Furry Paws #3

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viestit: 4109
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti & Tallinna
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

Hih. Aloin tuossa joku aika sitten taas kahden vuoden tauon jälkeen pelailla tätä. Mies alkoi pelata FP:tä, niin innostuin kans kaivamaan vanhat tunnukseni esille.
Hetken pelailun jälkeen muistin meneillä olevat projektitkin ja ihanaa kun siellä tutut koirat odottivat kun olin tajunnut ne 2v sitten lukita. Nopeesti se aika kuluu...

Tunnukset Craf ja Vaaksi. Crafilta löytyy roduista BC, whipu ja pari muuta (mm. kaukkareita ja lunnikoiria) ja Vaaksilla on buhund ja whipu.

Pari kuvaakin ehdin jo ImageBankiin piirtää. Odottavat tosin hyväksyntää vielä, mutta jos eivät mene läpi niin saatan olla enemmän kuin hieman ihmeissäni. Tuonne tulee jatkuvasti sellaista paskaa, että lapsikin osaisi piirtää paremmin. Enkä nyt tosiaan puhu alkuaikojen kuvista, jotka lähes kaikki hyväksyttiin oli kuinka rumia tahansa (siellä on minultakin monta hävettävän rumaa kuvaa vuosilta 1 ja 2).
Kuva Kuva
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Heh miekin innostuin taas unlockailemaan koiruni pitkästä aikaa. Vähän vielä hakusessa, että mitäköhän hainkaan noilla koirilla. Bordercollieissa ilmeisesti tavoitteet muuttui siihen että saisin niiltä valkoisen pois, väritykseksi mielellään tan-merkit tai soopeli, sekä 4xINT-statsit. Sitten olin aloittanut joskus alaskan husky projektin, jossa toistaiseksi tavoite on vaan saada niistä koirista mahd terveitä, sekä mielellään 4xSTM-statsit. Aussieissa vähän samat tavoitteet kuin bordercollieissa. Lappalaisiin en jaksa tällä hetkellä koskea. Tosin tekisi mieli ottaa vielä joku iiiiihan pikkuriikkinen projetki tohon vielä kaveriksi kun mulla on yksi tyhjä kennelikin tuolla. :I

Vaikeinta tässä on arvioida että mitkä koirat on säästämisen arvoisia, mistä voisi jo luopua. Missä kohtaa viitsinkään luopua esim. valkolaikullisista tai muuten "epäkelvoista" bordercollieista? Vaikeaa.

Nuo sire selector ym laskimet on ilmeisesti jälleen kerran toimimattomia. Höh. D:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
KuroNeko
Sumopainija
Viestit: 1237
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 9:42 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Jos mulla on Elite ja valitsen pentueesta kaks pentua, mut Elite loppuu ennenkuin pennut kasvaa pentueesta ulos, niin saanko silti pitää ne kaksi pentua?
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja käpy »

Mun fp-kaverilla loppu se viikon elite 16.10 ja sillä on tällä hetkellä kaks 7pv ikästä pentua samasta pentueesta, että taitaa kyllä saada. Sillä on tällä hetkellä myös kolme pentuetta joista on kaikista pickattu kaks pentua, ja ne tulee huomenna 6pv ikään. Voin raportoida tänne sit huomenna että toimiiko oikeesti.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
KuroNeko
Sumopainija
Viestit: 1237
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 9:42 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Jee kiitos! Pakko oli pistää useampi pentue pystyyn kun tuon viikon Eliten sai ja kovasti toivoisin et saisin niistä sen kaks pitää :D
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja käpy »

Joo kyllä se toimii.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
stoic
Toistolla tehoa
Viestit: 718
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 1:04 am
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja stoic »

Tän vuoden joulukalenterissa on ollut paljon kaikkea kivaa, tuntuu että olis paremmat lahjukset kuin viime vuonna :) Ehkä vaan kuvittelen, eiköhän näis ole suunnilleen samat jutut joka vuosi. Toi viikon elite on kiva, nyt on hyvä pennuttaa kun saa valita 2 pentua itelleen :3

Kivasti olin viime pelikerralla unohtanu lukita koiria taas :D Nyt tuolla on sit 50-70+ -ikäluokkien piskejä jotka on vaan lojunu tuolla tekemättä mitään :)))) Noh..
shonna
Vuohenruokaa
Viestit: 1772
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 2:14 pm
Paikkakunta: Paradise Island
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja shonna »

Vieläkö joku touhuilee FP:n parissa? Mä innostuin liittymään viime viikolla, tosin aika pihalla oon edelleen. :D Tällä hetkellä mulla on kolme russelia ja kaksi chihua, mutta oon suunnitellut ottavani pari isompaakin koiraa mukaan.
"Nojaa. Eihän sitä aina voi ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi."

