Furry Paws #3

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Juu, vieläkin tulee pelailtua enemmän -ja vähemmän aktiivisesti. Sakemanneja(17), koolieita(18), ja whippetejä(14) tulee kasvatettua. :mrgreen:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä kanssa vielä pelailen, tänään tulikin iloinen yllätys kun kirjautuessa tuli ilmoitus et mun skotlanninterrieri ROP! Ei se oo kun lvl 39/71 FP Days, mut voispa vaihteeks panostaa kyseiseen rotuun! Tällä hetkellä muut kasvatussuunnitelmat vähän jäissä kun päivittäinen Furry Paws -kiintiö tuppaa täyttymään päälle 70 kääpiöbullin hoitamisesta, mutta voitinpahan niillä (olikohan huhti- vai toukokuun?) breed boostin. :mrgreen: Vähän liian kivaa ajantappoa tämä peli.
nisha kirjoitti:8 shelttiäkin on, mutta taidan ne heivata pois jos Coma ei kovin pahastu, oli sen linjoista noi alotettu...tai ainakin jätän ne lukituiksi.
Mulle kelpaa jos sulla ei oo käyttöö niille. ^_^
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja nisha »

^ Tarkistin just nii hups nehän on kaikki jo mun kasvatteja, eli joo kyllä sä saat ne! Laita viestiä #959057 nii voin yrittää ne antaa sulle jotenki jos osaan FP:tä yhtään käyttää :mrgreen:
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Lol olen eliitti, innostuin nyt kun aloin breedailemaan noita nishalta saamiani shelttiläisiä :mrgreen: Jäi vielä reippaat 10 FPP:tä ylikin enkä oo yhdestäkään oikeeta rahaa maksanut! Edelleenkään en kyllä ole mikään aktiivisin pelaaja ja lukottelen koiria välillä kun ei kiinnosta, mutta ajattelin että se on nyt eikä koskaan kun kerran oon noita FPP:itä kerännyt. Varmaan innostus vaan laskee koko ajan, joten. Kukaan muu enää pelailee?
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja käpy »

Mulla oli taukoilua tossa joku puolisentoista vuotta, mutta joskus pari kuukautta sitten inspiroiduin kirjautumaan sisään ja pistämään kaiken uusiks. Ennen kun pistin pelin jäihin, niin kasvatin mudeja pääasiallisesti värin takia, ja se mihin tähtäsin oli Kbrk Eme bb dd atat sisp mm cece, HH:t mielessä siinä sivussa. Mulla oli joku parikymmentä anatoliankoiraa ja aidia, joiden suhteen mulla ei ees ollu mitään erityistä kasvatustavotetta, kunhan kokeilin sitä ja tätä. Nyt kun aloin pelaamaan uudestaan, niin pistin lähes kaikki mudit myyntiin (ja siltikin mulla on vielä joku 30kpl koiria joita en halunnu myydä...) ja keskityn nyt noihin aideihin ja anatoleihin. Aideissa mun pääasiallinen tavote on 24HH lala-koira, mutta värigoal on Kbrk Eme bb Ay/atat sisi cwcw. Ja siihen voi hetki mennä. Cw-kantajat on aika kiven alla ja kun tuo terveyspuoli on kuitenkin mun ykkösjuttu näissä, niin en suostu terveyden kustannuksella monistamaan sitä cw:tä, vaikka muutamalla omalla koiralla se kyllä onnistuiskin.

Anatolien kasvattaminen on vähän jatkuvaa kompromissien tekemistä, kun en haluais tinkiä terveystavotteesta enkä väritavotteesta, ja tämän takia mulla on ongelma statsien kanssa, kun ne kantaa aika sitkeesti cha, spd sun muuta niille turhaa. Väritavote on jo lähes sormien ulottuvilla (Kbrb ee bb dd sisi cwcw), brindle isabellaa ja silver-kantajiakin löytyy jo ihan hyvin, mutta suurin osa koirista on spsp josta pitää vielä koittaa päästä eroon. Suurimmaksi haasteeksi tässä väriprojektissa on osottautunu toi maskittomuus, mulla ei montaa maskitonta koiraa oo ja jos niitä käytän, niin joudun tekemään uhrauksia muun värigenetiikan suhteen, joka tuntuu tyhmältä tässä vaiheessa kun oon jo niin lähellä.

