Kesähermeliinit (v-pupuja) KUVAT
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Kesähermeliinit (v-pupuja) KUVAT
Kesäkuussa odotetaan syntyväksi poikasia hermeliininaaraalle VKNL-09 Melvins Pouncelci. Isäksi päätyi evm. Trotpot's Mister Magic, mustavalkoinen japanilainen (achiachi bjbj CC Dd GG) väriltään. Alunperin isäksi piti tulla oma uros, mutta koska kummankaan nykyisen hermeliiniherran väri ei mennyt yhteen Sirin kanssa, päädyttiin tähän C:
Siri, poikasten emä, on luonteeltaan hermeliinimäinen, mutta sylissä rauhoittuu ja viihtyy. Käsittely ei tuota minkäänlaisia ongelmia, mutta neiti osaa olla reviiritietoinen ja säpäkkä pupu muuten. Esteillä Siri pärjää loistavasti ja onkin klassautunut tähän mennessä vaikeaan, tavoitteena valioituminen.
Maagi, poikasten isä, on taasen hyvin lungi herra. Nuorempana siltäkin löytyi omaa päätä, mutta vanhemmiten on rauhoittunut ja ruvennut melkoiseksi pehmolelukaniksi. Rentoilee myös hihnan päässä, mutta hyppää kuitenkin mallikkaasti.
Värimahdollisuudet:
Aachi bjbj CC Dd GG keltamusta japanilainen
Aachi bjbj CC DD GG keltamusta japanilainen
Aachi bjbj CC dd GG sinikeltainen japanilainen
Varaukset: (täynnä)
- n. Absurd DDisco jää kotiin
- n. After Party DDisco Jacyalle Taikatunturiin - kuva mukaan, värillä ei väliä
- u. Aftershock DDisco Sparklelle yksityisiin - kuva mukaan, värillä ei väliä
- n. Awkward DDisco Esmelle Onneen - kuva mukaan, värillä ei väliä
- naaras Britalle - kuva mukaan, värillä ei väliä
Syntyvät 18.06!
Poikasten värit arvotaan, mutta sukupuolen varaajat saavat päättää itse. Toivevärit otetaan huomioon. Voin piirtää poikaselle kuvan mukaan :)
Nimet
Poikue tulee olemaan Dactyn A-poikue. Kasvattajanimenä toimii DDisco, joka tulee nimen perään. Voit ehdottaa omaa nimeäsi tai valkata jonkun allaolevista.
Aggressive DDisco
Awfully Loud DDisco
Amateur DDisco
Angry Birds DDisco (:'D)
Amethyst DDisco
Articuno DDisco
African DDisco
Astonishment DDisco
Absolute DDisco
jne
Jäitkö ilman pupua? Onneksi Hopslineenkin on tulossa kesähermeliinejä! Kurkkaa lisää pikkupupuista täältä.
Siri, poikasten emä, on luonteeltaan hermeliinimäinen, mutta sylissä rauhoittuu ja viihtyy. Käsittely ei tuota minkäänlaisia ongelmia, mutta neiti osaa olla reviiritietoinen ja säpäkkä pupu muuten. Esteillä Siri pärjää loistavasti ja onkin klassautunut tähän mennessä vaikeaan, tavoitteena valioituminen.
Maagi, poikasten isä, on taasen hyvin lungi herra. Nuorempana siltäkin löytyi omaa päätä, mutta vanhemmiten on rauhoittunut ja ruvennut melkoiseksi pehmolelukaniksi. Rentoilee myös hihnan päässä, mutta hyppää kuitenkin mallikkaasti.
Värimahdollisuudet:
Aachi bjbj CC Dd GG keltamusta japanilainen
Aachi bjbj CC DD GG keltamusta japanilainen
Aachi bjbj CC dd GG sinikeltainen japanilainen
Varaukset: (täynnä)
- n. Absurd DDisco jää kotiin
- n. After Party DDisco Jacyalle Taikatunturiin - kuva mukaan, värillä ei väliä
- u. Aftershock DDisco Sparklelle yksityisiin - kuva mukaan, värillä ei väliä
- n. Awkward DDisco Esmelle Onneen - kuva mukaan, värillä ei väliä
- naaras Britalle - kuva mukaan, värillä ei väliä
Syntyvät 18.06!
Poikasten värit arvotaan, mutta sukupuolen varaajat saavat päättää itse. Toivevärit otetaan huomioon. Voin piirtää poikaselle kuvan mukaan :)
Nimet
Poikue tulee olemaan Dactyn A-poikue. Kasvattajanimenä toimii DDisco, joka tulee nimen perään. Voit ehdottaa omaa nimeäsi tai valkata jonkun allaolevista.
