Pienimuotoisesti shetlanninlammaskoiria kasvattavaan Farelwelliin on tulossa D-pentue. Pentujen syntymäaika riippuu suuresti niiden kysynnästä,
mutta toivon mukaan pentue saataisiin maailmaan vielä tämän vuoden puolella. Minulta löytyisi kuvat yhdelle soopelinartulle.
Pennuille en hae mitään superaktiivisia kisautuskoteja. Kunhan edes ajan kanssa tuloksia kertyisi mukavasti.
FARELWELLD-PENTUE
i. VIYOLONSEL IMSO FROWZY BH vPVA vFIN TVA VAVA
Isänä Nonan evm sukuinen uros. Näyttelyistä 2xSERT ja 1xCACIB. Valioitunut paimennuksesta, tottelevaisuudesta ja agilitysta.
Muutama tulos myös koiratanssista. Ei aikaisempia jälkeläisiä.
e. WANDERBRICK LADY LIKE JESSIE BH TK4 vFIN TVA VPVA VAVA vGRC & vESP & vISL & vSWE & vFRA & vFIN & vCAN & vLTU MVA vISLW-10 vSWEW-10 vFRAW-11 vCANW-12 vLTUW-14 Evm sukuinen. Näyttelyistä 13xSERT ja 5xCACIB, 8 maan muotovalio. Valioitunut agilitysta, paimennuksesta ja tottelevaisuudesta.
Ei aikaisempia jälkeläisiä.
i. FARELWELL ADMIRAL'S VOYAGE BH TK4 vFIN TVA VPVA vFIN & vLVA & vFRA & vISL & vCAN & vKANS MVA vFINW-13 vCANW-14
Sukua kahdessa polvessa. Näyttelyistä 7xSERT ja 3xCACIB. 5 maan muotovalio + vKANS MVA. Valioitunut
paimennuksesta ja tottelevaisuudesta. Tavoite valioitua vielä ainakin agilitysta. Ei aikaisempia jälkeläisiä.
e. ROADRUNNER COYOTES PERMANENT JACKASS BH FIN TVA vPVA vAVA vFINW-11 VGBRW-13
Friskyn lainaama suvullinen narttu. Näyttelyistä 5xSERT ja 3xCACIB. Valioitunut agilitysta, paimennuksesta ja
tottelevaisuudesta. Yksi pentue ennestään, johon syntynyt kaksi pentua, joilla ei jalostuksellista käyttöä.
NIMIÄ
Jos nimistä ei mikää miellytä, saa ehdottaa myös omaa vaihtoehtoa, vähintään kaksiosainen, joista ensimmäinen sana alkaa E kirjaimella.
Farelwell Ever So Clever
Farelwell Endless Possibilites
Farelwell Each And Every
Farelwell Eighties Girl
Farelwell Elegant In Blue
Farelwell Elegant In Black
Farelwell Emerald Mist
Farelwell Empty Pockets
Farelwell Endless Fortunes
Farelwell Ethical Vow
Farelwell European Bliss
Farelwell Everlasting Afterworld
Farelwell Exceeding The Limit
Farelwell Exchange Rate
Farelwell Eye For Beauty
your my lucky ace
.............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Mun ei todellakaan pitäisi ottaa enää mitään piskejä, mutta nätti sheltti on makee ilmestys ja mä tykkään tuosta nartusta, jonka kuvat sulla olisi tarjota. Lähtiskö tuo tyttö mulle Furenzaan lähinnä olemaan kauniina kehässä? Kisattaisiin myös ainakin toko- ja paimenvalioksi sekä toivottavasti myös agivalioksi, tuntuu vaan, että muilla kuin maksiluokan koirilla on sellanen parin vuoden taival ennen kuin ne yhdeksän kunniapalkintoa saadaan kerättyä.
Mä voisin tahtoa Duskarraan narttupennun, ja mahdollisesti ton soopelin kuvilla? :) Oon nyt nostelemassa Duskarraa takaisin pystyyn parin vuoden tauon jälkeen, mutta valitettavasti me kisataan enää näyttelyissä.
// Ai en huomannu et Frisky halus kanssa kuvat. Noo, mie keksin sit jotkut toiset jos Duskarraan pentu lähtee.
Minuakin kiinnostaisi sittenkin pentu, vaikka aluksi ajattelin etten ota. Pääasiassa agilityä, tokoa ja näyttelyitä harrastettaisiin. Jalostuskäyttöön mulla itselläni ei ole tarvetta. Multa löytyy kuvia merleistä, onko se mahdollinen väri? Eddie on nyt muuten myös agivalio. :)
^Hieno homma, laitan sulle varausta :) En oo ollu virtuaalimaailmassa hirveen tarkka näistä väritysten periytymisistä, joten mun puolest värillä ei väliä.
your my lucky ace
Nimeksi Farelwell Dime A Dozen. Sukupuoli varmaankin narttu. Multalöytyisimuutamakuva, jos mywwiä kiinnostaa. En tiedä minkälaista koiraa haet, mutta nuo on joutavana. :D
Noina kirjoitti:Multalöytyisimuutamakuva, jos mywwiä kiinnostaa. En tiedä minkälaista koiraa haet, mutta nuo on joutavana. :D
Toi viimoinen voisi kyllä olla kivaisa (muissa ei näy päät oikein hyvin), vaikka se taitaa olla uros, tai ainakin menisi mun silmään paremmin uroksena. Narttuhan mun varmaan piti ottaa mut ehkä mä voisin nyt kuitenkin uroksen tästä napata, et olishan se ihan hienoo jos noi kuvat saisin. :)
Lania, huomasin että oot vaihtanut siun pennulle kuvat. Mulla on valitettavasti ton nartun kuvat yhä käytössä Blessed By Livinialla. :( Oon oikeesti pahoillani, mulla on huono käytäntö kun taukoilujen aikana ei sivuja yleensä oo. Täytyis varmaan säilyttää ne kuitenkin aina, että ihmiset vois nähdä mitä kuvia on käytössä.
^Juu muistelin että kyseisellä koiralla on ollut Twiggylla käytössä joskus vuosia sitten tuosta koirasta kuvia, enpäs olekaan huomannut että Blessed By Livinia on vieläkin virtuaalimaailmassa Hyvä et tuli ilmi. Nyt on kuvat vaihdettu.
your my lucky ace