Vähän lisäinnostusta tähän pelaamiseen toi noi achievementit, mun mielestä ihan kiva lisäys. Tota performeria mä rupesin ekaks suorittaa, mutta kyllä mulla nyt kova hinku on progenitoria ja diversifieriäkin eteenpäin saada. Performerista puuttuis enää kolmen koiran nouseminen Championiin, niin saisin bronze performer medalin.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

käpy kirjoitti:Vähän lisäinnostusta tähän pelaamiseen toi noi achievementit, mun mielestä ihan kiva lisäys. Tota performeria mä rupesin ekaks suorittaa, mutta kyllä mulla nyt kova hinku on progenitoria ja diversifieriäkin eteenpäin saada. Performerista puuttuis enää kolmen koiran nouseminen Championiin, niin saisin bronze performer medalin.
Tämä! Hirmu hyvä lisä peliin. Ite en oo kyllä vielä hirveämmin panostanut niihin kun oli pientä häslinkiä saada kaikkien kolmen tunnuksen kontentti yhdelle, mutta nyt mulla on päätunnus ja sillä vaan pelailen. Tietysti jos on kisoja/haasteita/kalentereita joista voi saada itemeitä niin hankin ne kyllä kaikilla accoilla. :D Mutta noin muuten kolme aika tasaisesti pelailtua accoa söi motia aika paljon, nyt on vielä selkeämpää vaikka mulla alkujaankin oli roturyhmien perusteella eroteltu. Tällä hetkellä achievementeista on kuitenkin Red Performer Ribbon, Earner ja Furry Paws Citizen. Uudet värityksetkin joita jotkut rodut sai on nastoja ja nyt on vielä toi ruskea-/sinisilmäisyysgeeni. Shelteillä voi olla ruskeat silmät vaikka olisi merle, ja tickingiäkin saatiin niille. Critter-uudistuksistakin tykkäilen.

Vähän tosiaan uutta tavoiteltavaa sekä värikasvatuksen että ihan yleisen pelaamisen puolella. c:
Sadi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 4:48 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Sadi »

Yksi pelaaja ilmoittautuu!
On tullut naputeltua lähes neljä vuotta, mistä lie mahtaakaan löytyä aikaa ja kiinnostusta :D Pääasiassa koko homma pyörii belgialaisten, sakemannien ja hollantilaisten ympärillä, mitä nyt jonkun verran kelpieitä ja muita löytyy.
Oon aina ollut aika huono esittelemään itteäni missään yhteydessä, mutta mut löytää tunnuksella #1121169
Sadi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 4:48 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Sadi »

Nostan melko kuolleen keskustelun häijysti takaisin pintaan.
Jaksoin taas palata FP:n puolelle. En mie ees muista, kuinka kauan taukoilu on kestäny mutta suunnilleen sen puoli vuotta kuitenkin. Varmaan pisin tauko ikinä ja toukokuussa tuli neljä vuotta täyteen nykyisellä käyttäjällä (ja samalla oikeastaan koko sivustolla, ensimmäinen käyttäjä on varmaan sen viikon verran vanhempi kuin nykyinen).
Koiria mulla oli hemmetisti paljon enemmän kuin muistin, ja nurkissa pyörii vielä jokunen yli 100-päiväinen koirakin turhan panttina. Ei niitä raaski pistää eläkkeelle vaikkei niistä mitään hyötyä olekaan :D (hyvinä esimerkkeinä Bogi ja Dagnýr, joiden vanhenemista seurasin lähestulkoon kauhuissani.)
Samalta istumalta pistän myyntiin oikeastaan kaikki koirat, joihin ei ole sen suurempaa tunnesidettä. Eli jäljelle jäävät luultavasti vain korkeimmalla tasolla olevat elukat ja muutama keskenkasvuinen penska. Ja nyt en lukitse yhtäkään koiraa vähään aikaan, etten unohda koko peliä.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä en edes tiedä, paljonko mulla on koiria. :mrgreen: Pitkiä pelaamattomia kausia ei ole nyt ollut, mutta esim. viikon aikana saatan muutamana päivänä lukita osan koirista, koska aina ei vaan ehdi tai ei huvita noin suuren lauman hoitaminen. Mulla on nyt turri-Comalta ja nishalta saamani shelttilinja sellainen, mitä oon vaalinut kuin kukkaa kämmenellä ja josta olen ylpeä. Parhaimmillaan meikän sheltti on ollut rodussaan #14. Kaikki muut pikkuprojektit on ihan alussa vasta. Eliittitili pitää pelaamisen vähän helpompana vielä vajaat puoli vuotta, sitten en tiedä kun ei ole täysiä päivittäisiä kisa- ja treenimahdollisuuksia ja eteneminen jonkin verran hitaampaa.
Sadi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 4:48 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Sadi »

Yritän tälleen epätoivoisesti keskustelun edes jotenkin elossa.

