Redfield's pk colliet, pentukuvat mukaan (piviko)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Redfield's pk colliet, pentukuvat mukaan (piviko)

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

Ei pentuja suunnitteilla tällä hetkellä.
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: Redfield's pk colliet, pentukuvat mukaan (piviko)

Kuvia tuleville pennuille:
Kuva
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Olet vissiin heppailija kun pentue-ilmoituskin on vähän erilainen kuin koirapuolen porukoilla? :D
Meillä täällä on tapana kisata vanhemmat valioiksi asti yleensä jopa useammasta lajista ennen pennutusta, odotella montako varaajaa pentueeseen tulee ja sen mukaan määräytyy sitten pentujen määrä. Varaajat saavat myös itse valita nimet (mahdollisesta kasvattajan antamasta listasta tai muuten pentueen teeman/kirjaimen mukaan). Suntuubi-kenneleissä, jotka eivät pyöri "virallisella" puolella nähdään sitten enemmänkin tällaista pennutusta että kasvattajap äättää määrän, nimet jne. Mut eipä se mitään, onhan tää "virallisillakin" markkinoilla vaihtelua!

Mä voisinkin kelpuuttaa ton trikkiuroksen Shaghasiin, jos sen saan. Melko hitaaseen kisautukseen, koska mulla on muita ns. kiireellisempiä projekteja tällä hetkellä, mutta kuitenkin tavoitteet korkealla pitäen. Myöhemmin sit jalostuskäyttöönkin. Piirtäisin itse aikuiskuvan pivikoa varten.
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Mua voisi tuo soopeli narttu kiinnostaa. Kisailua paimennuksessa pääsääntöisesti. Mutta olisiko mahdollista vaihtaa tuo urokseksi?
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Sigitius, joo kyllä olen. Täällä pyöriny viimeks joskus pari vuotta sitten hyvin vähän aikaa vain, silloin tää tais olla vähän kuolleempi paikka..
Voi apua, hävettää :D Noh... toivottavasti annatte anteeksi osaamattomuuteni tällä puolella! :oops:

Nimiin voi toki vaikuttaa, jos nuo ei miellytä. Eivät nuo ole kuitenkaan lukkoon lyötyjä :)
Ja kyllä sulle tuon uroksen voin varata. Kaavailin, että pennut syntyisivät 3.9. jos laitat mulle sähköpostiin tai tähän topaan pennun sivut sitten kun saat tehtyä valmiiksi?

Pentujen määrän mietinkin niin, että jos eivät mene kaupaksi, pystyn ne pitämään itsekin. Keksin siis vain sellaisia pentuja, jotka voisin itsekin pitää..

Itse tottunu myös juurikin hevospuolelta siihen, että jos vanhemmat ei ole niitä valioita tai muunlaisia "superyksilöitä", en odota pentujenkaan uusilta kodeilta vielä ihmeitä. Mutta.. ehkä seuraava pentue tulee sitten kun koirat on saavuttanu jotain, harmillista tavallaan kyllä, kun tottunut ihan erilaisiin toimintatapoihin, mutta jospa mua ei sitten katottais enempää kieroon :D

_Saana_, soopelineiti lähteepi sinulle. Sivuja jos lähetät myös tähän tai sähköpostiin kun saat valmiiksi :)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

vFCI:n uudistuessa sivuille on tulossa aloittelijoiden opas ja kasvatuksesta onkin kirjoitettu siihen jo pätkä, niin suosittelen lukemaan jotta meidän "virallisen puolen" käytäntöjä ymmärtää vähän paremmin: http://www.sakumaanikko.net/v/kasvatuksesta.html
Toisaalta myös tämä juuri esille nostettu vanha artikkeli on myös lukemisen arvoinen (muillekin kuin aloittelijoille): http://virtuaalikoirat.blogspot.fi/2011 ... iseen.html

Samoin meillä täällä pentuja aletaan kisaamaan heti syntymästä lähtien, onko se sinulle ok vai haluatko jonkinlaisen kasvuajan? Heppojen kanssa kun on käytössä usein niin tarkat ikääntymiset. :)

Minulle kelpaa kyllä tuo pojan nimi samoin kuin syntymäpäiväkin. Yritän ehtiä piirtää sen kuvan tässä ennen syntymää ja laitan sitten sivut vaikka tähän alle.
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

No mäpäs lukasen, ehkä oon sitten hitusen viisaampi.

Mulla koirat ja hevoset alottaa myös kisaamisen ihan syntymänsä jälkeen, hevospuolella aika moni tekee tuota.
Koirat ja kaakit ikääntyy myös satunnaisesti meikäläisellä. Saat ikäännyttää koiraa miten itse haluat.

btw saitko sen isomman pentukuvan yv?
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Sain, jäi vaan vastaamatta - kiitos! :)
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Tässä olisi Afron sivut :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

_Saana_ kirjoitti:Tässä olisi Afron sivut :)
Kiitos, sepä oli nopea! Ihana Afro :D
Laitan sulle vielä tänään yv, pari kohtaa jotka korjata tuolta :) Ja pari kohtaa itsellenikin, jotka lisätä myyntiehtoihin kennelin sivuille.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Mun pojjaasta tuli Razku, hän on.. vähän miehinen. :roll: ja kaulus vähän levis pentukuvasta, muistin et sil on kokokaulus mut unohdin tarkistaa onks se miten iso kun olin jo värittäny.
Rekisteröikö omistajat itse pentunsa vai rekisteröitkö sä kaikki kerralla kun saat vielä nartun sivut? (jotkut kasvattajat haluaa rekisteröidä itse, jotta pennut saavat peräkkäiset reknrot)

/ Noh, rekisteröin sen nyt joutessani itse parin muun koiran mukana.
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Sigitius kirjoitti:Mun pojjaasta tuli Razku, hän on.. vähän miehinen. :roll: ja kaulus vähän levis pentukuvasta, muistin et sil on kokokaulus mut unohdin tarkistaa onks se miten iso kun olin jo värittäny.
Rekisteröikö omistajat itse pentunsa vai rekisteröitkö sä kaikki kerralla kun saat vielä nartun sivut? (jotkut kasvattajat haluaa rekisteröidä itse, jotta pennut saavat peräkkäiset reknrot)

/ Noh, rekisteröin sen nyt joutessani itse parin muun koiran mukana.

Ei ole niin väliä, jos pennun omistaja ehtii rekisteröidä ennen meikäläistä. Tarkistan kuitenkin ennen rekisteröintiä, onko pentu jo rekisteröity :)
Kiitos sivuista, pallerosta tuli erittäin komea :) <3 Eikä tuo karvan leviäminen haittaa, muuttuu se karvoitus kuitenkin kun koira pennusta vanhenee :P Vaihdatko kasvattajaksi myyntiehtojen mukaanpelkän Redfield Rough Collies :) kiitos!
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Vaihdan! Myyntiehdoissa ei suoraan lukenut ettei saa nimeä mainita niin ajattelin et se on ok, kun on ollut mul tapana. :D Mutta otan pois.
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Juu no lukee, että kasvattajaksi Redfield Rough Collies :)
En Elisana kuitenkaan kennelin sivuilla liiku, vaan alterillani niin siksi en Elisaa sinne halua :) Tännekin pitäis nimimerkki vaihtaa.
Vastaa Viestiin