TYRKYLLÄ Hallitun Kaaoksen hurttia

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Kaaos
Alkupalat
Viestit: 20
Liittynyt: La Loka 20, 2018 8:30 pm

TYRKYLLÄ Hallitun Kaaoksen hurttia

Viesti Kirjoittaja Kaaos »

Koiramäärä ei edelleenkään ole päätähuimaava, mutta häätyyhän meilläkin olla joku kanava missä tyrkyttää nuita tuholai... valioyksilöitä muiden käyttöön :) Lista on toistaiseksi lyhyt, mutta päivittelen sitä mukaan kun hyviä sulhas- ja äitiehokkaita ilmestyy!

¤ FCI 1 ¤
VARATTU shelam u. Susilehdon Saturys eli Saku. Tricolour, molemmat Instagramista lähtösin olevat vanhemmat edustaneet samaa väriä. Lonkat A/B, muuten terveys priimaa. Ei aikaisempia pentueita. 2,5 vuotias hilpeä ja erittäin ihmisrakas nuorukainen, ei oo pahemmin arkuuden merkkejä osottanut. Kovaääninen piru, luultavasti tuottaa jotain mölyapinoita jälkeläisiks. Vahva paimennusvietti ja hyvä työmoottori. Energiaa sekä nuoruudenintoa löytyy, mutta melko näpsäkkä kisakaveri kuitenkin kun malttaa keskittyä. Valioitunut on niin paimennuksessa, tokossa kuin agilityssakin, BH toki kans suoritettu. Jatketaan kisaamista rally-tokossa ja hupilajeissa, eipä haittaa vaikka niissäkin jotain saavuttais. Näyttelyissä pyörähdetty muutaman kerran, sieltä ei mitään kamalaa menestystä oo kertynyt Sakun ollessa enemmän mallia "sulava silakka". On sieltä kuitenkin se yks ERI ja ROP-JUN onnistuttu kahmimaan. Kuva kaipaa päivitystä, ei oo ihan nuin naku kuitenkaan enää :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: TYRKYLLÄ Hallitun Kaaoksen hurttia

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Onpas kiva Saku! :love2: Mulla olis Wibbletronissa blue merle -typykkä Piisku, joka on evm.-sukuinen ja jolla ei vielä ole pentueita takanaan. Vähän alkutekijöissähän hän vielä on, tavoitteissa olis ainakin vPVA ja vTVA. Mun puolesta sä voisit myös lainata Piiskua ja teettää pentueen teidän nimiin. Lisää sulavia silakoita tästä pentueesta varmaan saataisiin virtuaalimaailmaan. :love1:
Kaaos
Alkupalat
Viestit: 20
Liittynyt: La Loka 20, 2018 8:30 pm

Re: TYRKYLLÄ Hallitun Kaaoksen hurttia

Viesti Kirjoittaja Kaaos »

Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, aivan super sulonen Piisku! :love2: Näytän tälle yhistelmälle kyllä vihreetä valoa, tulee aivan ihania rasavillejä pikku silakoita :lol: Jos sulta iteltäs löytyy innostusta teettää pentue, niin teetä ihmeessä! Mutta mielellään minäkin sen voin Hallitun kaaoksen nimen alle teettää :) Jos tosiaan kisautat nuo valionarvot Piiskulle ja mietiskelet samalla kummin haluat tehä, niin mä voin varata Sakun Piiskun sulhoks.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: TYRKYLLÄ Hallitun Kaaoksen hurttia

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mahtavaa! :love2: Voisin kirjoitella Piiskulle luonteenpätkääkin tässä. Mun puolesta sä voit teettää nämä, mä kun oon nyt vähän hiljaiselolla tässä! Yksi napero tästä yhdistelmästä kyllä saattaisi kiinnostaa jos pentueen ajankohta on sitten suotuisa siltä kantilta...
Vastaa Viestiin