Virtuaalinen Luolakoeliitto - mikä tilanne?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Virtuaalinen Luolakoeliitto - mikä tilanne?

Viesti Kirjoittaja redroses »

Hei.

Virtuaalista Luolakoeliittoa kaipailisin pystyyn taas, onko tietoa ovatko Hikku ja Sen sitä enää pystyyn laittamassa? Turreissa ei ole näkynyt, ja olisi kiva taas laittaa tuo koivilleen ja käyntiin että terrierit sais aktiviteettiä.

Olen miettinyt että me Manun kanssa voitaisiin se pystyyn nostaa uudestaan jos teille sopii (: Vähän järkeä käyttämällä löysin sääntö ja muut sivut, eli siis vanhat koularit ovat vielä voimassa. Ilmeisesti yhtään valiota ei olla vielä saatu mutta eiköhän sekin asia järjesty kun saadaan liitto taas toimintaan.
Hirveää jankutusta kokoajan ._.
Kaisu
Nostaa rautaa

Re: Virtuaalinen Luolakoeliitto - mikä tilanne?

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

Hikku liikkuu täällä nimimerkillä Hilla. ellen täysin väärässä ole. muuta tosiaan, olis kiva jos luolakoeliitto saatais pystyyn. :DD

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
della
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja della »

Joo minä olen siis luolakoeliiton toinen pitäjä (eli Sen). Tosiaan luolakoeliitto on ollut nyt aika pitkään ihan toimimattomana kun sääntöihin sun muihin pitäisi saada muutoksia ym. Meidän pitää nyt Hillan kanssa sopia jatketaanko vielä tuon ylläpitäjinä (laitettaisiin se ihan uuteen uskoon) vai luovutetaanko se sitten jollekin muulle. Itselläni ainakin löytyy innostusta vielä jatkaa tuon kanssa kunhan säännöistä saataisiin vähän järkevämmät, mutta pitää jutella Hillan kanssa. :D Nykyään kun luolakoetietämyskin on hiukan parempikin kuin silloin liittoa perustaessamme. :)

Ilmoittelemme pian mitä me tuon kanssa päätetään tehdä, nyt koko liitto oli lähes kokonaan unohtunut.
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Hyvä että innostusta vielä on teillä ; D
Hilla
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Hilla »

Joo, täältä tää laiskamato saapuu ! :DD

Tosiaan toinen pitäjä olen ja vähän on homma jäätynyt. Eiköhän mullakin olisi innostusta liiton pitämiseen, mutta mä ainakin mielelläni ottaisin mukaan myös "avustajia", jotka voisivat sitten eisimerkiksi hoidella jotain tuloslistoja jne. Hommaa on kuitenkin aika paljon enkä mä voi ymmärtää miten jotkut ihmiset selviää YKSIKSEEN jostain liiton pitämisestä, kun se tuntuu mulle jo isolle haasteelle vaikka kahdestaan pidetäänkin! :o

Ja tällä hetkellä hanketta pidättelee osaksi mielestäni ulkoasu. Vähän ollut ongelmia sen kanssa. Ulkoasuun ei ole oikein löytynyt kivoja kuvia ja jos kuvattomana tehdään, niin itselleni se ainakin tuottaa vähän ongelmia.

Mutta olisiko rosapeikko esimerkiksi kiinostunut auttamaan liiton pidossa?

//Joo, ulkoasua voit kokeilla jos haluat :) Kuviahan voi etsiä vaikka flickr.comista (http://enma-daio.net/karaytys/lisenssit.html !!), tietäisi vain mikä on luolakoe englanniksi :D
SWIM
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Juu, tietysti olen innokas auttamaan ; ) Tuota ulkoasua voin kokeilla, jos ei kivoja kuvia ole niin voi sen kuvattomanakin tehdä. Ja tosiaan, voin esimerkiksi tuloslistoja tai kisakalenteria pitää yllä, te kun ilmeisesti enemmän luolakokeista tiedätte niin jätän mielelläni säännöt yms. teille : D
Manu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Manu »

Minäkin olisin innokas auttaa pitämään, esim valio- tulos tai kisakalenteria pystyssä xDD Varsinkin kun täältä itseltäkin löytyy tuommoinen luolakoira, joka ei ole luolia nähnytkään..

Mmh, jos te tällästä nakkia sinne riveihin suostuisitte harkitsemaan ^^

/Heh tietenkin ymmärrän jos ette tarvitse niiin monen ihmisen apua, eli sanokaa sitten ihan rehellisesti jos ette tarvitse :)
kun menit sijoiltasi onnesta, sinä kerroit, että se tuntui siltä
kuin kaikki nivelet ois naksahtaneet aina leukaa myöten pois paikoiltaan
della
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

^ Tietysti meille apu kelpaa! Kilpailukalenterin, valio- ja tuloslistojen ylläpidon voi jakaa useammalle kuin yhdelle henkilölle niin niistä varmasti tulee paljon aktiivisempiakin kun yhdellä ihmisellä ei ole niin paljon hommaa.

Hillan kanssa eilen hommailtiin ulkoasua ja ihan hyvälle näyttää jos saadaan linkit vain onnistumaan koodauksessa.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Minäkin voin auttaa ulkoasussa koodauksineen, jos tarvitsee. Luolakoeliittoa on kaivailtu takaisin täältäkin päin :)
Manu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Manu »

Voudii, kiitosta ^^ (meikäläisen pitkä viesti)
kun menit sijoiltasi onnesta, sinä kerroit, että se tuntui siltä
kuin kaikki nivelet ois naksahtaneet aina leukaa myöten pois paikoiltaan
Hilla
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Hilla »

Nyt on sitten ulkoasu tehty. Voisin vaikka ruveta koodailemaan sitä nyt jos vaikka jaksaisin :D Näätte sen sitten.

Manu ja rosapeikko, olisi kiva saada teidän mesenne, koska siellä on ehkä vähän helpompi sopia kaikista asioista :) Taidankin tässä suunistaa katsomaan löytyisikö teidän osoitteitanne tuolta Suljetun Osaston mese-töpöstä :D

/Joo, Manun osoite olikin jo tuolla mese-töpössä :D
SWIM
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

ragdoll_fani at hotmail.com, ja manun on aboiement at hotmail.com.

: D ah yleisellä laitoin, manu ei suutu.
della
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

^ Minäkin lisäilen teidän meset.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Toivottavasti saatte luolakoeliiton pian toimintaan :D innolla odotan että pääsen jatkamaan kisautusta siinä lajissa.
Jusku
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jusku »

Uppia tälle, kovasti tahdotaan luolakoeliitto takaisin pystyyn! Mielelläni autan ja pidän paikkaa vaikka pystyssäkin, ulkoasua olen kokeillut jo jne. Mikä sii tilanne on nyt?
Kuva

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
Vastaa Viestiin