Furry Paws #3

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Itellä on atm 5.6M, tosin mun FP kiinnostus on tosi satunnaista. Välillä jaksan jonkun aikaa pelata, sitten koirat on taas lukotettuna kuukausia. Pitäisi rajoittaa koiramäärää tai jotain, ettei tää kiinnostus aina kuolisi heti. :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Joo mullakin tuppaa olemaan on aika kausittaista tää FP:n pelailu, ja reilustihan tota rahuskaa on et pistä Juintulle vaan :mrgreen:
shonna
Vuohenruokaa
Viestit: 1772
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 2:14 pm
Paikkakunta: Paradise Island
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja shonna »

Wtf, miten teillä on rahaa noin valtavasti? :D Mulla on $141 326, ja oon jo sitä määrää fiilistellyt. :D
"Nojaa. Eihän sitä aina voi ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi."

Kuva
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

No mä oon pelannut vuodesta 2007 asti.. Nyt tilillä on noin 17 miljoonaa, mutta on sitä joskus ollut enemmänkin. Nykyään mun rahat tulee puhtaasti kisojen pitämisestä, ennen piirtelin myös avoja, ulkoasuja yms. Jotenkin se vaan kerääntyy, jos ei sitä käytä mihinkään muuhun kuin koirien hoitoon. Sen takia kaupittelin mun ylimääräisiä pennosia, kun ei mulla ole niille mitään käyttöä. :mrgreen:
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä sanoisin et mun rahat on kertyneet aika lailla koirien omista kilpailuvoitoista - mulla on tolkuton määrä koiria, ja yhteen aikaan hoidin ne kaikki joka päivä varmaan vuoden putkeen. :D Kilpailuja en oo juurikaan järjestellyt enkä myöskään myynyt koiria. Pari miljoonaa on mahdollisesti tullut raresien myynnistä. Sitä en kyllä tutkimatta muista kauanko oon pelannut, olisko vuodesta -12?

// Mulla on nykytilanne _ihan_ sama kuin käpyllä. :D Ainoana erona se ettei mulla oo koskaan ollut elite-tiliä. Nykyisillä FPP:illä senkin saisi, mutta ei oo ainakaan nyt mitään motivaatiota pelaamiseen, tuskin tulevaisuudessakaan.
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja käpy »

Mulla on 25 miljoonaa. Suurin osa siitä on kai ihan vaan kilpailuvoittoja ja kisojen järjestämistä. Mulla oli kans jossain vaiheessa jotain vajaat 200 koiraa useita kuukausia samaan aikaan auki, hoitelin joka päivä jokasen. Time well spent :mrgreen: Siinähän sitä rahaa sitten varmaan kanssa tuli, kun pentuja sai tolla koiramäärällä tehtyä aika liukuhihnameiningillä, kun niitä värejä koitin jalostaa. Ja toki elite kun oli, niin sai aina sen yhen ekstrapennun sieltä myytäväks vielä paremmalla hinnalla. Jossain vaiheessa omistauduin myös kaupan pitämiselle, kyttäsin junkyardia sekä muiden kauppoja ihan taukoamatta ja ostin heti kaikki pilkkahintaset itemit pois ja möin ite kalliimmalla.

Nyt on kaikki koirat olleet jostain kesästä asti lukossa, eliten käytin pinnistellen loppuun ja sitten iskin kiinni. Loppu inspiraatio ihan kokonaan. Kirjaudun aina välillä sisään hakemaan palkat ja wagonista rahat, mutta muuten ei oo jaksanu kiinnostaa. Paitsi nyt kun oli noi Halloween-hulinat, niin sen yhen säälittävän kurpitsan jaksoin kerätä. Aina välillä miettii että jos kävis unlockaamassa pari koiraa, mutta kun siellä on tosiaan niin paljon sitä tavaraa, enkä yhtään jaksa muistaa että mihin oon jääny ja mitä oon suunnitellu esim. noiden lukituista pentueista valittujen pentujen varalle. Ois varmaan kannattanu pitää jotain kirjaa.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Jeijei, motivaatio on taas hiukan palaillut ja nyt on 10 koiraa unlockattuna, tuntuu että menisi ehkä tuplatenkin. Vielä en oo jaksanut selvitellä mihin oon kaikissa jalostusjutuissa jäänyt, ja enemmän kiinnostaakin nyt tavaroiden keräily, kisailu ja se et saa leveleitä koirille. Et ehkä mennään vähän aikaa store dogseilla ja työstellään niitä, se on aina kivaa nähdä miten koirasta tulee ajan mittaan hyvä ja miten korkealle niitä store dogseja saa nostettua. Minkään linjan eteenpäin vieminen ei vaan oikein jaksa kiinnostaa nyt. Ja ihan hyväkin, muuhunkin elämään kuitenkin olis ihan suotavaa että jäis aikaa. :D
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Innostuin tästä pelistä tossa jokunen viikko sitten (taas) uudestaan ja aloittelin kasvatusta tavoitteena terveys ja korkeat statsit. Törmäsin pariin mielettömän nättiin bordercollieen ja mietin, että olisi kiva saada rinnalle toinen rotu, jossa voisi jalostaa kivan värisiä koiria. Onko beeceen lisäksi jotain muuta rotua, jolla olisi tosi laaja valikoima värejä?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Frisky kirjoitti:Onko beeceen lisäksi jotain muuta rotua, jolla olisi tosi laaja valikoima värejä?
Mulle tulee mieleen ainakin alaskanhusky, chihuahua, pomeranian ja whippet :)
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Frisky »

