Olisin kiinnostunut hankkimaan laumani jatkoksi bordercollien. Pääsisi Point Out & Beamhill'siin kuuden muun koiran seuraan. Kaikki kuusi kisaavat aktiivisesti, tosin yksi on jäämässä eläkkeelle. Voin luvata, että koira tulee pysymään minulla niin kauan kuin virtuaalitouhuja harrastan. Sitä sitten en voi kertoa, että kauan aion sitä tehdä :D. Muuten ei tule kiertoon ei lähtemään!
Kisaan mielentilasta ja muusta elämästäni riippuen. Yleensä tosin olen varsin aktiivinen, joskus saattaa olla lyhyitä taukoja jolloin en jaksa koiriani kisoihin ilmoitella.
Kisa- ja sivunäyttö:
http://www.susilapsi.net/virt/koirat/lori.htm
Mielellään tämän vuoden puolella syntynyt, ei tuonteja! Minulla ei ole mitään bc-pakkoa, joten hankin vain, jos sopiva yksilö sattuu kohdalle :).
Valitettavasti en voi koirasta maksaa, sillä en käytä welhoja.
Lukkoon
-
- Kriisissä
- Viesti:
Lukkoon
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Analysaattori
- Viesti:
Re: O: bordercollie
Kiinnostaisiko Bordersky Cody. Myin sen kesällä jollekkin, enkä muista nyt kenelle ja se ei ole vieläkään saanut sivuja, joten voisin nyt myydä sinulle Codyn, kun se on lojunut "ei missään" jo niin pitkään.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: O: bordercollienarttu
Voi hitsit, olisin Codyn mielelläni ottanut, mutta tarkemmin kuvia syynättyäni huomasin, että kyseessä on nartun kuvat :<. Oletin sitä urokseksi. Olin jo aloittelemassa sivujen tekoa, onneksi tutkailin tarkemmin sitä jalkoväliä :D.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.