Furry Paws #3

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Lumikatti
Alkupalat
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2017 5:20 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Lumikatti »

Miulla olisi pari urosta tarjolla jalostukseen. Porokoiria ja partacollieita parit sekä yksittäiset briardi, malinois, afgaani ja cockeri :D
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Mä aloitin tänää alusta pelaamaan! Joskus nakki ja muusi oli tuonne tunnukset. En enään todellakaan muista vanhoja tunnuksiani. Nykyään tarkoitus olisi kasvattaa kääpiöpinsereitä ja dobermanneja. Mut löytää #1465301.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Lume »

Mie taas palasin tänne kahden vuoden jälkeen! Voi kuinka kiva peli se onkaan, kun siihen kiintyy.. :mrgreen: Ylläripylläri grontut ainakin kasvatuslistalla c:
Ginka
Alkupalat
Viestit: 39
Liittynyt: Su Tammi 18, 2015 10:12 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Ginka »

Pelasin tätä joskus mut en tykkänny. Nykyään pelaan Dog Breeder Gamea ja teen sinne rotukuviakin. Peli on aika alkutekijöissä mutta siinä on siis realistinen genetiikka ja kaikki aika mageesti, suosittelen tsekkaan. Etenee vuoropohjaisesti, ei oikeiden päivien mukaan mikä on yks lempiominaisuus mulle.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Lume »

Kirjauduin tuonne ja se oli niin outo peli tuon F-Pawsin jälkeen et siirryin takas sinne :'D
Mut ai ihana mikä yhteishenki tuolla on. Juttelin pitkään chatissa joidenkin ihanien ihmisten kanssa, ne oli tosi mukavia! :love1: ainoastaan et oma enkku välillä tökki mut noh mitäs pienistä c:
Sadi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 4:48 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Sadi »

Pelaako joku vielä? :D Mulla on ollut jo pidemmän aikaa kunnon boosti päällä ja oon päätynyt hamstraamaan useempia pentuja vähän yllättävistäkin roduista (köh köh airedalenterrieri)
Lumikatti
Alkupalat
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2017 5:20 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Lumikatti »

Minä kirjauduin pitkästä aikaa muutama viikko sitten! Ja koukussa ollaan xD
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja nisha »

Juu, mä oon palannut taas mun koolieiden pariin :3 Lisäilkääs mut ystäväksi siellä! Mä en pysty ottamaan mitään muita rotuja kun se on aina mennyt siihen, että myyn ne kuitenkin pois kun ne ei lopulta inspaakaan xD
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Ei hitsi oon lukottanu omat koirat jo joskus viime vuonna, varmaan syksyn tienoilla. Viimeks taisin käydä siellä joulukuussa availemassa pari kalenteriluukkua, muuta en jaksanu tehä. :mrgreen:
Vois tänään kirjautua sinne ja kattoo lähtiskö homma rullaan näin jonkun ajan tauon jälkeen.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
shonna
Vuohenruokaa
Viestit: 1772
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 2:14 pm
Paikkakunta: Paradise Island
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja shonna »

Mä kävin pitkästä aikaa päivittämässä Eliten voimaan ja huomasin ilokseni että tappijalkarusselit on vihdoin otettu rotuvalikoimaan mukaan! Toin niitä sitten innoissani 8kpl ja toivon että saan luotua samanlaisen oman kannan kuin pidempijalkaisten serkkujensa kanssa. :)
"Nojaa. Eihän sitä aina voi ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi."

Kuva
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja käpy »

Pelaako täällä kukaan enää? Mä aktivoiduin tässä keväällä taas jonkun 6v tauon jälkeen ja jatkelen mun aiempia kasvatusprojekteja, eli aideja ja anatoliankoiria. Ajattelin tässä ottaa joitakin harvalukusempia rotuja sivuprojektiks, kaanaankoiria tässä just alottelenkin ja sitten tosa, chinook ja korean jindo kiinnostaa kanssa.

Noi achievementit tuli ihan hetki ennen mun taukoo ja oon koittanu niitäkin tässä nyt sitten päivitellä. Mulla puuttuis progenitorista vielä muutamalle ihmiselle pennun myyminen, niin silläkin kiinnostaa että löytyiskö täältä pelaajia.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Vastaa Viestiin