Ärrälän pentuja PENTUEET PERUTTU. Lue teksti
-
- Epätoivoinen katse
Ärrälän pentuja PENTUEET PERUTTU. Lue teksti
Pentueet on peruttu! Myyn aikuisia koiria pois!
W-Pentue - YKSI VAPAANA!
Tolleri pentue marraskuulle 2014 -> lisätietoa
Kurris / narttu (Ärrälän Wiehättävä Wenla)
T-Pentue : Tolleri pentue tammi-/helmikuulle 2015. Emänä Räsymaton You Took My Heart "Henna" ja isänä Intiaani Soturi "Indy". Pentusivu
U-Pentue: Bordercollie pentue tammi-helmikuulle 2015. Emänä Ärrälän Öinen Örveltäjä "Iida" tietoa tulossa kun sivuja päivitetään ni enemmän. lisätietoa (nimiä)
W-Pentue - YKSI VAPAANA!
Tolleri pentue marraskuulle 2014 -> lisätietoa
Kurris / narttu (Ärrälän Wiehättävä Wenla)
T-Pentue : Tolleri pentue tammi-/helmikuulle 2015. Emänä Räsymaton You Took My Heart "Henna" ja isänä Intiaani Soturi "Indy". Pentusivu
U-Pentue: Bordercollie pentue tammi-helmikuulle 2015. Emänä Ärrälän Öinen Örveltäjä "Iida" tietoa tulossa kun sivuja päivitetään ni enemmän. lisätietoa (nimiä)
-
- Epätoivoinen katse
Re: Ärrälän V & W-pentue (lb & nsn)
UP! Löytyisikö kiinnostusta labukoille jotka olisi ihan valmiita syntymään vaikka heti tai tollereille jotka syntyy aikaisintaan marraskuussa
-
- Kanada
Mä voisin tahtoa tollerin meille jos nuo noin myöhään syntyy. Kisautusta samanlailla kuin edellisillä koirilla mitä tuolta meidän laumasta löytyy :) Nyt on niin paljon keskeneräisiä niin tuo loppu vuosi sopis hyvin suunnitelmiin!
Narttu ja nimeksi Ärrälän Wiehättävä Wenla.
Taukoilen
-
- Epätoivoinen katse
Ei ainakaan ennen marraskuuta synny :) Ryan isukki kaipaa tuloksia huomattavasti enemmän ni siksi näin myöhäinen aika! Laitan sinulle varauksen :)Kurris kirjoitti:Mä voisin tahtoa tollerin meille jos nuo noin myöhään syntyy. Kisautusta samanlailla kuin edellisillä koirilla mitä tuolta meidän laumasta löytyy :) Nyt on niin paljon keskeneräisiä niin tuo loppu vuosi sopis hyvin suunnitelmiin!
