan kääpiöitä ja isoja. Ensin oli tarkoitus keskareille ja isoille, mut tuolta mun keskari ja kaikki tulevatkin keskarit menee Myrrhhaan. Eli pidän nykysin myös myrrhaa satun kanssa pystyssä ja myrrhakinhan kasvattaa villakoiria, keskikokoisia enimmikseen.

Ennen näitä mulla on ollut pari freewebsin easy- versio kenneleitä, joiden nimiä en edes tässä mainitse XD Sitten mulla oli joskus geocitiessillä Hopealahde, joka kasvatti saksanpaimenkoiria. Nää oli enemmän sellasia hoito-kenneleitä ja vasta mun omien yksityisten, canichen ja myrrhan myötä oon ruvennu enemmän tälle kisautus ja pentujen teko puolelle. Nykysinän mulla ei edes hoitajatoimintaa ole. Toiveissa ois kiva joku VNL tai muu rotuyhdistys, mutta tämä haave saa jäädä vähän pidemmälle kuitenkin.

Näin tälläkertaa.
Decne
Alkupalat

onpas tänne tullut paljon vastauksia :) Tutustun heti kun aikaa löytyy niin paremmin teitin kenneleihin, näytti kyl tosi kivoilta ^^
Vastaa Viestiin