M: Joikutassun suomenlapinkoiria

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Satmi
Kriisissä
Viesti:

M: Joikutassun suomenlapinkoiria

Viesti Kirjoittaja Satmi »

Vielä viimeinen yritys saada palautuneita kasvatteja uusiin koteihin.

B-pentueesta s. 18.7.2007 (vFIN KVA vPVA EK3 BH Destiny's Satyricon x vPVA BH Taikatuulen Bretagne)
u. Joiku Beatnatsuoidni VARATTU
n. Joiku Boallorássi "Piika"

Koirilla ei muuta sukua elossa kuin kaksi muuta sisarusta (Boska ja Bastilislátnjá), mutta niin isä kuin emä ovat suvullisia vaikkakin edustavat jo täysin virtuaalimaailmasta kadonneita sukuhaaroja.

Numero-pentueesta s. 19.10.2007 (VFIN & VCA & VN & VSWE MVA VFIN KVA VFIN TVA NW-05 LUXW-05 ITAV-06 vSWEW-07 HK3 JK3 BH Metsäpirtin Amiraali x vNW-07 vPVA VK3 JK1 BH Charmin Mistelinoksa)
u. Joikutassun Ovcci

Emä suvuton, isä edustaa kokonaan kadonnutta sukua sikäli kuin minä tiedän. Sukulaisia elossa siis tasan vanhempien ja neljän muun sisaruksen (BH HK1 vPVA vjLTW-08 Njeallje, Nollla & vjBELW-07 vRUSJW-07 ieža) verran.

Sitten vielä vanhempia, 05-06 syntyneitä kasvatteja
, tietoja voi koittaa onkia tämän sivun kautta. Ensisijaisesti myynnissä kuitenkin ylläolevat.
n. Joikutassun Aamu-uninen
n. Joikutassun Auringonsäde
u. Joikutassun Absolutisti
n. Joikutassun Murheruhtinas (VARATTU)
u. Joikutassun Illuusio
u. Joiku Eahkedis
u. Joiku Eahkeda
His brain is gone!
Maissi
Alkupalat
Viesti:

Re: M: Joikutassun suomenlapinkoiria

Viesti Kirjoittaja Maissi »

Mahtaisiko Joikutassun Murheruhtinas haluta muuttaa meille?
Koira tulisi siis Kennel Iltaruskoon [http://www.freewebs.com/iltaruskon-kennel/]
Koiria kyllä tällähetkellä meillä melko paljon, mutta ajattelin ruveta painottamaan suomenlapinkoirien kasvatusta.
Melkoisen varmasti saisi tyttö meiltä pysyvän kodin.
Kisanäyttöä voit katsoa tulta lauma-osiosta, Iltaruskon Cherry Wood'illa ja Iltaruskon Twistyllä
mennyt ainakin kiosissa ihan kohtalaisen hyvin, vaikka eivät valioja ihan vielä olekkaan.
Taukoilen kotiarestin takia.
Satmi
Kriisissä
Viesti:

Kyllähän sinä voit Murheruhtinaan saada jos haluat (ja löytyy sopivat kuvat), paimennusvalio tyttö jo onkin, eli ehkä pk-lajeihin, tokoon jne. käyttöpuolella sitten kannattaa painottaa. Muista tuloksista ei kai muuta mainittavaa kuin BH ja Hk2.
Ja jalostukseen ei ehkä sitten kuitenkaan vielä lähimmän vuoden sisään käytettäisi ton suvun takia.
His brain is gone!
Maissi
Alkupalat
Viesti:

Kiitos, ajattelinkin lähinnä käyttö puolelle painottaa,
mutta kyllä varmaan näyttelyissäkin tullaan käymään jos löytyy hyvät kuvat.
Laitan sivut sulle yksityis viestillä lähipäivinä.
Satmi
Kriisissä
Viesti:

Kyllä periaatteessa Boallorassin voin antaa sinulle jos vain saat sopivat kuvat. Näyttelypuolen minäkin voin tarvittaessa hoitaa samalla kun ilmoittelen omia koiriani jos et niissä niin aktiivisesti kisaa, mutta käyttöpuolella vähimmäistoivomuksena olisi paimennusvalionarvo ja joku koulutustunnus pk-lajeista. Jos se tuntuu mahdolliselta ja tosiaan ne kuvat löytyy niin kyllähän tyttö sinulle toki lähtee. :)
His brain is gone!
Maissi
Alkupalat
Viesti:

Satutko muuten tietämään, että mikä tytön kutsumanimi ja väri on aiemmin ollut?
Tai missä tuo sen sert ja bh-tunnus on saatu?
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Satmii.. Gávcci on tietääkseni mulla. ;D
Satmi
Kriisissä
Viesti:

