Ärrälän pentuja PENTUEET PERUTTU. Lue teksti

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Hensu
Epätoivoinen katse

Ärrälän pentuja PENTUEET PERUTTU. Lue teksti

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Pentueet on peruttu! Myyn aikuisia koiria pois!

W-Pentue - YKSI VAPAANA!
Tolleri pentue marraskuulle 2014 -> lisätietoa

Kurris / narttu (Ärrälän Wiehättävä Wenla)

T-Pentue : Tolleri pentue tammi-/helmikuulle 2015. Emänä Räsymaton You Took My Heart "Henna" ja isänä Intiaani Soturi "Indy". Pentusivu

U-Pentue: Bordercollie pentue tammi-helmikuulle 2015. Emänä Ärrälän Öinen Örveltäjä "Iida" tietoa tulossa kun sivuja päivitetään ni enemmän. lisätietoa (nimiä)
Hensu
Epätoivoinen katse

Re: Ärrälän V & W-pentue (lb & nsn)

UP! Löytyisikö kiinnostusta labukoille jotka olisi ihan valmiita syntymään vaikka heti tai tollereille jotka syntyy aikaisintaan marraskuussa
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Mä voisin tahtoa tollerin meille jos nuo noin myöhään syntyy. Kisautusta samanlailla kuin edellisillä koirilla mitä tuolta meidän laumasta löytyy :) Nyt on niin paljon keskeneräisiä niin tuo loppu vuosi sopis hyvin suunnitelmiin!

Narttu ja nimeksi Ärrälän Wiehättävä Wenla.
Taukoilen
Hensu
Epätoivoinen katse

Kurris kirjoitti:Mä voisin tahtoa tollerin meille jos nuo noin myöhään syntyy. Kisautusta samanlailla kuin edellisillä koirilla mitä tuolta meidän laumasta löytyy :) Nyt on niin paljon keskeneräisiä niin tuo loppu vuosi sopis hyvin suunnitelmiin!

Narttu ja nimeksi Ärrälän Wiehättävä Wenla.
Ei ainakaan ennen marraskuuta synny :) Ryan isukki kaipaa tuloksia huomattavasti enemmän ni siksi näin myöhäinen aika! Laitan sinulle varauksen :)
Hensu
Epätoivoinen katse

Re: Ärrälän labukoita V-pentue (W-pentue nsn)

Olisiko joku kiinnostunut labukasta? Yksi olisi vapaa ja syntyy parin viikon päästä :)
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Ärrälän pentu suunnitelmat 2014/2015 (bc, lb, nsn*2)

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Onko mahdollista vielä saada labukka? Mulla olisi yhdelle ruskealle nartulle tilaa ja kuvat ;)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Pystyykö varaamaan jo noita bc kakaroita? Täällä yksi kiinnostunut, kun on koiratkin saanut valionarvo titteleitä :) Music Shepherdiin siis, lähempänä lisätietoja :)
Hensu
Epätoivoinen katse

_Saana_
on mahdollista! Haluatko Viis Voitosta? Sillä on jo aloitettu nome puolella kisaus. Saat myös kokonaan kisaamattoman :)
Viis Voitosta on sivuille keltaiseksi merkitty, mutta se ei ole ongelma vaihtaa ruskeaksi :)
http://viuhku.net/vsnj/Tulokset.htm tuolta kun katsoo niin NOU1 ja ALO1 löytyy :)

Hex
Pistän sinulle alustavan varauksen ja pommittelen viestillä kun pentue on ajankohtaisempi :)
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Ärrälän Voitosta Viis ''Viuha'' on päässyt kotiinsa :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Hensu
Epätoivoinen katse

_Saana_ kirjoitti:Ärrälän Voitosta Viis ''Viuha'' on päässyt kotiinsa :)
Kiitos! :)
Carla
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carla »

Voisin varata tosta T-pentueesta tollerin, kun kerta syntyy tammi-helmikuussa. :)
Olen pyörinyt virtuaalimaailmassa kohta kahdeksan kuukautta ja innostusta riittää edelleen. Kohta olisi syntymässä tolleripentue meillekkin ja lisää olisi tulossa. Kisautusta pentu saisi ainakin mejässä ja flyballissa, jonka lisäksi olisi myös tarkoitus kokeilla vepeä, kunhan tuo liitto aktivoituisi ja kisoja järjestettäisiin enemmän. Silloin pyrittäisiin valioitumaan siitäkin. Mejän maista en ole vielä ihan varma, mutta pyrittäisiin valioitumaan ainakin Suomesta ja Ruotsista. Lisäksi tietysti käyttäytymiskoe ja Noutajien taipumuskoe. Luulen, että teetän tällä pentueen, mutta en ole ihan varma. Infoan siitä tietysti silloin sinulle. :)

//Taidan ottaa uroksen ja nimeksi Ärrälän Toivoton Tapaus.
Hensu
Epätoivoinen katse

Carla kirjoitti:Voisin varata tosta T-pentueesta tollerin, kun kerta syntyy tammi-helmikuussa. :)
Olen pyörinyt virtuaalimaailmassa kohta kahdeksan kuukautta ja innostusta riittää edelleen. Kohta olisi syntymässä tolleripentue meillekkin ja lisää olisi tulossa. Kisautusta pentu saisi ainakin mejässä ja flyballissa, jonka lisäksi olisi myös tarkoitus kokeilla vepeä, kunhan tuo liitto aktivoituisi ja kisoja järjestettäisiin enemmän. Silloin pyrittäisiin valioitumaan siitäkin. Mejän maista en ole vielä ihan varma, mutta pyrittäisiin valioitumaan ainakin Suomesta ja Ruotsista. Lisäksi tietysti käyttäytymiskoe ja Noutajien taipumuskoe. Luulen, että teetän tällä pentueen, mutta en ole ihan varma. Infoan siitä tietysti silloin sinulle. :)

//Taidan ottaa uroksen ja nimeksi Ärrälän Toivoton Tapaus.
Tulevaisuuden suunnitelmat kuulostaa hyvälle! Mä merkkaan sinulle tuohon aloitusviestiin penskan ja tottahan toki saat sille jalostusoikeuden myös! Pommitan viesteillä kun pentue on ajankohtaisempi :)
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Ärrälän pentu suunnitelmat 2014/2015 (bc, nsn*2)

Viesti Kirjoittaja Hex »

Ärrälän Usein Uhattuna nimi noista bordereista mulle?
Hensu
Epätoivoinen katse

Hex kirjoitti:Ärrälän Usein Uhattuna nimi noista bordereista mulle?
Saat haluamasi nimen!
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Jos liikenee niin voisin tahtoa myös tuosta T-pentueesta uroksen jos ne tosiaan syntyy ensi vuodesta. Nimeksi Ärrälän Toivoton Tollaaja.
Taukoilen
Vastaa Viestiin