E: amkte, ameaki, schipp, markie

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Yasemin
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Ke Marras 27, 2019 9:29 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Yasemin »

Mulla olisi Lumille tarjota Jedi. Jedin kanssa kilpaillaan hiljokseen eteenpäin monipuolisesti eri lajeissa, näyttelyissäkin ollaan pyörähdetty ollen ROP. Mikäli Jediä innostut käyttämään, niin mahdollisesti voisin pentueesta pennun ottaa itselleni :)
Muistikuvan - spanielit & noutajat
Kelria - sekalainen seurakunta
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Yasemin kirjoitti: Ke Huhti 01, 2020 12:48 pm Mulla olisi Lumille tarjota Jedi. Jedin kanssa kilpaillaan hiljokseen eteenpäin monipuolisesti eri lajeissa, näyttelyissäkin ollaan pyörähdetty ollen ROP. Mikäli Jediä innostut käyttämään, niin mahdollisesti voisin pentueesta pennun ottaa itselleni :)
Se sopii mainosti! Teen pentuetopan vielä tämän kuun puolella, mutta laitan jo varaukseen teille pennun :) Tänne näitä kuitenkin alustavasti kasaan.
P.S. Ihanaa nähdä täällä paikkakuntalaisia! <3
Yasemin
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Ke Marras 27, 2019 9:29 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Yasemin »

Anzkuli kirjoitti: Ke Huhti 01, 2020 7:21 pm
Yasemin kirjoitti: Ke Huhti 01, 2020 12:48 pm Mulla olisi Lumille tarjota Jedi. Jedin kanssa kilpaillaan hiljokseen eteenpäin monipuolisesti eri lajeissa, näyttelyissäkin ollaan pyörähdetty ollen ROP. Mikäli Jediä innostut käyttämään, niin mahdollisesti voisin pentueesta pennun ottaa itselleni :)
Se sopii mainosti! Teen pentuetopan vielä tämän kuun puolella, mutta laitan jo varaukseen teille pennun :) Tänne näitä kuitenkin alustavasti kasaan.
P.S. Ihanaa nähdä täällä paikkakuntalaisia! <3
Apua en ees tajunnut tuota paikkakunta-asiaa! Ihan huippua, yhden hevospuolen harrastajan tiedän Kajaanista, siinä kaikki. Itsekään en ole "alkuperäisiä kainuulaisia" vaan oon kotosin tuolta Pirkanmaan suunnilta, mutta hyvin vahvasti oon tässä parissa vuodessa kerennyt kainuulaistumaan :)
Muistikuvan - spanielit & noutajat
Kelria - sekalainen seurakunta
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Lume »

Mulla olis tämmönen lapinkoirauros sun Liljalle, mikäli sikäli kiinnostaa. Toki se on 1 ja puoli -sukunen, mutta sitä saa silti vapaasti käyttää jos sua itteä ei haittaa :)
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Yasemin kirjoitti: Ke Huhti 01, 2020 8:08 pm Apua en ees tajunnut tuota paikkakunta-asiaa! Ihan huippua, yhden hevospuolen harrastajan tiedän Kajaanista, siinä kaikki. Itsekään en ole "alkuperäisiä kainuulaisia" vaan oon kotosin tuolta Pirkanmaan suunnilta, mutta hyvin vahvasti oon tässä parissa vuodessa kerennyt kainuulaistumaan :)
Täällä toinen "maahanmuuttaja", mutta vähän etelämmästä, Hämeestä :)
Lume kirjoitti: To Huhti 02, 2020 9:56 am Mulla olis tämmönen lapinkoirauros sun Liljalle, mikäli sikäli kiinnostaa. Toki se on 1 ja puoli -sukunen, mutta sitä saa silti vapaasti käyttää jos sua itteä ei haittaa :)
Poweri on ihan supersöpö :love2: . Tykkään kuitenkin tasaisista suvuista, joten taidan odotella vielä hetken. Jos mitään ei ilmaannu viikon sisään, niin laitan viestiä tästä!
Pika
Ei riitä.
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 9:27 pm

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Pika »

Anzkuli kirjoitti: To Huhti 02, 2020 10:14 am Tykkään kuitenkin tasaisista suvuista, joten taidan odotella vielä hetken. Jos mitään ei ilmaannu viikon sisään, niin laitan viestiä tästä!
Mulla ois Aato, kovin keskeneräinen vielä, mutta sitä saa kyllä käyttää mikäli haluaa :D
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Pika kirjoitti: To Huhti 02, 2020 11:09 am Mulla ois Aato, kovin keskeneräinen vielä, mutta sitä saa kyllä käyttää mikäli haluaa :D
Aato näyttää loistokaverilta! Keskeneräisyys ei haittaa yhtään. Ilmoittelen sulle pentuja syyskuussa tai kun varatuille pennuille on ilmoitettu sivut.
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: nsn, amkte, ameaki, chihup, schipp, markie

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Ensi vuodeksi etsinnässä taas muutama koiruus
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: E: nsn, amkte, ameaki, chihup, schipp, markie

Viesti Kirjoittaja nisha »

Multa löytyy pk chihu-uros vRUSJW-19 vNORDJW-19 vEUJW-19 vEUW-19 vFINJW-18 vFINW-18 vKANS vFIN MVA Prismatic Burning Brain, jota ei oo vielä käytetty jalostukseen. Evm-suku!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Avatar
DeeHukka
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 4:02 pm
Viesti:

Re: E: nsn, amkte, ameaki, chihup, schipp, markie

Viesti Kirjoittaja DeeHukka »

Mä voisin mielellään lainata evm-sukuista nsn u. Faroa Taffelille! Aikaisempia pentueita ei Faroltakaan löydy.
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: nsn, amkte, ameaki, chihup, schipp, markie

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

nisha kirjoitti: La Marras 21, 2020 1:55 pm Multa löytyy pk chihu-uros vRUSJW-19 vNORDJW-19 vEUJW-19 vEUW-19 vFINJW-18 vFINW-18 vKANS vFIN MVA Prismatic Burning Brain, jota ei oo vielä käytetty jalostukseen. Evm-suku!
Tämä sopisi enemmän kuin hyvin. Ilmoittelen, kun pentue on syntynyt :)
DeeHukka kirjoitti: La Marras 21, 2020 2:15 pm Mä voisin mielellään lainata evm-sukuista nsn u. Faroa Taffelille! Aikaisempia pentueita ei Faroltakaan löydy.
Tämäkin sopii erinomaisesti!
Vastaa Viestiin