Hillaliinalaisia potenssiin kaksi (slk&lpk)
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Hillaliinalaisia potenssiin kaksi (slk&lpk)
On se niin ihanaa kun saa käyttää omia kasvattejaan näin kernaasti! Luvassa on siis suomenlapinkoiria ja lapinporokoiria. Mitään pitkää selitystä tähän en todellakaan ala raapustamaan, mutta luvassa on siis toinen porokoirapentue ja muistaankseni myös toinen laatuaan suomenlapinkoirapentue. Pennut syntyvät Hillaliinan-kennelin alle ja nimistä ilmoitetaan myöhemmin. Ajatuksena olisi, että poropentue on teema-nimellä ja suomenlapinkoirat F-kirjaimella.
Eli kiitän Sparklea, Hassua ja Doppelkupplungsgetriebea narttujen saamisesta jalostukseen!
SUOMENLAPINKOIRA
Emä: BH HK3 FIN KVA vFBV RH-E RH-F A FIN TVA vPLL-10 vjNW-11 Hillaliinan Duulentuoma (1-sukupolvi)
Isä: jGERW-06, jSWEW-07 Tulireen Aamuherätys (1-sukupolvi)
Pentueeseen syntyy korkeintaan 3 pentua joista yksi mielellään sijotettaisiin, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Kuvia minulla on antaa jonkun verran, mutta jos itseltä ei löydy tai vaihtoehtoisesti minultakaan sellaisia jotka miellyttää, on turrilassakin mooonta ihmistä joilta voi niitä kysyä! Nimi"teema" on ollut pitkään jo pörröillä kirjainmuodossa kuten tälläkin kertaa joten F-kirjaimella alkaa pennut. Nimiehdotuksia tulen laittamaan myöhemmin. Pentue syntyy syyskuun aikana.
Varaukset 2/3
Juinttu uros
Hobu uros/narttu
LAPINPOROKOIRA
Emä: Kuurakuun Kaksoishuiput
Isä: BH RH-E RH-FL A Tk4 Hk3 vFIN TVA vAVA vFIN KVA vPVA Joikhas Flashbax
Upea porokoirapentue luvassa, hienoista suvuista! Emän sukutaulu voi vilkaista täältä: http://www.freewebs.com/kennel_kuurakuun/kasvatus.html
Pentueeseen syntyy 2-3 pentua ja jatkossa voi niitäkin käyttää jalostukseen muttei suuria pentueita. Kuvia löytyy tästäkin minulla jonkin verran ja jos ei niin edelleen löytyy turrilasta käyttäjiä jotka varmasti antavat käyttöön. Tästä tulee teema-pentue ja sen aiheen tulen paljastamaan myöhemmin (eli sen jälkeen kun olen keksinyt sen).
Varaukset 1/3
rust uros Hillaliinan Routaloimu
Eli kiitän Sparklea, Hassua ja Doppelkupplungsgetriebea narttujen saamisesta jalostukseen!
SUOMENLAPINKOIRA
Emä: BH HK3 FIN KVA vFBV RH-E RH-F A FIN TVA vPLL-10 vjNW-11 Hillaliinan Duulentuoma (1-sukupolvi)
Isä: jGERW-06, jSWEW-07 Tulireen Aamuherätys (1-sukupolvi)
Pentueeseen syntyy korkeintaan 3 pentua joista yksi mielellään sijotettaisiin, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Kuvia minulla on antaa jonkun verran, mutta jos itseltä ei löydy tai vaihtoehtoisesti minultakaan sellaisia jotka miellyttää, on turrilassakin mooonta ihmistä joilta voi niitä kysyä! Nimi"teema" on ollut pitkään jo pörröillä kirjainmuodossa kuten tälläkin kertaa joten F-kirjaimella alkaa pennut. Nimiehdotuksia tulen laittamaan myöhemmin. Pentue syntyy syyskuun aikana.
Varaukset 2/3
Juinttu uros
Hobu uros/narttu
LAPINPOROKOIRA
Emä: Kuurakuun Kaksoishuiput
Isä: BH RH-E RH-FL A Tk4 Hk3 vFIN TVA vAVA vFIN KVA vPVA Joikhas Flashbax
Upea porokoirapentue luvassa, hienoista suvuista! Emän sukutaulu voi vilkaista täältä: http://www.freewebs.com/kennel_kuurakuun/kasvatus.html
Pentueeseen syntyy 2-3 pentua ja jatkossa voi niitäkin käyttää jalostukseen muttei suuria pentueita. Kuvia löytyy tästäkin minulla jonkin verran ja jos ei niin edelleen löytyy turrilasta käyttäjiä jotka varmasti antavat käyttöön. Tästä tulee teema-pentue ja sen aiheen tulen paljastamaan myöhemmin (eli sen jälkeen kun olen keksinyt sen).
