Chillaavia suomenpystykorvan pentuja. PENNUT SYNTYVÄT 19.07
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Chillaavia suomenpystykorvan pentuja. PENNUT SYNTYVÄT 19.07
Kiinnostusta kelläkään ihaniin suomalaisiin pystykorviin tässä lähiaikoina? Kieltämättä on nyt monia pentuieita eri kenneleillä mutta laitetaan kumminkin tälläinen topa pystyyn.
Hillaliinaan (allekirjoitus) on tulossa kolmas suomenpystykorvapentue. Rotu on yleistynyt hirmuisesti positiivisellä tavalla ja näin myös toivomme tämän pentueen tekevän eli toivottavasti tälle on haluajia. Mutta nyt suoraan pää-asioihin.
Emä: SWE MVA EST MVA LT MVA CA MVA KRE MVA FIN MVA VPVA BH Hillaliinan Adalmiina jonka tittelirivi on pitkä ja ihan mielenkiintoinen, mutta sillä on jo yksi pentue. Olisiko tämä sitten viimeinen kerta kun sitä käytettäisiin jalostukseen, empä tiedä. Kisautuksessa tämä neiti on ollut koko ajan ja uskon että näyttelytittelirivi on pisempi, kunhan päivittelisin sen sivut. Ada on kisannut käyttöpuolella mejässä, haukussa, agilityssä yms.
Isä: komea, melko hyvin pärjännyt uros Colbsun ihana kasvatti PVV-08 FIN KVA FIN PMVA Colberan Viskisieppo joka on saavuttanut piviko-koirana monia sertejä ja rop tuloksia. Viski on siis piviko koira muttei se minua haittaa. Teenyltä ollaan kysytty tämän uroksen käyttöön ja saatukin se. Viski on hyväluonteinen ja karismaattinen koira!!
Pentueen pitäisi syntyä heinäkuussa, loppupuolella. Emme ota kamalan monia ottajia koska jos vanhemmista jompikumpi on saanut jälkeläisiä, en halua lisää niitä, ei pahalla. (: Suvut ovat yleistyneet eikä virtuaalimaailmassa ole monia evm. sukuisia koiria.
HUOM!! Meillä alettiin käyttämään 11.05.2008 Welho-tiliä. Hillaliina kasvatista maksetaan siis 700-800v€, aivan kuin tavallisesta koirasta. Sinulla pitää olla sitten VRL-tunnus, ellette sitten ota sijoitusnarttua. Palautetusta kasvatista otamme 200v€ tai myymme ilmatteeksi. Vaikka ei tiliä omista voi silti ostaa. Asiakastunnus jätetään tyhjäksi siinä laskutuspalvelussa ja summa maksetaan Welhon tililtä 0000-00000. Jos sivulla oleva lomake ei toimi, asiakasnumero on 227608.
HUOM! Hyppymaksu 100v€ ja Pentumaksu 250v€ per pentu. Lisätietoa + lomake TÄÄLLÄ!
Ostajat 3/3-4
- Hassu , n. Hillaliinan Chileläinen Balleriina (sivut)
- Satu , n. Hillaliinan Chileläinen Oopperatähti (sivut)
- Teeny, n. Hillaliinan Chileläinen Katusoittaja (sivut)
-
TÄMÄ TULEE OLEMAAN MAHDOLLISESTI HILLALIINA-LIITTEEN ALLA MINUN VIIMEINEN PENTUE! (kennel ehkä lopettaa ja tulee lopettamaan)
Hillaliinaan (allekirjoitus) on tulossa kolmas suomenpystykorvapentue. Rotu on yleistynyt hirmuisesti positiivisellä tavalla ja näin myös toivomme tämän pentueen tekevän eli toivottavasti tälle on haluajia. Mutta nyt suoraan pää-asioihin.
Emä: SWE MVA EST MVA LT MVA CA MVA KRE MVA FIN MVA VPVA BH Hillaliinan Adalmiina jonka tittelirivi on pitkä ja ihan mielenkiintoinen, mutta sillä on jo yksi pentue. Olisiko tämä sitten viimeinen kerta kun sitä käytettäisiin jalostukseen, empä tiedä. Kisautuksessa tämä neiti on ollut koko ajan ja uskon että näyttelytittelirivi on pisempi, kunhan päivittelisin sen sivut. Ada on kisannut käyttöpuolella mejässä, haukussa, agilityssä yms.
Isä: komea, melko hyvin pärjännyt uros Colbsun ihana kasvatti PVV-08 FIN KVA FIN PMVA Colberan Viskisieppo joka on saavuttanut piviko-koirana monia sertejä ja rop tuloksia. Viski on siis piviko koira muttei se minua haittaa. Teenyltä ollaan kysytty tämän uroksen käyttöön ja saatukin se. Viski on hyväluonteinen ja karismaattinen koira!!
Pentueen pitäisi syntyä heinäkuussa, loppupuolella. Emme ota kamalan monia ottajia koska jos vanhemmista jompikumpi on saanut jälkeläisiä, en halua lisää niitä, ei pahalla. (: Suvut ovat yleistyneet eikä virtuaalimaailmassa ole monia evm. sukuisia koiria.