Aggressive DDisco
Awfully Loud DDisco
Amateur DDisco
Angry Birds DDisco (:'D)
Amethyst DDisco
Articuno DDisco
African DDisco
Astonishment DDisco
Absolute DDisco
jne
Jäitkö ilman pupua? Onneksi Hopslineenkin on tulossa kesähermeliinejä! Kurkkaa lisää pikkupupuista täältä.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Kesähermeliinit (v-pupuja)
Mää haluun hermeliinin <3_<3 Innostuin näistä puputuksista ja yks belgianjätti onkin jo Taikatunturissa. Oon kyllä ihan keltanokka näissä pupujen harrastuksissa, mutta yhteen kisaankin oon jo Jätin ilmoittanut, hihi :) Oliskohan siis mahdollista saada Taikatunturiin tämmöönen? 8)
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
- Danay
On mahdollista saada C:! Pistän sulle varauksen. Onko sukupuolen ja/tai värin suhteen toiveita, haluatko kuvan mukaan?
Ummikkoja autetaan ja neuvotaan, tottakai.
Pst, olit ilmoittanut bjättisi väärin, kannattaa käydä korjaamassa niin pääsee kisaamaan ;)
Ummikkoja autetaan ja neuvotaan, tottakai.
Pst, olit ilmoittanut bjättisi väärin, kannattaa käydä korjaamassa niin pääsee kisaamaan ;)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mää voisin ottaa yhden hermuherran yksityisten jänisten puoleen. Multa löytyy tällä hetkellä yks hermunaaras, Ansa, ja tälle sopisi hyvin yksi kaveriksi!
Mä en kanilaa oo perustamassa, mutta eiköhän se toinenkin menisi siinä samassa kisautuksessa. :)
Yhtään mitään en noiden kanien värien päälle ymmärrä, ja jos joskus sille kanille tulis poikuetta, niin silloin joko Ansa, jos värit mitenkään sopii yhteen, tai evm.-naaras.
Mä en kanilaa oo perustamassa, mutta eiköhän se toinenkin menisi siinä samassa kisautuksessa. :)
Yhtään mitään en noiden kanien värien päälle ymmärrä, ja jos joskus sille kanille tulis poikuetta, niin silloin joko Ansa, jos värit mitenkään sopii yhteen, tai evm.-naaras.
- Danay
Sparklellekin voi lähteä :)! Väritoiveita, tuleeko kuvaa mukaan?
Väri-infopaketti:
Ansa on väriltään luonnonharmaa, AA BB CC DD GG (ellei halua sitten sen kantavan resessiivisiä geenejä, kuten pikku a, pikku b, bj jne) ja kyllähän tuolla yhdistelmällä poikasia voi teettää, jolloin kaikista poikasista tulisi luonnonharmaita. Japanilaiskuviota yhdistäessä mihinkään muuhun kuin japsikuvioon on vaan otettava huomioon, että esim. luonnonharmaille poikasille voi ilmestyä japsiraitoja (mustia/tummanharmaita raitoja esim. kanin mahassa, minkä kuuluisi olla kokonaan vaalea.) Itsellä olisi ollut kanilassa vain sinisoopeli uros, ja soopelikuvio meinaa tummaa/lähes mustaa maskia naamassa, tassuissa ja korvissa, joten jos olisin yhdistänyt siihen japsikuvion, olisi tuloksena voinut tulla soopelimaskilla varustettuja japanilaisia.
Näiden kanssa ei tietenkään tarvitse virtuaalimaailmassa tälleen natseilla jos ei huvita, vaan voi ihan suoraan teettää vaan puhtaita luonnonharmaita poikasia vaikka periaatteessa niille voisikin tommosia värivirheitä tulla, mutta kun itse noista satun tietämään paremmin irl-kaniharrastuksen takia, niin tykkään käyttää omilla v-pupsuillakin. Mitkään värit ei yhdistettynä kuitenkaan aiheuta mitään sairauksia tmv poikasille.
Väri-infopaketti:
Ansa on väriltään luonnonharmaa, AA BB CC DD GG (ellei halua sitten sen kantavan resessiivisiä geenejä, kuten pikku a, pikku b, bj jne) ja kyllähän tuolla yhdistelmällä poikasia voi teettää, jolloin kaikista poikasista tulisi luonnonharmaita. Japanilaiskuviota yhdistäessä mihinkään muuhun kuin japsikuvioon on vaan otettava huomioon, että esim. luonnonharmaille poikasille voi ilmestyä japsiraitoja (mustia/tummanharmaita raitoja esim. kanin mahassa, minkä kuuluisi olla kokonaan vaalea.) Itsellä olisi ollut kanilassa vain sinisoopeli uros, ja soopelikuvio meinaa tummaa/lähes mustaa maskia naamassa, tassuissa ja korvissa, joten jos olisin yhdistänyt siihen japsikuvion, olisi tuloksena voinut tulla soopelimaskilla varustettuja japanilaisia.
