Onko kellään tarjota pentuja näistä roduista?

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Onko kellään tarjota pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Kellekkään tulossa pentuita näistä roduista tai tarjota jostain vanhasta:

Belgianpaimenkoira Tervueren
Pitkäkarvainen Collie
Kääpiösnautseri

etsin myös pidempi sukuista bordercollieta (merle värissä) sekä australianpaimenkoiraa
mutta olen aika tarkka nimiteemasta, täytyy olla inspaava :love2:

(25.03 - Päivitetty)
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Onko kellään tarjoa pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Lume »

Mulle tulee belgianpaimenkoira groenendael x tervueren-pentue tässä kevään/kesän aikana! Jos lähiaikoina saan jostain gronttupennun niin todennäköisesti vasta muutaman kuukauden kuluttua (emän kisautus) mutta jos käytän jotain omaani, kuten olin suunnitellut kyllä näille kuukausille KYYNEL x PULMA niin sitten jo keväällä. :) Eli, jos sulla ei ole kiire (justnytheti) niin multa saat tervupennun josta inffoan myöhemmin lisää!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Onko kellään tarjoa pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Täältä topasta löytyy kaksikin tervupentuetta, joista voit halutessasi näin jälkikäteen valita pennun. Näin olen mahdollisesti itsekin tekemässä jossain vaiheessa. :)
Vanhempien sivut löytyy Wayback Machine -sivuilta.
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Onko kellään tarjoa pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Lume kirjoitti: Ma Maalis 04, 2019 4:52 pm Mulle tulee belgianpaimenkoira groenendael x tervueren-pentue tässä kevään/kesän aikana! Jos lähiaikoina saan jostain gronttupennun niin todennäköisesti vasta muutaman kuukauden kuluttua (emän kisautus) mutta jos käytän jotain omaani, kuten olin suunnitellut kyllä näille kuukausille KYYNEL x PULMA niin sitten jo keväällä. :) Eli, jos sulla ei ole kiire (justnytheti) niin multa saat tervupennun josta inffoan myöhemmin lisää!
Joo oon tosiaan saanut luvat muutamaan mielestäni todella herkkuun kuvaan ja haluaisin ne käyttöön, voin odotella pentua kyllä ;) Kyynel x Puma vaikkuttais kyllä kivalta.
Sparkle kirjoitti: Ma Maalis 04, 2019 6:25 pm Täältä topasta löytyy kaksikin tervupentuetta, joista voit halutessasi näin jälkikäteen valita pennun. Näin olen mahdollisesti itsekin tekemässä jossain vaiheessa. :)
Vanhempien sivut löytyy Wayback Machine -sivuilta.
Kiitos! Tuo My Little Pony pentue on todella herkku! Siitä jos sais sellasen nartun ko Nandyhill Pumpkin Cake :love1:
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Onko kellään tarjoa pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Niin minustakin! <3 Laita sivuja vaan tulemaan jahka ehdit niin laitetaan rekisteriin!
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Onko kellään tarjoa pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Sparkle kirjoitti: Ma Maalis 04, 2019 7:45 pm Niin minustakin! <3 Laita sivuja vaan tulemaan jahka ehdit niin laitetaan rekisteriin!
Tässäpä tää ihanuus nyt tulee Nandyhill Pumpkin Cake
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Onko kellään tarjoa pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

:love2: :love2: No on todella ihana! Kiitos! Tässähän kasvaa hinku itsekin ottaa ja palauttaa nandyhill tervuineen ilmoille...

Sivut näyttää oikein hyvältä, muutaman pikkuvian bongasin sukutaulussa: ii. Nandyhill*, iei. Chunky*, eee. With*
Laitoin hänet rekkariin tunnuksella VTR-20490.
Onko hänelle jalostuskäyttöpläänejä?
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Onko kellään tarjoa pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Sparkle kirjoitti: Ma Maalis 04, 2019 9:06 pm :love2: :love2: No on todella ihana! Kiitos! Tässähän kasvaa hinku itsekin ottaa ja palauttaa nandyhill tervuineen ilmoille...

Sivut näyttää oikein hyvältä, muutaman pikkuvian bongasin sukutaulussa: ii. Nandyhill*, iei. Chunky*, eee. With*
Laitoin hänet rekkariin tunnuksella VTR-20490.
Onko hänelle jalostuskäyttöpläänejä?
Kiitos huomautuksista, nyt korjattu. Jos saan luvan niin voin käyttää joskus jalostukseen, mutta vain jos saan/löydän sille veroisensa sulhasen :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Onko kellään tarjota pentuja näistä roduista?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Kiva kiva! Minä jään seuraamaan mielenkiinnolla hienon neidin elämää, kiitos! :)
Vastaa Viestiin