Kanit virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Virtuaalikanit ovat hyvin harvinaisia virtuaalimaailmassa, vaikka ollut pystyssä monia vuosia. Uusia harrastajia tulee ja menee, mutta onneksi myös aktiivisia ihmisiä on ollut monta vuotta. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että minä olen se ainoa ja kaikki muut ovat kadonneet? Onko näin? Virtuaalikaniyhdistys on edelleen kesken jouluserverin kadotessa, mutta valmistuu koko ajan. Myös Puputtajat-foorumi pitäisi vaihtaa osoitetta pysyvään ja siistimpään paikkaan. Monta yhdistystä on kuollut ylläpitojen lähdettyä ja yksin kertaisesti aika ei riitä minulle hoitamaan kaikkia asioita. Tarvisin siis kipeästi apua koira ihmiset! Jos olet vähänkään kiinnostunut auttamaan kanipuolta olisi todella kiva jos ottaisitte yhteyttä vvky@msn.com tai jotenkin muuten minuun.

Virtuaalikanipuolella kisautus on todella pieni muotoista, koska järjestäjiä ei ole. Silloin tällöin muutama kisa löytyy kalenterista, mutta osallistujia on todella vähän. Kisautuksesta ei kannata tressata, koska aina mahtuu mukaan.

Tähän toppaan haluaisin keskustelua virtuaalikaneista mitä mieltä olette tästä, onko kenties teillä jo sellainen asukki kennelissä, tallissa tai jossain muualla. Erillaisia kysymyksiä kannattaa kysyä, jos jäi joku häiritsemään. Omia kommentteja ja kaikkea muuta aiheeseen liittyvää on tervetuloa. Omistan tällä hetkellä oman kanilani, josta voi mennä katsomaan tästä. Kannattaa katsoa myös kanilan kanit, etenkin jos sinua vähääkään kiinnostaisi ostaa oma pieni kani!

Joten ei muutakun keskustelua peliin!

Alayhdityksiä

* VKY - Virtuaallinen Kaniyhdistys
* PVKNL - Piirrettyjen virtuaalinen kaninäyttelyliitto
* VKNL - Virtuaalinen Kaninäyttelyliitto
* VKEHL - Virtuaali Kaniestehyppyliitto

Muut

* Puputtajat-foorumi
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulla on edellee kanini, enkä ole kisausta lopettanut. Mulla vaan tuppaa unohtumaan tarkistaa liittojen kalenterit, varsinkin kun niitä ei oikein ole...
Milly
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1079
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 1:51 pm
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mä olen pläänäillyt että voisin ottaa kenneliini pari kania, jotka voisi kilpailla epäsäännöllisen säännöllisesti jossain estehypyssä ja näyttelyissä, mutta olisi kuitenkin vähän sellaisia normiperheen pupujusseja. :D En kuitenkaan tiedä, kuinka hyvin into riittäisi kilpailemiseen yms, kun virtuaalikanipuoli on aika epäaktiivinen. Tosin ajattelinkin tuoda ihan suvuttomia jusseja, joten eipä se pieni tai suuri kisapaussikaan olisi mikään maailmanloppu. ;)
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Milly sehän on tosi hienoa, jos olet ajatellut hankkia pari pupusta kenneliin. Hanki ihmeessä vaan ;) Jos kuvia joku tarvitsee niin menen messukeskukseen 27-28.11. kuvaamaan kaneja.
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mulla on tosiaan yksi kani Desu, jonka sivut on vielä McFarlandissa, mutta tulen sen siirtämään sieltä heti kun jaksan. En ole pahemmin sillä kisannut, kun en ole liittoja löytänyt ja kisoja on niiiin harvoin. Pariin agilityyn olen kuitenkin ilmoittanut.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Mullehan oli joskus Nikeltä tulossa kani, mutta en sitten tuota ottanutkaan, koska tosiaankin tuntui ettei aika riitä ja kisoja tuli kovin harvoin. Nyt oon kuitenkin harkinnut 1-2 evm. sukuisen hankkimista, jos niillä vaikka saisi jotain pientä aikaan.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Ihmiset kyllähän niitä kisoja tulisi, jos niitä joku järjestäisi. Tällä hetkellä minä niitä järjestän vain! Nyt kuitenkin käynnissä on estehyppyä. Ilmoittakaa ihmeessä mukaan kaninne!
Milly
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1079
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 1:51 pm
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mä tarvisin kuvia, mutta kun en ole vielä rotuakaan päättänyt. :D Leijonaharjaskaneista tyksin varmaan eniten, että jos niitä satut bongaamaan niin mulle vois kuvia räpsästä. ;)
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Okei elikkäs tällä hetkellä yritän kuvata hermeliinejä ja leijonaharjaskaneja. Mulla löytyy yksi leijonaharjaskuva uroksesta, kuva1, kuva2
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Leijonaharjakset on suloisia. :3 Oisko tuon kvuia mahdollista saada? Palkkana luonteita, ulkoasuja ja piirroksiakin.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Kyllähän sä noi kuvat saat ja siis kuvaan sulle Milly sieltä näyttelystä noita leijonaharjaksia. Mulla on niin laiska olo, että jos vaikka pari tosi lyhyttä luonnetta koirille kirjoittaisit? Ei mene kauheasti aikaa siinä. Laitan sulle lisää tietoa yksärillä.
Milly
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1079
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 1:51 pm
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Niinn ja mulle mieluiten naaraita. (:
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Kiva. Laitankin pian tuon herran sivut kuntoon, mutta ensin kirjoitan nuo luonteet. (: Mitä muuten laitan tuon väriksi?

/ Kiitos, Nikke. (:
Jos ehdit kuvata mullekin tuolta noita leijonaharjaksia, niin yhden uroksen/naaran kuvat voisin kelpuuttaa.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Kanin väri on keltamusta japanilainen :)
Milly
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1079
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 1:51 pm
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Milly »

^ Vähän jännät värien "nimet" (mitä lie). :D /½ ot
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Vastaa Viestiin