Furry Paws #3

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Huomenna jalostukseen tarjolla ilmaiseksi bortsupoika.

Pelaaks täällä kukaan enää? Pitkään aikaan kenelläkään mitään asiaa ollu. :mrgreen:
Avatar
Hilmeri
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 178
Liittynyt: Ke Kesä 22, 2011 6:08 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Hilmeri »

^uu, mikä uros, jos omistaisin bortsun kyllä kelepais.

Mä kyllä pelaan tätä vielä ja mun suurin tavoite on jalostaa nopeita akitoja ja aideja. Kun ne tuppaa olemaan hitaita ni penturuualla teen niistä nopeampia. Oon niin ylpee itestäni ku sain Akita pennun jonka nopeus on 25 ! Suuri saavutus verrattuna siihen 10-12 nopeuspisteeseen.

//Tässä se mullistava akita. Toi nimi on kyllä varsin upea, muttakun tuli katottua erästä ohjelmaa ku nimesin pentuja. :D
“A true teammate fights not because he hates the person in front of him,
but because he loves the person beside him.”
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Mä pelaan edelleen, tosin nyt on suurin osa lukittuna kun ei tunnit päivässä tahdo riittää kaikkien hoitamiseen.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla oli kans yhessä vaiheessa koirat lukittuna aika pitkälti, mut nyt oon parin kuukauden ajan vetänyt ton vajaan 200 koiran rundin läpi päivittäin. :mrgreen: En ole addikti.
Iiris
Alkupalat
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 01, 2013 6:57 am
Paikkakunta: Espoo & Heinola

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Mö rekisteröidyin tonne tänään, enkä mm. tajua että kun on jalostukseen tarjolla koira, niin miten sen saa hyväksyttyä? Oon tuottanu jo kolme pentuetta ja tällä hetkellä koiria on kahdeksan.. Multa löytyy koirista 2 x bichon friséjä, 2 x papilloneja ja 2 x whippettejä, lisäksi löytyy 1 suomenlapinkoiran pentu.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Erika kirjoitti:Mulla oli kans yhessä vaiheessa koirat lukittuna aika pitkälti, mut nyt oon parin kuukauden ajan vetänyt ton vajaan 200 koiran rundin läpi päivittäin. :mrgreen: En ole addikti.
200? :D Mä meinaan kuolla jo mun 35:n koiran kanssa. Nyt pistin muutaman huonomman myyntiinkin, että saan määrää vähennettyä.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mullakin on koiria varmaan lähemmäs sen 200, pelkkiä bortsuja mulla on varmaan yli sata. Mä en oikein tiedä, tavallaan mun tekisi mieli pelata, mutta siitä kun tulee äkkiä pakkopullaa ja löydän itseni viittä vaille kello viisi (vai mitä aikaa FPssä olikaan keskiyö) paniikissa hoitamassa koiriani. Ja kun en mie noista osaa luopua, viimeksi kun pelasin niin yritin karsia niitä jotka eivät täytä mun kaikkia kriteerejä (terveyden ja värin suhteen), mutta silti niitä jäi ihan hirveä määrä. Ehkä mä voisin jossain kohtaa ryhdistäytyä ja unlockata vaikka mun pelkät bortsut tai jotain. Hmm.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Netsu
Ei riitä.
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Joulu 19, 2012 7:16 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Netsu »

Mä olen rekisteröitynyt Furry Pawsiin joskus keväällä, mutta sen pelaaminen sitten vähän jäi ja nyt voisi ehkä taas jatkaa pelaamista. Mulla on tällä hetkellä 4 koiraa, mutta lisää varmasti tulossa. :mrgreen:
Sic parvis magna
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja nisha »

Arrr mulla on ollu koirat lukossa nyt varmaan kuukauden pian, voihan laiskuus.. Pitäis varmaan unlockaa koirat kunhan pääsen Kannukseen takaisin :f Mun kokoonpano on 24 koolieta, yhessä vaiheessa oli reilusti yli 30 ja en oikeesti millään meinannu jaksaa hoitaa niitä. Rahaa tuli kyllä kivasti, mut, parhaimmillaan meni 2h kun ei huvittanut klikkailla niitä läpi.. :mrgreen:
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Iiris
Alkupalat
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 01, 2013 6:57 am
Paikkakunta: Espoo & Heinola

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Iiris »

APUA! Kuinka pentueita voi oikein ruokkia? Omat pentueet on nälkäisiä ja kun varastosta yritän pupper-ruoalla ruokkia, vaihtoehtoina onnvaan aikuisia koiria..
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

^Pennut syö vain penturuokaa, eli esim. Lacrima Chicken Puppy Chow. Kaupasta löytyy.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Jeeee huomenna lvl 20. Tunnus luotu 15. helmikuuta, ja (melkein) joka päivä oon sen 500UXP yrittäny repiä :D
Avatar
Netsu
Ei riitä.
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Joulu 19, 2012 7:16 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Netsu »

Kun koirilla on se Statistics and Experience juttu, niin onko se silleen, että mitä suuremmat ne luvut vanhemmilla on niin sitä suuremmat luvut pennuilla on jo syntyessään (joo tiedän että osasin selittää tuon mahtavasti :D)? Ja muutenkin mitä merkitystä niillä Agility, Charisma jne. luvuilla on, vaikuttavatko ne esim. kilpailutuloksiin?

//Ookkei. :)
Sic parvis magna
Avatar
Nortsi
Epätoivoinen katse
Viestit: 469
Liittynyt: La Heinä 14, 2012 11:14 pm
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Nortsi »

Tein tunnukset joskus syksyllä, ja pelasin vain pari kertaa. Voisi taas alkaa uudestaan pelaamaan uusilla tunnuksilla. (salasana unohtunut)
Fixious, Sladodel, Yksityiset & vKUJ -- VUODEN KENNELINPERUSTAJA 2013

PIENTÄ HILJAISELOA
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Netsu kirjoitti:Kun koirilla on se Statistics and Experience juttu, niin onko se silleen, että mitä suuremmat ne luvut vanhemmilla on niin sitä suuremmat luvut pennuilla on jo syntyessään (joo tiedän että osasin selittää tuon mahtavasti :D)? Ja muutenkin mitä merkitystä niillä Agility, Charisma jne. luvuilla on, vaikuttavatko ne esim. kilpailutuloksiin?
Jos sun koira kilpailee esimerkiks agilityssä, tuloksiin vaikuttavat statsit nimeltä agi, int ja spd. Muiden lajien kolme vaikuttavaa statsia näkee täältä, vasemmasta sivupalkista lajin nimeä klikkaamalla. Hyvät statsit osiltaan periytyy, mutta käsitykseni mukaan enemmän pentujen laatuun vaikuttaa leveli jolle vanhemmat ovat päässeet kun pentuja teetetään.
Vastaa Viestiin