Näiden kanssa ei tietenkään tarvitse virtuaalimaailmassa tälleen natseilla jos ei huvita, vaan voi ihan suoraan teettää vaan puhtaita luonnonharmaita poikasia vaikka periaatteessa niille voisikin tommosia värivirheitä tulla, mutta kun itse noista satun tietämään paremmin irl-kaniharrastuksen takia, niin tykkään käyttää omilla v-pupsuillakin. Mitkään värit ei yhdistettynä kuitenkaan aiheuta mitään sairauksia tmv poikasille.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
No jaha senkin sitten väärin ilmoittanut, hyvä ny si
No joo mutta jos naaras vois tulla, värillä ei niin mitään väliä ja kuva olis aika hauska lisä, hihi :)

Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Miten kiva tietää, joo, lisäänkin Ansan sivulle nuo omat värijuttunsa! Ite en varmasti koskaan tuu perehtymään noin paljoa kanien värien periytymisiin, sekä noihin koodeihin, joten jos ja mikäli Ansa tulee saamaan hermuherran kanssa poikueen, niin tod.näk. mennään sillä periaatteella että luonnonharmaita syntyy. :D
Ja joo, taidan tarvia kuvan mukaan, kun omia kuvia ei valitettavasti jäniksille oo. Väritoiveita ei myöskään kummemmin löydy, tää japsiväritys on niin kiva, että käypi melkein mikä vaan! :)
Ja joo, taidan tarvia kuvan mukaan, kun omia kuvia ei valitettavasti jäniksille oo. Väritoiveita ei myöskään kummemmin löydy, tää japsiväritys on niin kiva, että käypi melkein mikä vaan! :)
- Danay
Molempien varaukset pistetty muotoon c: !
Tuolla Puputtajissa on omat topiikkinsa noille genetiikkajutuille, missä voi pyytää esim. minua ratkomaan tulevien poikasten ja nykyisten kanien genotyypit. Mulle se on melkeen kun ristisanatehtäviä tekis, eli tosi rattosaa ja on vaan jännää nähdä mitä tulee, joten ihan mielelläni hoidan noita muillekin. Helpottaa sitten esim. kanin lainaamista jalostukseen/kanin ostoa toiselta, kun sillä on genotyypit kasassa valmiiksi.
// Käykö 18.06 syntymäpäiväksi :3?
Tuolla Puputtajissa on omat topiikkinsa noille genetiikkajutuille, missä voi pyytää esim. minua ratkomaan tulevien poikasten ja nykyisten kanien genotyypit. Mulle se on melkeen kun ristisanatehtäviä tekis, eli tosi rattosaa ja on vaan jännää nähdä mitä tulee, joten ihan mielelläni hoidan noita muillekin. Helpottaa sitten esim. kanin lainaamista jalostukseen/kanin ostoa toiselta, kun sillä on genotyypit kasassa valmiiksi.
// Käykö 18.06 syntymäpäiväksi :3?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Kesähermeliinit (v-pupuja) PVM!
Käypä hyvin, noihin aikoihin satun olemaan melko kiireinen, kun on omia synttäreitä, sukulaisten ripareita, kavereiden synttäreitä, pikkuveljen synttäreitä ja keikoilla käyntiä.
Oon kuitenkin tästä jänön ottamassa, että jos ei hetkeen kuulu niin kuitataan noilla ylläolevilla just tuolloin sattuvilla menoilla! :)
Oon kuitenkin tästä jänön ottamassa, että jos ei hetkeen kuulu niin kuitataan noilla ylläolevilla just tuolloin sattuvilla menoilla! :)
- Danay
Seelvä : ) saahan noi sivut tehdä vajaavaisina jo etukäteenkin ja lisätä puuttuvat jutut kun ehtii.
-
- Kanada
Hei joo! Jos vielä otat sen kolmannen varauksen (+ omasi) niin mua kiinnostais ihan ehdottomasti saada tämmönen Onneen! En juurikaan mitään tiedä kaneista, mutta olen nopea oppimaan ja joku pikkueläin on jo kauan kiinnostanut! Ehdottomasti haluaisin kisata, jos kisoja vaan löytyy! En ole näillä näkymin mitään poikuetta teettämässä, mutta mieli voi muuttua. Naaras siis kiinnostaa ja kuvalla, värillä ei mitään väliä. :3
Onnea On - border collies
- Danay
Hienoa :3! Saadaan poikue täyteen. Minä neuvon aktiivisesti ja mielelläni kanijuttujen kanssa ja järkkään myös toimintaa. Teillekin siis lähtee. Onko syntypvm (18.06) ok?
-
- Kanada
^Tosi kiva kuulla että ainakin kisoja on tulossa ja syntymäpäivä sopii (:
Onnea On - border collies
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
- Danay
Hyvä :)