vGERW-19 & vUSAW-19

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Eikös ketään huvita tuomaroida mitään? :(
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5964
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Nooo pistä nyt mulle vaikka FCI 3 toisesta maasta ja toisesta FCI 7 pl RYP ja lk saksanseisojat? :D
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Jes, kiitos!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

VIP mennyt. Vielä on pari eilen illalla tullutta ilmoa lisäämättä, joten ei saa vielä tuomaroida. Ilmoitan kun saa aloittaa!
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja kirby »

Apua, mun ilmottautumisia ei näy missään? :o oon ne kyllä hyvissä ajoin jo laittanut.

/hah hyvä minä, olinkin saanut ne lähettämisen sijaan tallennettua luonnoksiin ”:)” mut hei jos ei oo fci6/7 ehitty arvosteleen niin saan ne tänään vielä ilmotettua, jos vaan suinkin huolit vielä näin myöhään.. :(


// Laitoin sulle päivitetyt ilmot nyt s-postiin kun en päivällä kerinnyt, ymmärrän hyvin jos et enää lisää. :) Kunhan kokeilen onneani, oma vika villisika :mrgreen:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja nisha »

Mä en oo vielä ainakaan tuomaroinu Yhdysvalloista seiskaa tai Saksasta kutosta, voin odottaa vielä jos Twiggy haluu ne lisää mukaan ennen kuin tuomaroin
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Lisäsin nyt nuo sinun ilmot, mutta toiseen oli tullut jo seiskatulokset ainakin. Kutosta en nyt tähän hätään muista, mutta jos koiriasi ei ole tuloksissa niin ei ole valitettavasti kerennyt.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mulla on tosiaan mies käymässä täällä Saksasta ja oon viikot töissä (= yhteistä aikaa vain illat) niin en sen takia ole nyt päässyt päivittelemään. Nyt sairastuin influenssaan että sikäli kun kuume vähän helpottaa niin saatte tuloksia :mrgreen:
Kiitokset kärsivällisyydestä!
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5964
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Nyt on jollakin mennyt jenkit ja enkut sekaisin. Mun (englannin)cockerspanielit on arvosteltu jenkkeinä.... ja vielä sijoitettu rypiksi jenkkinä :D Sinällään ei haittaa kun ei ole hylätty (ihan oikeaan rotuun myös ilmoitin), mutta pisti silmään.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Tuomari on kyllä varmaan arvostellut ne cockereina, koska hän lisäsi ryptuloksiin cockerspanielina. Oon varmaan itse vahingossa lisännyt ne väärän otsikon alle mutta ryptuloksia lisätessä "korjasin" kun katsoin että rop koira oli amerikancockereissa.
Korjaan kunhan taas pääsen koneelle!
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Onks vinttikoirilla vahingossa jäänyt CACIBit jakamatta melkein kaikilta vGERW vai onks niille joku syy? Esim. skoteissa mun VSP-uroksella on kaks CACIBia, eikä se siis ole vKANS valio, joten eiks sille kuuluis CACIB? :'D Mä en oikeesti muista näitä sääntöjä ja tiedäkään kaikkia, niin voi olla, että mä oon vaan puhtaasti väärässä.

// Ja sit huomasin, että australiankelpieihin oli lisätty mun koiran nimellä koira, joka hylätty kun linkki ei vie koiran sivuille. Tuskin on ilmoittajan vika, ainakaan tuo, että olis ilmoittanut mun koiran nimellä :D Kyseessä siis Lasikeijun Ensiaskel Uuteen.
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds

life is not life without sighthound
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Lume »

Jostain syystä Saksan kohdalla lukee että grontut on tuomaroinut Pika, vaikka todellisuudessa minä olen ne tuomaroinut.. :mrgreen:
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Siinä pitäis lukea tervueren? En nyt tarkalleen muista. Siirsin sun tuomaroimat tervut usaan. Pika oli tuomaroinut joitakin mitä ei ollut hänelle merkattu ja huomasin sen vasta kun tulokset olivat ollut sivuilla jonkun aikaa. :/ Grontuille sain esim kolmet tulokset jostain syystä.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Lume »

Joo tervut on kunnossa, mutta ainakin mun laittamat tulokset grontuille on Saksassa :)
Vastaa Viestiin