E/T: apku, bcu, spu, amstu, parsonu
-
- Kanada
E/T: apku, bcu, spu, amstu, parsonu
bcn Bh Vk3 Tk4 vFIN KVA & TVA vPVA ATDcds vAPVA Incide Supermassive Black Hole aka Nui etsii noin 3-polvista urosta, ja olisi valmis pyöräyttämään pennut vaikka heti.
apkn Bh Vk3 Tk4 vFIN KVA & TVA ATDcds vAPVA vPVA RH-T B RH-TA Nandyhill Summer Sucks eli Talvi haluaisi myös 3-polvisen sulhasen, ja on Nuin tavoin valmis.
spn Bh IPO3 Tk4 vFIN KVA & TVA vPVA vVPVA vEUJW & EUW-22 vNORDJW & NORDW & vjEUW & EUW-23 vWJW & WW-24 Solmusielun Kulkee Pitää Ilman Varjoo on itse kolmepolvinen, ja pennut voivat syntyä joko Rapsuväkeen tai uroksen omistajalle.
amstu Bh IPO3 Tk4 vFIN KVA & TVA vPVA PoK3 vPOK RH-W B RH-WA vSWEW-20 vNORDW & EUW-22 vWW & EUW-23 vWW-24 Bibo ergo sum buss on yksipolvinen uros, ja myös nämä voivat olla Rapsulaisia tai syntyä teille.
parsonu Bh LUT A vFIN & GER JVA vFIN KVA-L & KVA-M vAVA vHYVA RTK4 vRTVA vEUW-23 Kelria Dirty Howler, tuttujen kesken Kaapo, on 1-polvinen uros ja valmis jatkamaan sukua meillä tai teillä.
apkn Bh Vk3 Tk4 vFIN KVA & TVA ATDcds vAPVA vPVA RH-T B RH-TA Nandyhill Summer Sucks eli Talvi haluaisi myös 3-polvisen sulhasen, ja on Nuin tavoin valmis.
spn Bh IPO3 Tk4 vFIN KVA & TVA vPVA vVPVA vEUJW & EUW-22 vNORDJW & NORDW & vjEUW & EUW-23 vWJW & WW-24 Solmusielun Kulkee Pitää Ilman Varjoo on itse kolmepolvinen, ja pennut voivat syntyä joko Rapsuväkeen tai uroksen omistajalle.
amstu Bh IPO3 Tk4 vFIN KVA & TVA vPVA PoK3 vPOK RH-W B RH-WA vSWEW-20 vNORDW & EUW-22 vWW & EUW-23 vWW-24 Bibo ergo sum buss on yksipolvinen uros, ja myös nämä voivat olla Rapsulaisia tai syntyä teille.
parsonu Bh LUT A vFIN & GER JVA vFIN KVA-L & KVA-M vAVA vHYVA RTK4 vRTVA vEUW-23 Kelria Dirty Howler, tuttujen kesken Kaapo, on 1-polvinen uros ja valmis jatkamaan sukua meillä tai teillä.
Don't you wanna live before you die?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: E: bcu & aku, T: rwu
Mikäli sulla ei suurensuuri kiire pentueiden kanssa ole, niin mä voisin Fiilikselle tarjota Noloa (http://happybubblebox.org/virt/penny/nolo.php), joka on 3. sukupolven red tri lyhytkarvainen bc-uros. Nolon kapasiteetit tosin kisaisin mielelläni ennen pentuetta (AGI: 1-luokka ASCA: STDd OTDs PAIM: perusrata PK: BH, HK1, JK1, FH1, EK1 PEKO: RH-E TOKO: AVO), pk:sta meidän ei tosin tarvitse hommata kaikkia neljää koularia. :D
Nuukalle puolestaan mulla olisi antaa lainaan Happy (http://happybubblebox.org/virt/karma/happy.php), joka on 3. sukupolven suklaanruskea kelpieuros. Happyn voisin mielelläni kisata alkuun kuitenkin valioksi tokosta, agilitystä ja paimennuksesta, yrittää hankkia ascasta puuttuvat STD legit ja pk:n ALO-koularin. :)
Nuukalle puolestaan mulla olisi antaa lainaan Happy (http://happybubblebox.org/virt/karma/happy.php), joka on 3. sukupolven suklaanruskea kelpieuros. Happyn voisin mielelläni kisata alkuun kuitenkin valioksi tokosta, agilitystä ja paimennuksesta, yrittää hankkia ascasta puuttuvat STD legit ja pk:n ALO-koularin. :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Kanada
Re: E: bcu & aku, T: rwu
Molemmat sopii hyvin! Kiire ei ole, nyt on niin monta pentuetta jonossa että voin hoitaa muut ensin pois alta :).
-
- Kanada
- Shady
- Taikuri
Re: E: bcu
Rae tai Miska vois olla tarjolla. Raella ennestään 3 pentua ja Miskalla ennestään 4 pentua. En tiedä miten on jatkokäytetty.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hei mä meinasin käyttää Hiltua yhdellä Shadyn nartulla, mutta musta tää yhdistelmä vaikuttas vielä kivemmalta! Laita tulille jos tuntuu passelilta, mä voisin kans nappaa yhden pennun sitten. :love1:
- Lume
- Le-ppä-ker-ttu
Tässä on bcu jota ei ole kisautettu yhtään, mutta jos et muuta löydä niin saa tätäkin käyttää (:
-
- Kanada
Hiltu ois suvun puolesta sopivin, mutta kiitos muillekin tarjouksista!
Haluaisko Sparkle nää pennut Hiljamieleen? Mulle on tulossa nyt pentuja niin, että hyvä jos nimiteemat ei lopu kesken
.
Haluaisko Sparkle nää pennut Hiljamieleen? Mulle on tulossa nyt pentuja niin, että hyvä jos nimiteemat ei lopu kesken

-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:

-
- Kanada
-
- Kanada
-
- Nakkisotilas
Re: E: apku, bcu & rwn
mulla olis rotikka Ada :) Mun puolesta pennut voi tulla sun nimiin jos Ada kelpaa pariksi Dannylle!
-
- Kanada
Re: E: apku, bcu & rwn
^Ada sopii oikein hyvin Dannylle! Laitan pennut tarjolle alkuviikosta :).
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: E: apku & bcu
Voisin tarjota Meekolle nuorta Nio-herraa. Koska Niolla on ikää vasta vähän ei näillä ois myöskään mikään kiire. Jos Nioa haluat käyttää, ottaisin tästä urospennun mielelläni itelle.
-
- Kanada