Deneon lapset | pypp, akk, skn, ess, eurasier, kai, hpk
-
- Sumopainija
Re: Deneon lapset | pypp, akk, skn, ess, eurasier, kai, hpk
Saisinkohan eurasierpennun Hawktimeen? Sukupuolesta nyt en äkkiseltään osaa sanoa, pitää kattella millaisia kuvia mulla on varastossa. Mut näyttelyihin, agiin ja tokoon + pari muuta lajia. Ja jalostukseen, jos sellainen vaan sopii :)
//Hirmun sisarus löytyy btw täältä
//Hirmun sisarus löytyy btw täältä
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
- Vuohenruokaa
Ai niin, sehän oli sulla! Sekoitin lyhytkarvapentueeseen :D. Mutta sulle eukku, jalostuskäyttö on ok. Btw en näillä näkymin tule käyttämään Näsiä, ellen sitten innostu jossain vaiheessa kokeilemaan uudestaan eurasiereiden kanssa.
Don't you wanna live before you die?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä voisin haluta karjakoira- ja holskupennut. :D Riippuu tosi paljon siitä, millon noi ois syntyvillä, koska oon atm muka niin kiireinen. Mut siis kiinnostais kyllä Hiljamielen tai Nandyhillin jatkeeksi!
http://www.kaiserschnauzers.net/sparkle/nh/hm.php
http://www.kaiserschnauzers.net/sparkle/nh/
http://www.kaiserschnauzers.net/sparkle/nh/hm.php
http://www.kaiserschnauzers.net/sparkle/nh/
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mä voisin haluta Cidisaan karjakoiran ja kainkoiran. Tultais ainakin kisaamaan tokossa, agilityssä, koiratanssissa ja suoritettaisiin BH -koe. Saatan joskus käyttää jalostukseen. Karjakoira tulee olemaan narttu ja kainkoirasta en oo vielä varma:)
-
- Vuohenruokaa
Molemmille lähtee kyllä pennut! Karjisten varaukset on tosiaan nyt täynnä, eli sen puolesta ne vois syntyä vaikka heti. Mikään kiire ei ole kisautuksella tai sivuilla, kunhan ne tulee joskus niin olen tyytyväinen :D. Holskuissa menee kyllä ensi kuun puolelle, kun haluan nämä muut ensin alta pois vaikka tulokset saataisiinkin aikaisemmin.
-
- Epätoivoinen katse
Tässä olisi viimein Novan sivut, anteeksi että kesti näin kauan. Taukoilin taas vaihteeksi tässä välillä, mutta nyt teen jälleen paluuta virtuaalikoirien pariin.
Ja mielelläni ottaisin tytön myös pitkäkarvapentueesta jos suostut pentua enää minulle luovuttamaan. Edellisetkin ovat lähes kisaamattomina ja kuvattomina, mutta nyt tarkoitus olisi ryhdistäytyä jälleen kerran. Sagalla kyllä pitäisi olla tuloksia ascasta, paimennuksesta ja tokosta, kunhan saan tässä koirieni kisakalenterakin hieman enemmän ajantasalle.
Ja mielelläni ottaisin tytön myös pitkäkarvapentueesta jos suostut pentua enää minulle luovuttamaan. Edellisetkin ovat lähes kisaamattomina ja kuvattomina, mutta nyt tarkoitus olisi ryhdistäytyä jälleen kerran. Sagalla kyllä pitäisi olla tuloksia ascasta, paimennuksesta ja tokosta, kunhan saan tässä koirieni kisakalenterakin hieman enemmän ajantasalle.
-
- Vuohenruokaa
^Kyllä sulle pitkäkarvakin lähtee, hitaasti kisaava kasvatti on kuitenkin olemassa :D.
Laitoin nyt aloitusviestiin synttärit ja nimet muutamille pentueille. Karjikset syntyvät 18. päivä, pyrtsit 19., kait 20. ja ainokainen eurasier 21. Sivuilla ei ole kiire, yritin vain ajoittaa nämä niin, että ehdin saada ennen euroopanvoittajaa rekisteriin ne joilla sivut siihen mennessä on.
Laitoin nyt aloitusviestiin synttärit ja nimet muutamille pentueille. Karjikset syntyvät 18. päivä, pyrtsit 19., kait 20. ja ainokainen eurasier 21. Sivuilla ei ole kiire, yritin vain ajoittaa nämä niin, että ehdin saada ennen euroopanvoittajaa rekisteriin ne joilla sivut siihen mennessä on.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä varmaan joudun peruun ton karjakoiran kun kuvia ei oo löytynyt. 

-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
-
- Vuohenruokaa
Kiitos sivuista ja kyllä spanielikin lähtee! Näiden rekisteröiminen nyt jäi kun tuli muutoksia aikatauluihin, niin voit heittää ne itse rekisteriin. Itse pääsen hoitamaan nämä loppuun vasta maanantaina kun palaan ihmisten ilmoille :D.
-
- Epätoivoinen katse
-
- Le-ppä-ker-ttu
Lähtiskö mulle Haukankatseeseen enkkunapero? Kisattais ainakin spanielikokeissa, tokossa, agilityssä, bh-koe ja pelastus tai huume/räjähdekoirakoirakokeissa.