Kanit virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Mikä asia mättää/ei toimi? Autan kaikkia tietenkin. Rohkeasti kysymään tänne, puputtajiin tai ihan yksärillä :)
Zema
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1108
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 8:53 pm
Paikkakunta: Rauma

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Zema »

Mä voisin halutakin tälläsen, mutta ei oo kuvia... ):
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Mima
Lassien tassuhiki
Viestit: 3385
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 2:44 pm
Paikkakunta: Toholampi/Kannus
Viesti:

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Mima »

^Mä oon ainanki saanu kanikasvattajilta tosi helposti kuvalupia. Paljon helpommin kuin koirakasveilta. :)

/Ja nyt sitten vain odotellaan uusia tunnuksia Puputtajiin... Vanhat otti ja lopetti toimintansa -täysin :'(

//Kiitän :))
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Nikke kirjoitti:... jos siis kiinnostaa jotain kanikuvia niin käyppä kattoo täältä ja täältä.
Milie meeppäs kattoo tuolta jos sattuis kiinnostaa joku pupusen kuva :)

Mima itse en pysty niitä hyväksymään, joten Anniina hoitaa homman. Voin yrittää sanoa asiasta, ettei tarvitse odottaa ikuisuuksia!
Camilla
Vuohenruokaa
Viestit: 1716
Liittynyt: La Kesä 26, 2010 12:21 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Nikke kirjoitti:Ota tämä kuva käyttöön :) Koska sitten voit ilmoittaa kanin pet-näyttelyihin. Kanin rotu on risteytys. Tottakai suosittelen kahta :) ei tarvitse pupun olla ihan yksin. Ja toiselle pupulle tää olis kiva? Tässä tapauksessa näyttelyissä ei voisi kisata, vain juoksu, agility, esteet. Kani on myös risteytys.
Noi vois olla tosi kivat! Hei saisinko mä käyttää tuon toisen lupan, harmaan, kuvia vaikka koristekuvina, koska se on niin tavattoman ihana? :D Se oma luppani kun oli väriltään isabella, ja tuo on kovasti sen näköinen jajaja.. vaikka tuo ei taidakaan olla isabella vai onko? Rakastuin siihen!
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Tarkoitat kai tätä?
http://janno.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/ ... .9/035.JPG

Saat saat :) Eipä mulla ole käyttöä noille. Laita vaan (c) Nikke
Camilla
Vuohenruokaa
Viestit: 1716
Liittynyt: La Kesä 26, 2010 12:21 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eikä kun tätä. :)

Mutta hei onko sulla tietoa noiden kanien sukupuolista, että miksikäs niitä laittaisin?
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

http://jjaanh.kuvat.fi/kuvat/Myllypuro+ ... .7+042.JPG
risteytys, naaras
musta scheck tai musta viittakuvio

http://janno.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/ ... .9/041.JPG
risteytys, uros
keltamusta japanilainen viittakuvio
Camilla
Vuohenruokaa
Viestit: 1716
Liittynyt: La Kesä 26, 2010 12:21 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kiitos Nikke! Mitkä olis noille pupuille realistiset painot? Niin ja haluisitko sä jotain palkkaa tästä kaikesta vaivasta? (:

Eli, mulla olisi nyt sitten Carabeessä ihanat Tovu ja Säe, joille jaksoin luonteetkin väsätä! Kamala kun mulle tulee ihan okea kanikuume kun tällaista teen, kyllä se siellä takaraivossa kytee vieläkin... :l Varmaan omistan sitten aikuisena ihmisenä juuri tuollaisen satapäisen eläinlauman kun en osaa sanoa itselleni ei. :D
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Painon saa päättää kyllä itse, koska kyseessä on risteytys. Ei kuitenkaan mitään 6kg :DD ehkä se 1,5-2kg olisi oikea?

Jos olet näyttelytuomari koirapuolella niin pari rotua tuomaroitavana? jos et niin ehkä mä oon ilkee ja haluun et järjestät jossain vaiheessa jonkun kanikisan :D heh
Camilla
Vuohenruokaa
Viestit: 1716
Liittynyt: La Kesä 26, 2010 12:21 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä en valitettavasti ole tuomari, mutta voin kyllä järjestää jotkut kisat! :D Täytyy vain ensin paneutua noihin sääntöihin, mutta lupaan, että tässä lähiaikoina pistän jotain pystyyn.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Avatar
Hide
Epätoivoinen katse
Viestit: 470
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2010 9:56 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Hide »

Camillan pikkufretit kiinnostaa täälläkin


Virtuaalikania vois kyllä harkita johonkin kenneliin, täytyy miettiä. Kiva, että kanitkin on rantautuneet tänne turrilaan(:Tai sitten en vaan ole huomannut itse niitä aiemmin:D
Kuva
virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
Camilla
Vuohenruokaa
Viestit: 1716
Liittynyt: La Kesä 26, 2010 12:21 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Nonni, heitin Nikkeä kisa-anomuksella estehypyn tiimoilta! :3 Onkos nuo muut liitot miten aktiivisia tai voiko niihin anoa kisoja? Ja miten kanijuoksukisoja voi anoa, olenko taas sokea kun en löydä tuolta ohjeita kisojen anomiselle?
Muuten, laitoin olisiko pari viikkoa sitten rekisteröitymisen tuonne, ja sain ensimmäisen säpön takaisin, mutten koskaan sitä aktivointiviestiä..?

Ja frettikiinnostuneille: suunnittelin, että frettipupseja voisi syntyä ensi keväänä / samaan aikaan kun teetän pennut bortsu-Jemmalle, niin että kannattaa tässä talven aikana tiirailla aina välillä, milloin on Carabeelle pentuja tulossa. (; Ehkä sitten voisin pistää pystyyn jonkinlaisen frettiliiton, joka aluksi pitäisi muutamaa lajia pystyssä.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Mima
Lassien tassuhiki
Viestit: 3385
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 2:44 pm
Paikkakunta: Toholampi/Kannus
Viesti:

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Mima »

ot.. Cami jos tarttet frettiliittojen kans helppiä niin mä ilmoittaudun :))
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Camilla ihan oikein näit eli kanijuoksuliittoa ylläpitää Tilli ja foorumilla ei ole mitään anomis asioita. Jos kiinnostaa järjestää kisoja niin sanoisin, että Tillille sähköpostia vain. Muut liitot eli estehyppy ja kuvallisille kaneille näyttelyitä ylläpitää itse minä. Foorumissa pitäisi olla kaikki ohjeet ja päivittelen joka päivä niitä tai siis käyn katsomassa monta kertaa sähköpostia. Pupuagilityliittoa pitää Kitu ja en ole hänestä kuullut mitään. Ainakin liitolla on anomis ohjeet kisoihin. Sähköpostia vain Kitulle niin asiaan saadaan selkoa. Piirretyille kaneille ei ole vielä mitään yhdistystä, että voisi pitää näyttelyitä. Eli jos kiinnostaa ylläpitää niin minulle viestiä vaan. Foorumilla taitaa olla ilmoitus asiasta.

Laitappas vietiä Tillille, koska hoitaa foorumin ylläpidon. Itse en voi tehdä mitään :s
Vastaa Viestiin