Kickbluen pentuesuunnitelmat löytyy täältä. Tällä hetkellä uusissa suunnitelmissa 3x kn (Q, R & S-pentueet) ja 1x skn (T-pentue).
Toivon pentujen pääsevän ennenkaikkea pysyviin koteihin. Aktiivista kisatahtia en vaadi, kunhan tuloksia kertyy ajan mittaan.
Jos olet kiinnostunut pennusta, laita alle viestiä tulemaan. Näkisin mielelläni minne pentu pääsisi asumaan sekä kuulla
jotakin tulevaisuudensuunnitelmista.
NIMIÄ
Kickblue Quality Time
Kickblue Queue Jumping
Kickblue Quick As A Flash
Kickblue Quantum Leap
Kickblue Quake Dance
Kickblue Qualm Temptress
Kickblue Questionable Behaivor
Kickblue Question Mark
Kickblue Queen Of Hearts
Kickblue Quench The Thirst
Kickblue Quest For More
Kickblue Quiet Moment
Kickblue Quite So Lucky
Kickblue Quick Quarterback
Kickblue Quantum Of Solace
Kickblue Quiz Show
Kickblue Quick Step
Kickblue Quartz Crystal
NIMIÄ
Kickblue Romantic Love Is An Illusion
Kickblue Risk Is Essential
Kickblue Roadblock To Paradise
Kickblue Rhythm And Fast Tempo
Kickblue Remorse Is The Pain Of Sin
Kickblue Rejoice Evermore
Kickblue Raising Right Question
Kickblue Raise Your Sail
Kickblue Read Between The Lines
Kickblue Ride Shotgun
Kickblue Rule Of Thumb
Kickblue Run Rings Around
Kickblue Rainy Days
Kickblue Return To Sender
V I D OH I L L A k u l t a i s i a n o u t a j i a
Vanhempien suku 2-polvessa.
i. KICKBLUE WITH A LITTLE LUCK BH EK3 JK2 vFIN KVA vRH-TA VAVA TK4 vFIN TVA RTK1 vFIN NVA vNM-15 vHPOK vVPVA vKTV-H
Tavoitteet ennen pentuetta: -
e. KICKBLUE NOW THERE IS FAME! BH JK3 EK1 VK2 RH-F B RH-FL B VAVA TK4 vFIN TVA RTK1 vFIN NVA vNM-15 vRPOK vOPS vKTV-F vFINJW-15
Tavoitteet ennen pentuetta: vFIN KVA + vVPVA
NIMIÄ
Kickblue Seen Better Days
Kickblue Shrinking Violet
Kickblue Silence Is Golden
Kickblue Sky's The Limit
Kickblue Savoir-Faire
Kickblue Smoke And Mirrors
Kickblue Stranger Than Fiction
Kickblue Strike While The Iron Is Hot
Kickblue Second-Guess
Kickblue Seek For The Endless Life
Kickblue Serenity Of Mind
Kickblue Set Your Sights High
Kickblue Shake Off All The Fears
Kickblue Shared Joy Is Double Joy
Kickblue Silence Is A Way Of Saying
Kickblue Sing Away Sorrow
Kickblue Someday You Might Soar
Kickblue Supreme Happiness
NIMIÄ
Kickblue Teacher's Pet
Kickblue Tears For Tours
Kickblue Truth Be Tolled
Kickblue Taken Aback
Kickblue Talk To The Hand
Kickblue Tab For The Future
Kickblue Third Time Lucky
Kickblue Turn Up Trumps
Kickblue Turn Your Scars Into Stars
Kickblue Try To Find The Right Path
Kickblue Truth Wanders Everywhere
Kickblue Trust Thyself Only
Kickblue True Hope Is Swift
Kickblue Time Waits For No One
Kickblue Through Struggle To The Stars
Kickblue Tears Of Joy
Mulle tosiaan Furenzaan Slaytor x Vicka & Nemo x Posh yhdistelmistä pennut, kiitos. Kiinnostaisi tietenkin toi toinenkin tuontivanhemmista tuleva pentue, mutta ehkä en uskalla ottaa, kun noita noutajia on muutenkin mulle tulossa varmaan tässä loppuvuoden aikana. Kisataan tosiaan monipuolisesti, tahti saattaa vähän hidastua jossain kohden nyt, kun mulla on duunia ja alkuvuodesta alkaa pääsykoetsemppi. Jalostuskäyttöön ovat molemmat tulevaisuudessa tulossa, mistä puhuinkin sulle jo vähän tarkemmin, toki infoon sua sitten, kun suvunjatkaminen on ajankohtaista.