Kuva
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla on säännöllisen epäsäännöllisesti kausia, jolloin innostun pelailemaan. Ei toi peli kuitenkaan jaksa yhtä paljoa innostaa kuin ennen, oon tainnut pelata vähän liikaa ja mun makuun sais olla enemmän pelitapoja ja -väyliä ja muitakin tavoitteita kuin genetiikka ja levelit. Ehkä mulla on vaan joku yleinen ei jaksa kiinnostaa -mieliala. :mrgreen:
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mä en edes muista tunnuksiani sinne, kun en oo moneen kuukauteen käyny ollenkaan. Vähän into lopahti yhtäkkiä, kun yhessä vaiheessa siellä tuli oltua aikalailla liikaakin.
Vois toisaalta hommata tunnukset tietoon ja kattoo miltä siellä näyttää. :mrgreen:

/ Kappas, olinkin aikoinaan tallentanu noi tunnukset automaattisesti.. Nojaa, kaikki koirat onki näköjään monttuun jo menny. Hupsista!
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
shonna
Vuohenruokaa
Viestit: 1772
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 2:14 pm
Paikkakunta: Paradise Island
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja shonna »

Mä oon - ihme kyllä - jaksanut edelleen kisata koiria ja teettää jonkun verran pentueita. :D Toin neljä uuttaa borderterrieriä ja tarkoitus olisi niitä sekä russeleita kasvatella "evm-suvuista". Bordereiden ja russeleiden lisäksi kenneleissä asuu chihuahualauma ja muutamia dalmiksia, rhodeja ja whippettejä. Voi olla että whipukat ja chihut lähtee myyntiin, en yllättäen innostunut niiden kanssa puuhailusta. Muutenkin oon enemmän innostunut kisaamisesta ja mahdollisimman hyvien ranking-sijoitusten metsästämisestä, kuin kasvatuksesta. :) Russeleissa mulla ehti olla yksi BOB-koirakin ja samaan tähdätään noiden nuorempien koirien kanssa.
"Nojaa. Eihän sitä aina voi ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi."

Kuva
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä ajattelin hiljalleen laitella mun pelin uuteen uskoon. :D Tällä kertaa olis tarkoitus hääräillä vain yhden tunnuksen kera. Nyt pitäis vielä päättää jatkanko mun "evm-sukuisia" linjoja vai antaudunko vaan suosiolla ostamaan valmiita 24HH-koiria, en kuitenkaan koskaan oikein jaksanut upottaa sitä tarvittavaa aikaa ja ajatustyötä jotta store dogseista aloitetun kasvatustyön suunta lähtisi oikeasti parempaan. Mut vois oikeesti koittaa nyt ryhdistäytyä, enää puuttuis vissiin 8 FPP:tä vuoden kestoisesta Elitestäkin.

Mutta anyways, kaksi uutta koiraa uusien tuulien kunniaksi - Kena ja Jen. On muuten eka kerta kun käytän Image Bankin kuvia. :D Selailin piiitkästä aikaa ja totesin että onhan tuolla hienojakin.

// Öääs. Mulla oli Dog Silhouette Bowleja 2 kpl, mutta annoin ne koiralle KOSKA niissä luki "unlimited uses". Hävisivät kuitenkin mun tavaraluettelosta, eli oletan että ne saa taas käyttöönsä jos ne poistaa koiralta? Toisin kuin muut kipot, nehän vain katoovat. Muussa tapauksessa ei kyllä sovi eläköittää Jeniä. D: Eniwan nöys?
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Onks joku ylimääräisen rahan tarpeessa? Mulla on vuosien mittaan kertynyt aika omaisuus eikä mulla ole kaikelle käyttöä, joten voisin lahjoittaa muutaman pennin pois.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä voin ainakin vastaanottaa, ihan sen verran mistä itse haluat luopua. Mut toki jos joku pienivaraisempi ilmoittautuu niin sinne sit! Mulla itellä on 18M, mutta kyl sitä rahaa toisaalta kuluukin koska raresien keräily. :D
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Sullahan on enemmän rahaa kuin mulla. :mrgreen: Mut jos ei kukaan muu ole kiinnostunut niin voin mä rahojani sullekin lahjoittaa.
Vastaa Viestiin