O: Bordercollie

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Jenna
Kanada

O: Bordercollie

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Ostaisin bordercollien uuteen kenneliini. Kennel on kesken ja kuvia mulla ei ole vielä (lupia odotan jos saisi)

Kisautus olisi aluksi vain käyttölajeissa myöhemmin myös näyttelyssä. Tuleva koti olisi Pienenlinnun kennel, kennelissä kun koiria ei vielä ole niin kisanäyttönä voisi toimia Nasu

koira saa olla
- uros tai narttu
- kisattu tai kisaamaton
- suvullinen
- korkeintaan AVO ikäinen

koira ei saa olla
- minulle tuonti (siis en halua, että ketään alkaa keksimään minulle tuontia)
- jalostukseen käytetty
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Re: O: Bordercollie

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mulla olisi myynnissä Thema Best To Live Forever "Kip", jolle toivoisin kisaavaa kotia. Kisaaminen saa rajoittua vähintään PK-lajeihin ja paimennukseen, koska ne ovat lajit joista toivoisin kasvattieni valioituvan. Kipiä saa käyttää jalostukseen, mutta toivoisin että isäehdokkaita esiteltäisiin ennen astutusta minullekin. Kipillä on evm. sukuiset vanhemmat, emä BH Jk3 Tk3 vFIN KVA vAVA vPVA vFBV vFBVJ-08 vKTV JD Werda Quine ja isä BH HK2 TK3 VAVA VFBV RH-E RH-FL A RH-T A Pleasure's Joy Attack.

Ei kuvia mukaan.
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Jerry kirjoitti:Mulla olisi myynnissä Thema Best To Live Forever "Kip", jolle toivoisin kisaavaa kotia. Kisaaminen saa rajoittua vähintään PK-lajeihin ja paimennukseen, koska ne ovat lajit joista toivoisin kasvattieni valioituvan. Kipiä saa käyttää jalostukseen, mutta toivoisin että isäehdokkaita esiteltäisiin ennen astutusta minullekin. Kipillä on evm. sukuiset vanhemmat, emä BH Jk3 Tk3 vFIN KVA vAVA vPVA vFBV vFBVJ-08 vKTV JD Werda Quine ja isä BH HK2 TK3 VAVA VFBV RH-E RH-FL A RH-T A Pleasure's Joy Attack.

Ei kuvia mukaan.
Kipi kiinnostaisi oikein kovasti :) Vielä en ole saanut kuvalupia, mutta Pk puolta ja muita käyttölajeja voi onneksi harrastaa ilman kuvia :)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

No Kip lähtee sitten sinulle, eikö? 8) Juu, näyttelyt eivät ole pakollisia mutta jos kivat kuvat löytyy niin ei oo kiellettyäkään x)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Juhuu..

//Laitan Kipin uudestaan myyntiin, jos oot asiaa vastaan ni käy sieltä selittelemässä miksi ei oo kuulunu mitään x)
Vastaa Viestiin