HUOM!! Meillä alettiin käyttämään 11.05.2008 Welho-tiliä. Hillaliina kasvatista maksetaan siis 700-800v€, aivan kuin tavallisesta koirasta. Sinulla pitää olla sitten VRL-tunnus, ellette sitten ota sijoitusnarttua. Palautetusta kasvatista otamme 200v€ tai myymme ilmatteeksi. Vaikka ei tiliä omista voi silti ostaa. Asiakastunnus jätetään tyhjäksi siinä laskutuspalvelussa ja summa maksetaan Welhon tililtä 0000-00000. Jos sivulla oleva lomake ei toimi, asiakasnumero on 227608.
HUOM! Hyppymaksu 100v€ ja Pentumaksu 250v€ per pentu. Lisätietoa + lomake TÄÄLLÄ!
Ostajat 3/3-4
- Hassu , n. Hillaliinan Chileläinen Balleriina (sivut)
- Satu , n. Hillaliinan Chileläinen Oopperatähti (sivut)
- Teeny, n. Hillaliinan Chileläinen Katusoittaja (sivut)
-
TÄMÄ TULEE OLEMAAN MAHDOLLISESTI HILLALIINA-LIITTEEN ALLA MINUN VIIMEINEN PENTUE! (kennel ehkä lopettaa ja tulee lopettamaan)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: chillaavia suomenpystykorvan pentuja
masennun!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
AAAAA minäminäminä! :'> Oon alottelemassa Twenty'siin suomenpystiksien kasvatusta lappareiden ohella, joten olisin enemmän ku kiinnostunut, narttupennusta. Nyt en kyl ehdi kovin pitkää tarjousta laittamaan, kirjoittelen enemmän myöhemmin.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
- Pohjasakan hämmentäjä
joo no totta kai saat pennun, kiva kun löytyy edes pientä kiinostusta. kerros vähän tarkemmin kaikkee ja nimi ja skp. (;
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Joo. :> Eli narttupentu lähtis Twentysiin (ak), nyt kun siirryin suomenpystykorvia kasvattamaan (; Jajaja.. Tyksin tuosta nimestä Hillaliinan Chileläinen Katusoittaja, minusta se sopii mainiosti suomenpystärinartulle :'> Tulevaisuudessa käytäisiin näyttelyissä jos on hyvät kuvat, ja MEJÄssä kisattaisiin valioksi asti. Muuta en nyt keksi sanoa näin väsyneenä, tämmönen lyhyt sepustus tuli, sori :> Ja onhan mulla toi Hillaliinan Annabella ja varmaan otan sen Banjonkin, sitten on kolme kasvattia eri pentueesta :> Mutta sen verran sanon, että tulevalla viikolla en ole paikalla, koska olen Tanskassa. (: Joten jos pentue syntyy silloin (vaikka tuskin nyt niin nopsasti syntyy), niin en oo heti sivuja tekemässä :>
-
- Alkupalat
Lähtiskö mulle urospentu Harmaharjun kenneliin? Olen aloitteleva vasta, mutta kiinnostais kovasti.
-
- Alkupalat
perun varaukseni
-
- Pohjasakan hämmentäjä
joo hassu menee, tosin että pentue syntyy heinä-elo kuun aikana. ette pidetä kiirettä, sää voit eka kisata vähän niillä muilla hillis koirilla niin sitten tuo.
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Re: Chillaavia suomenpystykorvan pentuja
Juu. Kyllä mä aattelin kisata Lounan tän kesän kuluessa MEJÄ-valioks (: Ja sitten näyttelyissäkin käydään.. Onhan se saannut jo EH:n ja yks anto jopa kuvista ERIn ;>
-
- Lassien tassuhiki
Jee mulle narttupentu. : D Olisi siis miun ainoa virtuaalikoira ja päätyisi melko aktiiviseen kisaukseen. Näyttelyitä ja MEJÄä olen ajatellut. Jälkimmäisessä toivottavasti valioksikin asti. Pitää sit katsoa, jos keksisi jotain muutakin myöhemmin. ^^ Sivu- ja kisanäyttöä mulle ei ole muuta kuin noista entisistä koirista ja niidenkin kalenterit jäivät aikanaan lopulta sitten päivittämättä, mutta Donyn sivua voisin vilauttaa. Tuolle tulisi tosin hieman laajempi sivu, koska olisi mun ainokaiseni. Mulla olisi koiralle junnu-/nuortenluokan kuvat valmiina. Tapaan ko. koiraa usein, joten saan siitä varttuessa tietenkin lisää kuvia. Kasvattisi tulisi siis näyttämään tältä.
Nimenä tuo Chileläinen Oopperatähti olis aika jees. :D
Nimenä tuo Chileläinen Oopperatähti olis aika jees. :D
-
- Pohjasakan hämmentäjä
ooo, ihanaa kun on ottajia. sulle menee välittömästi.
-
- Lassien tassuhiki
Koska nyt olisi noiden pentujen tarkoitus syntyä?
-
- Pohjasakan hämmentäjä
no heinäkuun keski-loppu puolella. tässä on sen verran kaikkea niin pakko laittaa siksi.
-
- Lassien tassuhiki
Tuon miun pennun sivu olis valmis.
Tuike esittäytyy
Tuike esittäytyy
-
- Pohjasakan hämmentäjä
kiitoksia!! hyvät sivut, voisit laittaa hilliksen myös kasvattaja-kohtaan (;