M: Lbu
-
- Höpsö veitikka
M: Lbu
Myydään innostuksenpuutteen takia labbispoika. Kuvat saa mukaan jos haluaa ja kysyy lupaset tuolta mistä ne on, kyseisillä kuvilla on tullut mukavasti menestystä pari vuotta sitten, sitä en kyllä tiedä tuleeko enää kun labbisten taso on käsittääkseni kovasti noussut. Lisää tuloksia löytyy Googlen täsmähaulla, joskaan en nyt ite jaksa tarkistaa mitä sieltä löytyy joten laitan linkin vaan. Jätkähän on sitten täysin evm-sukuinen joten jalostukseen saa minun puolesta käyttää aivan vapaasti, miten lystää.
Nojoo, on sillä sivutkin, ne on tässä.
Voi olla että jotain oleellista jäi puuttuun, kun kirjoittellee silimät ristissä kolmelta aamuyöllä.
Nojoo, on sillä sivutkin, ne on tässä.
Voi olla että jotain oleellista jäi puuttuun, kun kirjoittellee silimät ristissä kolmelta aamuyöllä.
-
- Nostaa rautaa
Re: M: Lbu
Minä voisin olla vaikka kiinnostunutkin, laitan myöhemmin lisää tietoa =))
// Olisin edelleen kiinnostunut pojast, ellei se ole vielä mennyt jollekin muulle..? Eli voisin ottaa labukan meille Rugged Gundogsiin asumaan. Oon enemmän painottunut kisaamaan koirieni kanssa käyttöpuolella, joten todennäköisesti myös tämän koiran kanssa lähdettäisiin sille linjalle. Tavoitteena mulla on aina kisata ainakin noin 4 lajissa koiran kanssa ja mielellään aina valioitumiseen asti. Mutta aika monen koiran kanssa on käynyt niin, että alan kisamaan vähän useammassa lajissa =D Ainakin näin alkuun kisattaisiin nomessa, mejässä, pk-lajeissa ja tokossa. Myöhemmin voi olla että tulee agility ja huumekoirakokeet mukaan. Kisanäyttöä voit katsoa kennelin koirilta.
Koira saisi varmasti pysyvän kodin, sillä olen todella huono luopumaan koiristani! Välillä aina tulee taukoja virtuaalitouhuiluun, mutta oon aina palaillut hissuksiin takasin samoilla koirilla. Tällä hetkelläkin mulla on edelleen mukana koiria, jotka mulla oli myös neljä vuotta sitten. Niin ja olisin halukas käyttämään poikaa jalostukseen! =)
// Olisin edelleen kiinnostunut pojast, ellei se ole vielä mennyt jollekin muulle..? Eli voisin ottaa labukan meille Rugged Gundogsiin asumaan. Oon enemmän painottunut kisaamaan koirieni kanssa käyttöpuolella, joten todennäköisesti myös tämän koiran kanssa lähdettäisiin sille linjalle. Tavoitteena mulla on aina kisata ainakin noin 4 lajissa koiran kanssa ja mielellään aina valioitumiseen asti. Mutta aika monen koiran kanssa on käynyt niin, että alan kisamaan vähän useammassa lajissa =D Ainakin näin alkuun kisattaisiin nomessa, mejässä, pk-lajeissa ja tokossa. Myöhemmin voi olla että tulee agility ja huumekoirakokeet mukaan. Kisanäyttöä voit katsoa kennelin koirilta.
Koira saisi varmasti pysyvän kodin, sillä olen todella huono luopumaan koiristani! Välillä aina tulee taukoja virtuaalitouhuiluun, mutta oon aina palaillut hissuksiin takasin samoilla koirilla. Tällä hetkelläkin mulla on edelleen mukana koiria, jotka mulla oli myös neljä vuotta sitten. Niin ja olisin halukas käyttämään poikaa jalostukseen! =)
-
- Höpsö veitikka
Jepsis, sulle lähtee! :)
-
- Nostaa rautaa
Kiva juttu, koitan tehdä tämän viikon aikana sivut. Haittaako muuten jos vaihdan kutsuanimeä? =)
-
- Höpsö veitikka
Eipä tuo haittaa :) Itekin olisin vaihtanut jos olisin koiran pitänyt. 

-
- Nostaa rautaa
Tässä on pojan sivut. =) Voi olla niihin tulee vielä jotain muutosta, mutta tuon näköiset tällä hetkellä...
-
- Höpsö veitikka
Kiitoksia. :)