Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Pammee
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 147
Liittynyt: La Touko 02, 2015 12:48 pm

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Pammee »

Se tunne, kun alustavasti suunnittelee vähän uuden kennelin ulkoasua ja aikoo vaan kokeilla paria kuvanmuokkausjuttua ja lopputulos on, että innostun rakentamaan koko ulkoasun css-koodeineen... Kasvattajanimestä piti tulla suomen kielinen, mutta hups eipä Ring o´Roses taida suomea olla(?) :'D
Lyydian pentuetopaan menin jo vähän suutani avaamaan niistä laumanvartijoista ja paimenista niin tämä on sitten niille, mutta oma sivutila pitäisi vielä jaksaa luoda suntuubiin, tekstien kirjoittamisesta puhumattakaan... Nyt toi layot vaan lepäilee mun "testisivustolla" odottomassa.
Oikeesti oisin voinu käyttää tän ajan etukäteistehtävien tekemiseen, mutta mutta...
Nämä pari päivää on mennyt muutenkin melko kokonaisvaltaisesti bittihauvojen kanssa; kirjoitin vihdoinkin ylös Numiskaan tämän vuoden pentuesuunnitelmat ja sain laitettua sinne pari kisaa käytiin. Ja no, Ro´R:sta oon miettiny kovasti, että haluaisinko toteuttaa sinne jonkin laista hoitajatoimintaa tms, että saisin jotain yhteisöllisyyttä siihen. Toisaalta haluan pitää sen toiminnan pienenä, koska Numiskakin on jo karkaamassa käsistä koiralaumansa kanssa...

Semmonen tilannekatsaus
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Kun lähdin tauolle niin tuntui, että kaikki virtuaaliasiat on hajonnut käsiin enkä koskaan jaksa korjata niitä. Jos palaisin takaisin, niin heivaisin ainakin puolet koirista hevonkuuseen. Lähinnä siis omat tavoitteeni olivat niin hukassa, että en olisi halunnut koskea "pilattuihin" koiriini enää pitkällä tikullakaan. Olin kisannut niitä siellä sun täällä ja inhoon epäjärjestystä ja sellaista kurittomuutta. Koirien sivut näytti (ja osa näyttää yhä) mun mielestä rumalta. En oikein tiennyt, mitä koirillani hain.

Kuinka kävikään, kiinnostus palasi ja olen enemmän hällä väliä -mielellä enkä ehkä ota tätä niin tosissani. Olen tosi tyytyväinen, että jaksoin piirtää kahdelle koiralle (jotka mulla on ollut jo pidempään), vihdoin kuvat. Tazu ja Into. :) Koirien kuvat innostaa kummasti jatkamaan niiden kanssa. Pitäisi yhdelle kaukasiankoiralle ja alaskanmalamuutille jatkaa niiden kuvat loppuun (gimpillä)... mutta en pakota itseäni ennen kuin taas kiinnostaa, nyt on ollut mukava piirtää paintilla!

Lisäksi rekisteröin kaikki Gallethissa asuvat koirat jotka ei vielä rekkarissa ollut ja tein A ja B pentueille sivut (Heh, oli jo aikakin). Pieniä saavutuksia mutta onnistumiset antaa aina lisää potkua!

Kisoja olen onnistunut järjestämään ja ainakin anomaan (toivottavasti pari yhä anottuna olevaa hyväksytään pian...), ai niin, ja itsekin olen päässyt osallistumaan! HYVÄ MÄ! Oli sellainen kynnys täyttää uudet kisakoodit, mut nyt se on puoliksi ylitetty (puolella koirista omat koodinsa). ;D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mul on mennyt nyt reilu kuukausi siten, etten oikein oo pystynyt uhraamaan ajatuksia virtuaalitouhuilulle. Pahoittelut siitä kasvattajille. Mulla on jotenkin niin paljon bisneksiä tällä hetkellä, etten vaan millään osaa keskittyä tähän vaikka kuinka haluaisinkin. Ehkä kerran viikossa avaan koneen, katon lajiliitot läpi ja heittelen koiria kisoihin tai tuloksia sivuille.

Vilkaisin vähän Hiljamielen sivuja ja tajusin, että siellä oottais tällä hetkellä viis yhdistelmää, jotka ois valmiina syntymään vaikka heti. :D Yks kroaattipentue ja neljä bc-pentuetta. Musta vähän tuntuu että ne lykkääntyy vielä parilla kuukaudella eteenpäin. TahmaxBloomer-yhdistelmä kyllä on ollut jo pitkään mun haaveissa. Osaispa ja ehtispä paneutua taas tähän!