-
- Epätoivoinen katse
Re: Ärrälän labukoita V-pentue (W-pentue nsn)
Olisiko joku kiinnostunut labukasta? Yksi olisi vapaa ja syntyy parin viikon päästä :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Ärrälän pentu suunnitelmat 2014/2015 (bc, lb, nsn*2)
Onko mahdollista vielä saada labukka? Mulla olisi yhdelle ruskealle nartulle tilaa ja kuvat ;)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Pystyykö varaamaan jo noita bc kakaroita? Täällä yksi kiinnostunut, kun on koiratkin saanut valionarvo titteleitä :) Music Shepherdiin siis, lähempänä lisätietoja :)
-
- Epätoivoinen katse
_Saana_
on mahdollista! Haluatko Viis Voitosta? Sillä on jo aloitettu nome puolella kisaus. Saat myös kokonaan kisaamattoman :)
Viis Voitosta on sivuille keltaiseksi merkitty, mutta se ei ole ongelma vaihtaa ruskeaksi :)
http://viuhku.net/vsnj/Tulokset.htm tuolta kun katsoo niin NOU1 ja ALO1 löytyy :)
Hex
Pistän sinulle alustavan varauksen ja pommittelen viestillä kun pentue on ajankohtaisempi :)
on mahdollista! Haluatko Viis Voitosta? Sillä on jo aloitettu nome puolella kisaus. Saat myös kokonaan kisaamattoman :)
Viis Voitosta on sivuille keltaiseksi merkitty, mutta se ei ole ongelma vaihtaa ruskeaksi :)
http://viuhku.net/vsnj/Tulokset.htm tuolta kun katsoo niin NOU1 ja ALO1 löytyy :)
Hex
Pistän sinulle alustavan varauksen ja pommittelen viestillä kun pentue on ajankohtaisempi :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Ärrälän Voitosta Viis ''Viuha'' on päässyt kotiinsa :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
-
- Epätoivoinen katse
Kiitos! :)_Saana_ kirjoitti:Ärrälän Voitosta Viis ''Viuha'' on päässyt kotiinsa :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Voisin varata tosta T-pentueesta tollerin, kun kerta syntyy tammi-helmikuussa. :)
Olen pyörinyt virtuaalimaailmassa kohta kahdeksan kuukautta ja innostusta riittää edelleen. Kohta olisi syntymässä tolleripentue meillekkin ja lisää olisi tulossa. Kisautusta pentu saisi ainakin mejässä ja flyballissa, jonka lisäksi olisi myös tarkoitus kokeilla vepeä, kunhan tuo liitto aktivoituisi ja kisoja järjestettäisiin enemmän. Silloin pyrittäisiin valioitumaan siitäkin. Mejän maista en ole vielä ihan varma, mutta pyrittäisiin valioitumaan ainakin Suomesta ja Ruotsista. Lisäksi tietysti käyttäytymiskoe ja Noutajien taipumuskoe. Luulen, että teetän tällä pentueen, mutta en ole ihan varma. Infoan siitä tietysti silloin sinulle. :)
//Taidan ottaa uroksen ja nimeksi Ärrälän Toivoton Tapaus.
Olen pyörinyt virtuaalimaailmassa kohta kahdeksan kuukautta ja innostusta riittää edelleen. Kohta olisi syntymässä tolleripentue meillekkin ja lisää olisi tulossa. Kisautusta pentu saisi ainakin mejässä ja flyballissa, jonka lisäksi olisi myös tarkoitus kokeilla vepeä, kunhan tuo liitto aktivoituisi ja kisoja järjestettäisiin enemmän. Silloin pyrittäisiin valioitumaan siitäkin. Mejän maista en ole vielä ihan varma, mutta pyrittäisiin valioitumaan ainakin Suomesta ja Ruotsista. Lisäksi tietysti käyttäytymiskoe ja Noutajien taipumuskoe. Luulen, että teetän tällä pentueen, mutta en ole ihan varma. Infoan siitä tietysti silloin sinulle. :)
-
- Epätoivoinen katse
Tulevaisuuden suunnitelmat kuulostaa hyvälle! Mä merkkaan sinulle tuohon aloitusviestiin penskan ja tottahan toki saat sille jalostusoikeuden myös! Pommitan viesteillä kun pentue on ajankohtaisempi :)Carla kirjoitti:Voisin varata tosta T-pentueesta tollerin, kun kerta syntyy tammi-helmikuussa. :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Ärrälän pentu suunnitelmat 2014/2015 (bc, nsn*2)
Ärrälän Usein Uhattuna nimi noista bordereista mulle?
-
- Epätoivoinen katse
Saat haluamasi nimen!Hex kirjoitti:Ärrälän Usein Uhattuna nimi noista bordereista mulle?
-
- Kanada
Jos liikenee niin voisin tahtoa myös tuosta T-pentueesta uroksen jos ne tosiaan syntyy ensi vuodesta. Nimeksi Ärrälän Toivoton Tollaaja.
Taukoilen