Tuli taas tehtyä comeback parin kuukauden hiljaiselon jälkeen, lähinnä tuon halloween-jutun takia. Mulla on oikeestaan aina ollut se tapa, että vaikka olisi ollut kuinka hiljaista, niin tiettyihin aikoihin vuodesta tulee käytyä. Limited Edition-tyyppiset tavarat on sen verran kivoja. Sitten niitä kertyy inventoryyn koska ei raaski ikinä käyttää. Vilkaisin äsken tavaroita ja huomasin, että alarivistä löytyy vielä viimevuotisenkin halloweenin taustoja ja kurpitsa. Mutta kun ei raaski käyttää.

Tuli vielä mieleen, että jos joku turri vielä pelaa, niin mihin rotuihin keskitytte pääasiassa?
shonna
Vuohenruokaa
Viestit: 1772
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 2:14 pm
Paikkakunta: Paradise Island
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja shonna »

Mulla on päärotuna russeleita ja sen päälle on alkanut kerääntymään usempia saksanseisojia, sk kettareita, rhodeja ja pinsereitä. Sekä jotain yksittäisiä koiria. :D

Tavoitteena olisi kasvattaa mahdollisimman monta rodun parasta ja saada koirille mahd korkeat levelit ennen eläkeikää. Tähän mennessä mulla on useampi ROP ainakin rhodeissa, pinsereissä sekä russeleissa. Kaikissa myös omakasvatteja joukossa. :)
"Nojaa. Eihän sitä aina voi ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi."

Kuva
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja nisha »

Minäkin taas aktivoiduin tämän pariin! Jotenkin aina syksyisin tähän aikaan muistan tän pelin olemassaolon ja sit innokkaana hetken pelailen, toivottavasti nyt säilyisi into taas hieman pidempään. Varmaan halloween-event saa mut aina triggeröitymään tän pelin suhteen. Yritin taas kerran saada Genetics Genie Master reputationia, mut feilasin 765 kohdalla 1,5 tunnin klikkailun jälkeen, ei vaan enää pysynyt aivot mukana :( sad. Pitää yrittää pian uusiks.

Kasvatan pelkästään australiankoolieita. Kivempi keskittyä yhteen rotuun. Mut saa lisätä ystäväksi (ja tehdä yhteistyötä koolieiden parissa jos vaan niitä kasvattaa myös) c: http://www.furry-paws.com/kennel/owner/959057
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Sadi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 4:48 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Sadi »

Itehän kasvatan tosiaan hollanninpaimenkoiria, kelpieitä ja belgianpaimenkoirien kaikkia muunnoksia. Oikeestaan siis samat kun virtuaalikennelpuolellakin, plus kelpiet jotka on olleet mukana lähinnä rotuun liittyvän tunnesiteen takia. Lisäksi mulle on kertynyt muutamia muitakin rotuja, ja tällä hetkellä tilanne on yksi akbaş, pari hovawartia, sheltti ja bordercollie.
Hollantilaisten ja belgien kanssa tarkoituksena on pärjätä suojelun puolella, kelpiet kisaa puolestaan paimennuksen puolella. Niiden muiden kanssa keskitytään sitten vain johonkin, vaikka yleensä ne muut on tulleet myyntipalstan puolelta, jolloin joku muu on jo valinnut lajin.
Sadi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 4:48 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Sadi »

Päätin taas keskittyä vähän enemmän siihen, mitä haluan oikeasti kasvattaa. Myyntiin meni suurin osa koirista (belgejä, hollantilaisia, shelttejä ja jotain muitakin) ja bittiavaruuteen meni myös aika paljon elukoita.
Katotaan, mitä rotuja seuraavaksi ja mikä on tämänkertaisen suursiivouksen lopputulos. Johan tässä on yli viisi vuotta jaksettu näitäkin bittipiskejä :D
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mukana tuolla pyöriny 4 vuotta, alkuun kasvattelin belggareita (tervut). Mut jossain vaiheessa kasvatukseen tulikin saksanpaimenkoirat, kooliet, ja whippetit. Nyt vaan vajaan kuukauden pitäny koiria lukittuina, kun moti taas katos jonnekin. Sitä ennen myin koiria veks, joista suurin osa tais olla omia kasvatteja. :mrgreen: Kai sitä vois joku päivä taas kirjautua tonne, kun koiramäärä ei enää oo niin hillitön.
https://www.furry-paws.com/kennel/owner/1204761
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vastaa Viestiin