Hiljamielisiä tosin on tupattu maailmaan tossa talven aikana sellaisia määriä että ehkä ihan hyvä vähän hiljaiselellä jonkin aikaa. Haluun kasvattajien ja kasvattien omistajien vaan tietävän että messissä ollaan kyllä vaikka tässä kesän mittaan varmasti oon aikalailla offline.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mistähän sitä saisi motivaatiota?

Ei jaksaisi kiinnostaa pätkän vertaa mitkään virtuaalikoirajutut. Tavallaan tekisi vähän mieli, mutta sitten toisaalta taas... eih.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Shendi
Nakkisotilas
Viestit: 243
Liittynyt: Ma Maalis 19, 2012 2:06 pm
Paikkakunta: Höslinki.

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Shendi »

Kiinnostus virtuaalikoirailuun on ollu nyt useemman kuukauden ihan teillä tietämättömillä, pahottelut siitä ettei VTKL'n kalenteria oo päivitetty sitten maaliskuun (asia korjattu).
Ajatuskin koirien kisauttamisesta tuntuu jokseenkin vastenmieliseltä ja uuvuttavalta. Pari pentuettakin olis pitäny maailmaan pistää jo aikoja sitten, mutta sekin sitten vaan täysin jäi, pahoittelut pennun varaajille siitäkin! :roll:

Ehkä tässä voisin yrittää metsästää sitä motivaatiota touhua kohtaan, pieni kipinä vielä on mutta sekin hiipuu melkein heti olemattomaksi
Deneo
Kanada
Viestit: 1674
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:46 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Nyt alkaa kevätsiivous, ja ihan hiljaa siellä, tämä ei ole yhtään myöhässä :mrgreen:. Motivaatio on viime aikoina ollut vähän hukassa, ensin läppärin sekoilun takia ja sitten ei vaan löytynyt energiaa kuopata koiria. Pentueita en ole saanut pukattua pihalle, koska se tietäisi lisää koirien kuoppaamista. Nyt otin itseäni niskasta kiinni, ja kun sain vihdoin aloitettua urakan niin täähän onkin taas kivaa! Päivitän kenneleiden sivut, laitan pentueet tarjolle ja heivaan suosiolla ne valmiit, muun rotuiset joiden jalostuskäytöstä en ole ollut varma. Tuontejakin tarttis jokaisesta kasvatusrodusta. Sitten voi taas katsella miltä koodit näyttää ja palata kisaamaan.
Don't you wanna live before you die?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Janina »

Hohhoi, Websissä olevia sivuja ei ilmeisesti enää pysty tallentamaan Wayback Mahcineen. .__. Ajattelin, että kyseessä on jonkinlainen bugi, muttei näyttäisi hellittävän.

Mä sain taas kasattua motivaatiota parin kuukauden hiljaiselolta palailuun. On tässä pari satunnaista kertaa kisailtu ja ainakin näyttelyt käyty, mutta sivut on näyttäneet karmeilta kun en oo jaksanut liittää uusia fontteja shelttilauman sivuille ja niin poispäin. Mutta ehkä nyt sitten taas! Ainakin kasa uusia pentusuunnitelmia pyörii iloisesti mielessä!
Avatar
neuer
Alkupalat
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2012 4:45 pm

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja neuer »

Itse yritän näin monen vuoden jälkeen takasin virtuaalikoira maailmaan. Lähinnä jos sais tämän näin kesäloman aikana vauhtiin ni varmaan sitten syksylläkin jaksaisi ku ois kaikki suhteellisen kunnossa. Enää pitäis vaan viimeistellä sivujen tekstit ni ehkä uskaltais paremmin linkkailla joka paikkaan.
"Ja sattumaan taas sun täytyisi luottaa.
Tapahtuu, mitä tapahtuu, muista että oot kaunis ihminen.
Vielä, kasvaa puu juuret vahvistuu taivaankantta päin kätes kurottaa.
Kyllä usko niin tai vähitellen lakastut. "
Catfish
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 122
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 11:01 pm

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Catfish »

Pitäisköhän itekin nostattaa motivaatiota jonkun verran ylemmäs.. Ennen leikin jättämistä oli hirveesti kisa- ja pentuesuunnitelmia tiedossa, nyt ne on vaan jääny maatumaan olemattomiin. :roll:
Jos pikku hiljaa yrittäis lähtee remmiin takasin, katotaan nyt.
BACK IN BUSINESS!
Sama nimi, uusi alku -> Quarterback
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Back in business!