Varaukset 1/3
rust uros Hillaliinan Routaloimu
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Hillaliinalaisia potenssiin kaksi
Mulle kelpais yks tuommoinen pörröpentu Joikhasiin. :D Sukupuolesta en vielä osaa sanoa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Sellaisen myös saat!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Pohjasakan hämmentäjä
No, no muita? :-)
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Jos ei muita niin itse otan molemmista yhden pennun, tulee siis hyvinkin pienet pentueet, mutta kuitenkin! :-)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mites on näiden laita? Dialgasta tuli nyt vPVA ja vLM-12 paikusta
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Hillaliinalaisia potenssiin kaksi (slk&lpk)
Nämä syntyvät tämän kuun lopussa! Nyt myös tehty muutoksia tuon porokoirapentueen kohdalla, nyt olisi upeita porokoiranatiaisia luvassa! : )
-
- Kanada
Voi ei, miksi noin upeita porokoiralapsia! Minä tahdon! Rajutiin (ulkoasunvaihdos kesken, pahoittelut) tulisi ja ykköslajeina pk (haku tai jälki) ja paimennus, kuvien mukaan näyttelytkin. Vähän epäaktiivisemmin voidaan ottaa kuvioihin mukaan myös toko tai agi. En lupaa mitään hirveetä aktiivikisautusta mutta valionarvoihin kuitenkin tähdätään. Olisin myös kiinnostunut jos sulla olis antaa kuvat. :)
feel love before it's gone
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Todellakin saat pennun! :)
Multa tällä hetkellä löytyy aika huonosti porokoirista, Ahmapojalta vois löyty (vinkvink :D) mutta esimerkiksi mulla on PEK-uroksen kuvat jota yritän ensi vuoden alussa päästä kuvaamaan: http://junnukoirat.kuvat.fi/kuvat/Lappa ... sva/17.jpg. Täältä nyt kanssa voi katsoa, mutta aika moni on käytössä: http://junnukoirat.kuvat.fi/kuvat/Lappalaiskoirat/
Multa tällä hetkellä löytyy aika huonosti porokoirista, Ahmapojalta vois löyty (vinkvink :D) mutta esimerkiksi mulla on PEK-uroksen kuvat jota yritän ensi vuoden alussa päästä kuvaamaan: http://junnukoirat.kuvat.fi/kuvat/Lappa ... sva/17.jpg. Täältä nyt kanssa voi katsoa, mutta aika moni on käytössä: http://junnukoirat.kuvat.fi/kuvat/Lappalaiskoirat/
-
- Kanada
Voi hitsit, haluun tuon pennun. :D Vei minun sydämen! Paitsi et onko tämän kuvat käytössä?
// Jep, otan siis mielelläni tuon Kyöstin kuvat käyttöön!
// Jep, otan siis mielelläni tuon Kyöstin kuvat käyttöön!
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Noi on jo käytössä. :S Ja tosiaan tota Kyöstiä pyrin pääseen uudelleen kuvaamaan ensi vuoden alussa!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
No tyhmää mäkin haluisin tollasen poron mutta isänä on tuo Flashbax jonka veljelle on miulla tulossa jossain kohtaa pentuja. :c (Ja tämä tosiaan hyvä huomioida jalostuksessa niidenkin jotka on tästä Hillaliinan pentueesta ottamassa kun tuolta suvusta löytyy mm. nuo E Jänkähilla ja E Katvealue.)
Syntyykö nää siis mikä päivä nää pörröt? Mä voisin ottaa uroksen jolle tulee D. Ferrarin kuvat (jee pääsen vihdoin käyttää niitäkin kuvia!). Oisko sulla muuten Viivi siitä kuvia yhtään? :D Ja nimeen käy varmaan jos katson vaikka Álgu-tietokannasta jonkun kivan? ^^
Syntyykö nää siis mikä päivä nää pörröt? Mä voisin ottaa uroksen jolle tulee D. Ferrarin kuvat (jee pääsen vihdoin käyttää niitäkin kuvia!). Oisko sulla muuten Viivi siitä kuvia yhtään? :D Ja nimeen käy varmaan jos katson vaikka Álgu-tietokannasta jonkun kivan? ^^
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Joo isän puolella on rajoittavia koiria, mutta onneksi noita porokoiria löytyy toisenlaisistakin suvuista. : ) Ja emän puoli on sitten hyvin tasoittava! Pörröt voisi syntyä ennen joulupäivää, mutta oon nyt vähän miettinyt tota F-kirjainteemaa, en ole vielä päättänyt. Veikkaan kuitenkin etten keksi mitään sen kummempaa niin sitten voi antaa perus F-kirjaimella alkavat.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Oho tää on vähän venynyt... Josko sitä pentueet voisi kohta syntyä ja mä keksiä nimiä! :--D Voiha peeveli.
-
- Kanada
Jep, mä oon ainakin edelleen kiinnostunut. :D