Mua kiinnostais kovin Presso x Tioga, Nemo x Posh ja Findus x Fiji pentueet. Mielellään ottaisin vaikka näistä kaikista kolmesta pupsit de la Doradoon B) Jalostus käyttö erittäin todennäköistä joskus tulevaisuudessa. Kisaaminen samanmoista kuin edellisillä kasvateillasi :)
( Dollylle oon suunnitellu sulhoksi Zadia sitten ku Zad on joskus kisaamiseltaan valmis)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Molemmille haluamistaan pentueista pennut :) Dolly ja Zad yhdistelmä kuulostaa hyvältä, täytyy sitten katsoa kun pentue ajankohtainen jos vaikka itselle kisakoiran ottaisin, Dolly on niin hienosti menestynyt että sen pentu kyllä kiinnostaisi :)
your my lucky ace
.............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
^^Nemon ja Poshin pentue voisi hyvinkin syntyä jopa noilla kolmella pennulla kun päätin itse ottaa kyseisestä penteesta myös pennun. Muihin pentueisiin ottaisin mielelläni vähintään edes kaksi varausta ennenkuin pentue toteutuu. Tosin jos näyttää että kiinnostusta ei tule löytymään niin syntyköön edes yhdellä pennulla tarvittaessa sitten.
your my lucky ace
Okei, kuulostaa hyvältä. (: On kyllä tavallaan harmi, että kultsut menee aina samalle porukalle. Toisaalta kiva, että kasvattajia on, tietää, että aina on jossain kiinnostusta pennulle, mutta olis kyllä mahtavaa saada uusiakin naamoja. Tolloja ja labroja tuntuu menevän myös muille kuin kasvattajille, tiedä sitten, mikseivät kultsut kiinnosta samalla tavalla..
Missä tuo Haltin ainokainen pentu muuten majailee? Onko elossa/aktiivisena/tulevaisuudessa jalostuskäytössä?
^Niinhän se on, kovasti kyllä olen kaipaillut monenkin rodun pariin uusia naamoja, pennut tuntuvat hyvin monen rodun parissa menevän aika huonosti kaupan. Haltin pentuhan on siis Slaytor, jonka tulevista pennuista sinulta löytyy varauskin.
your my lucky ace
Pitää vielä miettiä tota kolmatta pentua. Saisko senkin jalostuskäyttöön? Vähän mietityttää ottaa sun ja Shadyn kanssa hirveästi samoja pentuja, mutta voinhan mä aina teettää sellasia pentueita, että jätän vaan yhden kotiin kasvamaan.
^^Shadylle kiitos sivuista, aivan upea tytsy! Kasvattajista voi muuten poistaa Mimmun, ei ole oikein virtuaalihommissa enää mukana.
^Niin tosiaan hyvin todennäköistä on että Shady sekä minä molemmat tullaan pentuja jossakin vaiheessa jalostukseen käyttämään, joten eihän se ole kovin toivottavaa että jokaiselle tulisi ainakaan suuria pentueita. Itsellä myös mahdollista tarvittaessa jättää kotiin vain yksi kasvamaan vaikka toisesta pentueesta jos pentueita meinaan molemmilla pennuilla teettää. Mutta mietiskele rauhassa :)
your my lucky ace
Friskyn kanssa juteltua, tulin sellaisiin aatoksiin, että sopivan kuvan löytyessä, voisin yhden kultsin ottaa. Luultavasti tuosta FindusxFiji pentueesta. Nomea ja mejää + hömppälajit. Sellaista hissunkissun kisailua. Ei ainakaan tällähetkellä mitään jalostus suunnitelmia.
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi