Teeritarhan pentueet (ei tällä hetkellä mitään)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Liv
Lassien tassuhiki

Teeritarhan pentueet (ei tällä hetkellä mitään)

Viesti Kirjoittaja Liv »

D-pentuja tulossa talvella. Myöhemmin infoa silloin!
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Lansu_
Höpsö veitikka

Re: Teeritarhan labbiksia!

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Saintjohniin jos lähtis narttu? Ainakin nome- ja näyttelyhommiin + muutamaan muuhun lajiin, jotka päätän myöhemmin. Pennutussuunnitelmia saattais olla.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Sulle narttu. :)
Vuoden Herranterttu 2014
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mulla on pitkään ollut kivat labbiskuvat tyhjänpanttina, että olisko mun mahdollista saada tästä pentueesta narttu Kolpixiin? :)
Pääsisi nome-, agility-, pk- ja näyttelyhommiin. Pennutussuunnitelmista en osaa sanoa juuta enkä jaata kun labbishan ei ole miun mikään pääkasvatusrotu. :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Juu kyllä lähtee tyttönen sinnekin!

/ Kuvat mukaan tarvittaessa yhdelle nartulle, aloitusviestistä löytyy!

Antaisin mielelläni viimeisen pennun sijoitukseen, sukupuolesta huolimatta. =)
Vuoden Herranterttu 2014
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Kiva! Mä voisin itseasiassa ottaa tuon sijoituskoiraksi niin saat sillä sitten joskus pennut teettää. :D
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Katotaan, jos nyt ei tuu tota viimestä varausta ollenkaan niin otan siitä pennun itelleni ni en tarvi sijotuskoiraa. Mut muuten juu!
Vuoden Herranterttu 2014
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Täällä ollaan edelleen kiinnostuneita narttupennusta Furenzaan! (: Viimeksi varmaan kerroin, mutta tosiaan kisataan agilityssä, tokossa, pk-lajeissa, nomessa, poliisi- ja pelastuskoirakokeissa, mejässä ja vesipelastuksessa sekä näytelmissä. Jalostuskäyttöä mietin myöhemmin, tää rotu kiinnostaa enemmän kuin ton yhden Fureen syntyneen pentueen verran, mutta mitään tarkkoja suunnitelmia tän(kään) rodun kohdalta ei löydy. Kattelen, jos saisin tän viikon näyttelyissä kameran eteen jonkun oikein kivan nartun, muuten oisin kiinnostunu noista sun tarjoamista kuvista.

//Ei hitsi, kun en tajunnu, että nää on samaa sukua Lasipisaran pentujen kanssa. En mä sitten viitsikään ottaa kakaraa, kun kerta sijoituspentukin meni jo. Joku toinen kerta sitten!
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

En tiiä onko tosta sun sukulistauksesta vahingossa jäänyt vai tarkoituksellako teit noin lyhyen, mutta Avénless G Like Me :llä on yksi pentu Lasipisaran Ainokainen Ahertaja, josta tuli isä vappuna neljän pennun pentueelle (Lasipisaran Venäjän Valeriy, Lasipisaran Irlannin Irial, Lasipisaran Ranskan Rivka & vielä nimetön pentu).
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Oon noi laittanu tohon että sieltä selvis ihan kaikki sisarukset ja niiden jälkeläiset, eli on vahingossa unohtunu! Ja Frisky, oliko sulla sit tarkoituksena käyttää tämän pentueen pentua ja Susitytön pentua samassa pentueessa, vai miksi tämä kaukainen suku haittaa? :< Ja sijoituspentu ei oo myöskään vielä menny, voin sen myös sulle antaa!

/ Vielä Friskylle. Vaikka jabberjay sitä sijoitusta aikasemmin kysyi, niin mielummin otan 3 varaajaa ja yhden sijoituskoiran kuin viimeisen pennun itelleni. Eli jos on siitä kiinni niin annan sulle sijoitukseen. =)
Vuoden Herranterttu 2014
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Suoraan sanoen kirjottelin tota sen verran kiireellä, etten ollu edes ehtiny kattoa/tajuta, miten kaukaa toi yhteys lopulta löyty. Oon vaan niin hullun arka noiden sukujen kanssa ja oon pyrkiny siihen, ettei mulla ole koiria samoista suvuista ettei sit käy niin, että kaikilla Furenzan labroilla on takanaan samoja koiria. Ja sitten pohdin, että mistä revin tälle nartulle tasasukuisen uroksen, mutta se ongelma nyt on aika kaukana. :mrgreen:

Okei pistä mulle sit vaan se oma narttu. Ei siitä haittaakaan ole, että jalostusmatskua on, vaikka jäiskin loppupeleissä käyttämättä. Anteeksi säätäminen!
Liv
Lassien tassuhiki

Re: Teeritarhan labbiksia! (kaikki varattu)

Viesti Kirjoittaja Liv »

Jees kiva, sulle oma narttu! jabberjaylle siispä sijoitukseen. :) Laitan seuraavan viikon aikana nimiehdotuksia ja ilmottelen kun on saatu isälle tarvittavat tulokset, niin saadaan pennut mahdollisimman nopeasti maailmaan.

/ NIMISTÄ! Musta tuntuu että on varmaan parempi jos jokainen saa ihan itse päättää pentunsa virallisenkin nimen, niin en hirveämmin vaihtoehtoja anna. Jatketaan samaa linjaa, että suomenkielinen yksiosainen sana etuliitteen perään, koska kasvattajanimi on kuitenkin suomalainen (vaikka nimistä ei nyt ehkä tuukkaan ihan hirveän kivan kuuloisia). Vähän vaativaa kun kyseessä C-pentue, mutta alla nyt muutama vaihtoehto. Kannattaa käyttää googlea apuna!

Teeritarhan
- Charmantti
- Casanova
- Chippi
- Cocktail

Jos mikään C-kirjaimella alkava sana ei yhtään innosta, kannattaa käyttää vaikkapa samaa tyyliä kun Lansu Meripelastajan kasvateilla. :D Eli vaihtaa k-kirjaimella alkavat sanat c-alkuisiksi.
esim. Teeritarhan Kammo > Teeritarhan Cammo
Vuoden Herranterttu 2014
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: Teeritarhan labbiksia! (nimijudduja)

Sain kuvattua labroja ihan kivasti, mutta oon niin rakastunu tohon sun kuvien narttuun, että ois mahtia saada ne mukaan. 83 Teeritarhan Coralli, jos sopii.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Juu toki sulle lähtee nuo kuvat! Sopii =)
Vuoden Herranterttu 2014
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Mulle Teeritarhan Cauhucaruselli (kauhukaruselli) jos passaa. :D
Vastaa Viestiin