Sawquen - salukeja täällä taas!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Sawquen - salukeja täällä taas!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kuva
Kolmastoista pentue on nyt käsillä ja taas kerran ihanat silkkikorvat etsivät aktiivisia koteja turrilaisilta!

Kuva
Alcor
vFIN TVA
vFIN KVA-R
B/B & 0/0

Dagna
vFIN KVA-R
TK3
A/A & 0/0

KENELLE?
Saluki sopii rotuna loistavasti eri lajeissa harrastamiseen, mutta toivon aina vähintään ratajuoksuissa kisaamista. Kaikki muu on sitten plussaa.
Olisi kiva kuulla vähän tulevaisuudensuunnitelmia varaajalta, mitä kisataan, mihin kenneliin jne.
Minulta on mahdollisuus saada valokuvat, jos ei itseltä löydy. Olen myös piirtänyt muutamia kuvia, niille jotka pitävät piirroskuvallisista enemmän.

uros1
uros2
uros3

narttu1
narttu2

VARAUKSET 0/4

Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Sawquen - salukeja täällä taas!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

ei mulla muuta, mut tonne dagnan sukutauluun voi korjata, et Sawquen Lebrija on edelleen elossa (surprise :D ) ja hyvissä voimissa, kantaen ylpeästi titteliriviä vJK-12 vESTW-10 vKREW-09 vMEVA vAVA vFIN TVA vKTV-F vFIN KVA-R RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A BH. Ja neidin äidiltä löytyy vFIN KVA-R -arvo, mutta hän on jo kuollut ja kuopattu.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Ai. Hups. :mrgreen: Heitä sekin nyt jo menemään ja ota tästä uusi pentu jolla voit sitten kisata yhtä voittoisasti. :D
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Haha :D Mul on liian hyvin pinttynyt ajatus siit, et saisin siitä viel pelastuskoiravalion ja ehkä maastojuoksuvalion ku ei puutu enää paljoo :D Mut voisin itse asiassa harkita, ku toi mun venakkokin on jo kaiken voittanut :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

UP!
Vastaa Viestiin