^
Kiitti, löytyhän noita muitakin. (: Pitää vielä katella, mutta enköhän mä lopulta bortsun kannalle taivu, on ne niin kovasti söpöjä.

//Oi, onpas kätevä toi listaus, kiitoksia Juinttu!
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^ Täältä löytyy lista värikkäimmistä koiraroduista.

Mä Janinan viestin myötä innostuin unlockaamaan omat alaskanhuskyt ja chinookit. Tuollaisella parinkymmenen koiran määrällä tämä onkin ihan mukavaa, eikä menee koko iltaa niitä hoitaessa.

Oon tuskaillut jo jonkin aikaa että ainoat toimivat Furry Paws -laskimet on netistä hävinneet. Tuumasta toimeen ja päätin että otan itselleni haasteena ja rakennan laskurin itse. Parin tunnin tuskailun seurauksena olisikin minulla tarjota: laskin, joka laskee HH, Hh ja hh -parien määrän koiran genotyypissä. Saatan updatee tuota jossain kohtaa sellaiseksi, että se näyttää myös loputkin genotyypistä, mutta ainakaan itselläni ei sellaiselle tarvetta.

Seuraava haaste olisikin sitten rakentaa litter possibility -laskin, joka voi olla pikkasen vaikeampi homma. :D

// Jaa väsäsin aiempaa koodia hieman muuttamalla myös tälläisen, johon voi laittaa useamman (12) koiran genotyypit kerrallaan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Juinttu kirjoitti:Oon tuskaillut jo jonkin aikaa että ainoat toimivat Furry Paws -laskimet on netistä hävinneet. Tuumasta toimeen ja päätin että otan itselleni haasteena ja rakennan laskurin itse. Parin tunnin tuskailun seurauksena olisikin minulla tarjota: laskin, joka laskee HH, Hh ja hh -parien määrän koiran genotyypissä.
Aika siisti! n__n
shonna
Vuohenruokaa
Viestit: 1772
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 2:14 pm
Paikkakunta: Paradise Island
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja shonna »

Vieläkö joku puuhailee näiden parissa?
Mä sain juuri ensimmäisen omakasvattaman ROP-borderterrierin. :) Itse asiassa koko rodun kolmen kärki on mun koiria, 90% omista "tuonti"koirista peräisin. Toki bordereissa kilpailukin on huomattavasti vähäisempää kuin muilla roduilla.
"Nojaa. Eihän sitä aina voi ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi."

Kuva
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Mulla on vieläkin Galadriel's, reilut 20 koiraa ja vähän sitä sun tätä rotua kasvattelen.
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja nisha »

Pitikin pitkästä aikaa kirjautua, ja siellä mun kaikki 61 ( :mrgreen: ) koolieta odotteli lukittuina &.& 8 shelttiäkin on, mutta taidan ne heivata pois jos Coma ei kovin pahastu, oli sen linjoista noi alotettu...tai ainakin jätän ne lukituiksi. Mutta jos saisin koiramäärää vähän alas, voisin ehkä jaksaa taas pelailla terveisin yhä tavoitteena 24 HH oma kasvattikoolie :mrgreen:

/ Wtf apua, enhän mä enää osaa pelaa tätä! Paljonhan sillon aina laitoin entry fee maxiksi?!? Paljon te laitette, kun ilmottelette kisoihin? Tilillä kuitenkin nähtävästi ihan kivat $2,6M :D
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Vastaa Viestiin