Useemman kuukauden poissaolon jälkeen alkais olemaan jonkinlaista mielenkiintoa taas v-kennelpuolella, täällähän tosiaan itsellä jäi ihan kaikki tosi vaiheeseen. Yhtään oikeen tiedä mistä edes aloittaa, vaikkakin kourallisen koiria kuoppasin ihan ensi töikseen Guthrunin ja HELL Monroe'sin puolelta. Lähti sitten armottomasti kisavalmiita / muutama joille ei mitään tulevaisuuden suunnitelmia tule olemaan missään vaiheessa.
Pahoittelut suuresti kasvattajille, joilta pennun olin varannut alkuvuodesta ja niin yhtäkkisesti sitten katosinkin täältä. Koirista edelleen kiinnostusta löytyy ja mielelläni mukaan remmiin olen ottamassa.
Sekä pahoittelut myös varaajille, jotka olivat varanneet penskan joko Guutistä, tai Helkkareista. Pistelen kyseiseen pentuetopaan viestiä ihan tässä kohtapuoliin ja otan selvää, keneltä vielä kiinnostusta pentua kohtaan löytyy. :)

Ehkä tää tästä vielä lähtee lutviutumaan ajan kanssa, toivonmukaan nyt mielenkiinto ei vaan lopahda kun lehmän häntä yllättäen.
Toisaalta, taukoilu teki ihan hyvää jopa. Uutta puhtia ja verta taas jälleen, mutta samalla meiningillä ja metkuilla jatketaan!
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5964
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Marcia »

^ mites se venäjänvoittaja?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Marcia kirjoitti:^ mites se venäjänvoittaja?
Kartotan tosiaan sen ja otan työn alle illan/yön aikana heti kun pääsen koneelle.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Shady »

^ Jos tarviit apua sen loppuun viennissä niin saa laittaa yv!
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Elly

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Elly »

Mä oon pikkuhiljaa tekemässä nöyrää paluuta. Suoraan sanottuna näin parin vuoden jälkeen katsottuna kaikki minun virtuaaliprojektini vuodesta 2011 ovat menneet jotenkin päin hel**ttiä. Ja mikä minulle oli tuolloin aikanaan tavanomaista, kun kiinnostus loppui unohdin kaikki virtuaalihommat kokonaan enkä pienen tauon jälkeen enään uskaltanut palata. Nyt kuitenkin tahdon aloittaa aivan kokonaan alusta täysin uusilla kenneleillä, koirilla ja myös uudella asenteella. Olen todella pahoillani kaikkien niiden puolesta joiden kasvatteja minulla on ollut ja olen hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Yritän parhaani mukaan luvata, että tulevaisuudessa en enää lähde sanaakaan sanomatta ja jätä kaikkia ongelmia taakseni niitä selvittämättä.

Tahto palata on kova, mutta olen vähän eksyksissä, enkä oikein tiedä mitä haluan. Toisaalta vanha ja tunnelmallinen hoitajakenneli olisi ihana, toisaalta tahtoisin kasvattaa "menestyksekkäästi" ja kisata. Toisaalta minua houkuttelisi myös vain siirtyä hevospuolelle, koska olen todella rakastunut kaikenlaisiin valmennuksiin, pk-merkintöihin, laatuarvosteluihin yms jotka tuovat vaihtelua perus kisaamiselle. Laatuarvostelun kaltainen juttu olisi ihana saada myös koirapuolelle, koska nyt käytännössä harrastaminen on kisaamista, kisaamista, kisaamista, kisaamista niin kauan kunnes saa pentueen aikaiseksi ja sen jälkeen taas kisaaminen jatkuu.

Mahdollisia rotuja en tiedä, koska mua kiinnostaa vähän kaikki mutta toisaalta kaikissa on huonot puolensa. Oma irl-rotuni, perunkarvatonkoira kiinnostaa tietenkin eniten, mutta yksin rodun kanssa pyöriminen ei oikein innosta. Sitten kiinnostavat omalla tavallaan kaikki perus bc, aussi, kultsu, labbis, tolleri, koska niissä on paljon kanssa harrastajia, mutta niiden kanssa kiinnostuksen säilyminen vähän mietityttää, koska irl en pidä kyseisistä roduista juuri ollenkaan. Vinttikoirat kiinnostavat kanssa paljon, mutta toisaalta haluan kisata myös palveluksessa ja pelastuskoirakokeissa...
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Nyt kun tää virtuaalikoirailu on alkanu maistuun taas hyvältä, ja Venäjän voittaja osittain alkaa olla hyvällä mallilla niin ajattelin pienen kennelin Guuttiksen ja Helkkareiden kylkeen perustaa.
Stepmaker's, sivut on vielä tosi raakileena mutta eiköhän noi tosta ala kehkeytyyn pikku hiljaa. Tarkotus olis pitää kasvatus pienimuotosena, pitkä hyppäys paimenkoirista. :mrgreen:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vastaa Viestiin