Ellu kirjoitti:Satmii.. Gávcci on tietääkseni mulla. ;D
Sori miljoonasti, olin jo Cearritin tonne erehdyksessä pistänyt ja sen tajusin jo tossa aiemmmin. :oops:
Eli siis Gávccikaan ei ole myynnissä, poistan sen tosta vielä tänään kun kerkeen.
His brain is gone!
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Arvaa mitä Satmi mä haluisin yhen uuen Joikun. :mrgreen: mulla vaan on tällä hetkellä oma kone sökönä ja en tiiä kenet noista haluisin.. ;)
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Juu tulin siihen tulokseen että mä otan Joiku Boallorássin jos se sulle sopii? Koheltajiin tulisi kilik muutaman muun lappalaisen ja sheltin seuraksi. Kisautus on ahkeraa kun kisoja ilmestyy ja minulla on sellainen "kausi". Okei joo sie tiedät kyl. Niin ja sen verran kasvatti kuulumisia eli molemmat pojat vPVA ja Sepillä (cearrit) RH-E tulos pelastuksesta. Sivut on päivittämättä mutta päivittelen ne lauantaina kun kaveri tulee oman koneen kanssa meille. Silloin saisin mahdollisen uuden tulokkaan sivut tehtyä.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Olisiko vapaana enää ketään urosta jota voisi kasvatukseen käyttää? Omassa kennelissäni nimittäin on melko monta narttua muttei enempää kuin yksi uros. Kasvatan siis suomenlapinkoiria, venäjänvinttikoiria, sfinxejä ja don sfinxejä kissala kennelissäni Gayaneessa sivu on vielä kesken mutta yritän ahkerasti saada sen valmiiksi. Eniten minua voisi kiinnostaa Joiku Eahkedis sekä Joikutassun Absolutisti. Kuvat minulla löytyisi ainakin Eahkedikselle, ja riippuen Absolutistin väristä - varmaan sillekkin.
Eli siis, kumman uroksista saankaan - sitä tultaisiin käyttämään kasvatukseen. Riippuen täysin mikä on sinun pentue suuruus ja maximi määrät, niin minä ainakin teetän semmoisia pentueita joissa on korkeintaan neljä pentua ja yhtä lapikasta korkeintaan 3 pentueeseen. Tosin jos jommankumman sisaruksia/veliä on jo kasvatukseen käytetty - on määrä pienempi. Ennen kasvatusta tietenkin meitä nähdään ahkerasti kisakentillä. Ja kun se max määrä (esim 2 pentuetta) on teetetty, niin koittaisi operaatio kastrointi, minkä teen yleensä mielelläni uroksille ja nartuille joita ei enää kasvatukseen käytetä. Kerro jos jäi jotain kertomatta!
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Satmi
Kriisissä
Viesti:

Joo Ellu saat Boallorassin toki kun Amarista ei oo mitään kuulunu.

Pöpö: Kultaturkin jälkeläiset on vieläkin sen verran yleisiä, että erityisesti parin nyt pitempään suunnitteilla olleen pentueen takia ei mielellään käytettäis noita muita A-, E- ja Protoni-pentueen koiria ollenkaan jalostukseen taas hetkeen. Ja noikin rupee oleen sen verta vanhoja, että mielummin siitä suvusta sitten niitä tulevia nuorempia koiria käytettäis sitten suvun jatkamiseen. Eli jos kasvatukseen kaipaat koiraa, ni melkein vois olla hyvä ottaa jostain muualta tai Joikun tulevista pentueista.
His brain is gone!
Ellu
Keilapallo
Viesti:

kiitos Satmi. :) mie teen/julkasen sivut huomenna. edittaan alle.

Joiku Boallorassi olen lisäksi ilmoitellut kisoihin.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Maissi kirjoitti:Satutko muuten tietämään, että mikä tytön kutsumanimi ja väri on aiemmin ollut?
Tämä tyttö on minun entinen koirani (ja minulle hyyyvin rakas). Sen tositosihimosika vanhat sivut ovat täällä, josta löytyy ainakin BH. Sertiähän sinä et voi ottaa 'mukaan' kun ei ole samat kuvat käytössä.
olin kerran herranterttu
Satmi
Kriisissä
Viesti:

jolie kirjoitti:
Maissi kirjoitti:Satutko muuten tietämään, että mikä tytön kutsumanimi ja väri on aiemmin ollut?
Tämä tyttö on minun entinen koirani (ja minulle hyyyvin rakas). Sen tositosihimosika vanhat sivut ovat täällä, josta löytyy ainakin BH. Sertiähän sinä et voi ottaa 'mukaan' kun ei ole samat kuvat käytössä.
Ilmeisesti oot jolie kuitenki siis luopunut Idasta ihan? Onko sulla toivomuksia sen suhteen että myynkö eteenpäin?
His brain is gone!
Vastaa Viestiin