Ternen pentubuumi 2015 - uusi yhdistelmä (B-pentue)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Ternen pentubuumi 2014 - kaksi uutta yhdistelmää

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Niin kans muistelin, et on pentuja. En vaan kerinny päivällä sit enää ettimään. Sulle on jo Denis x Viima - yhdistelmästä varattu pentu.
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Ai on vai. No hyvä se on kaks kertaa varata ihan varmuudella ;)
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Ask Me Again x Fast and Furry - yhdistelmän sijotusurokselle vapaana kuva (c kirby). Ei mikään näyttelytähti ja ollut hetken aiemmin käytössä Ternen Jaserilla, mutta sillä vaihtui kuva. Taitaapi olla seuraava yhdistelmä, joka tulee maailmalle. Varmaankin elokuun aikana.
Hensu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Aatos x Curry

Pentueesta kiinnostaisi narttu pentu. Nome ja toko koiraksi. Haettaisiin BH, RH-E sekä vepen sove ja riippuen kuinka muutoin joihinkin lajeihin mahduttaisiin mukaan ja miten pärjättäisiin :)
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Tahdon Terne-pennun mutten osaa päättää noista. Oisko sulta tulossa tänä vuonna jotain tasasukuista ja/tai pentuetta, jonka molemmat vanhemmat on sun kasvatteja? Tavallaan toi pitkä suku houkuttais, mutta mun omilla tolloilla taitaa olla nyt max. kaksi polvea niin en tiedä mihin tulevaisuudessa yhdistäisin.
Susityttö
Höpsö veitikka

Hensulle narttupentu.

Frisky, mun tekis ihan vaan mieli siitä syystä jättää teettämättä pentueita tasasukusena ettei pitkien sukujen arvostus mee siinä samassa. Ne kun tuntuu olevan asiat, jotka sulkee aina toisensa ulos. :D Mutta ei mulla oo suunnitelmissa tasasukuisia pentueita, kun ei mulla oo siihen sopivia koiria, kun haluan pitää noi muutkin linjat hengissä.

Niki ja Kiri on suvultaan pitkä, mutta samalla sieltä löytyy useampi Ternen kasvatti. Tai jos ei kasvatti niin ainakin mun omistamia koiria.

Tosi alustavia suunittelmia on (joten ei kannata kasvattajien vetää herneitä nenäänsä, kun näistä ei oo ilmottu :D):
Ternen Åyana x Hunting Bullet's Poach Lion (tää pentue kestää, koska haluun vaalia tota kevyttä ja pitkäjalkasta "käyttölinjaa" tässä suvussa ja yritän ettiä kuvavaihtoehtoja etukäteen varaukset: Carla, Deneo, Jenna)
Ternen Åfelia x Ärrälän Ääliö Äpärä (tästä ei kannata haluta koiratanssiin koiraa, ks. Äpärän kisakalenteri - uupuu 1-3sija :D varaukset: Sigi, Frisky, Jenna(sijoitus)?, Seija(sijoitus)?)
Ternen Älex x Flitwick Ptilota Gunneri (tää menee varmaan ens vuodelle varaukset: Carla (u))

Mun urokseni on tällä hetkellä tosi vahvasti muista kenneleistä ja niiden takaa löytyy usein Ternejä. Mulla oli hirveä narttupula, joten mun omat kasvattini itsellä olevista on tällä hetkellä suurin osa narttuja :D On mulle pari uutta tuontia tullut, mutta niiden pentueisiin menee niin kauan ettei kannata ees puhua.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Pitäs varmaan koittaa päästä tästä epätasasukuisuuskammosta yli. Ahdistaa vaan hulluna rikkoa jotain hienoja pitkiä sukuja yhdistämällä koiraan, jolla on se yksi tai hyvällä lykyllä kaksi polvea. Sinänsä musta pitkäsukuisuus on hieno juttu, mutta sit on taas niin paljon vaikeampaa miettiä, että miten uskaltaa käyttää jalostukseen.

Nuo "käyttölinjaiset" ei mua sinänsä kiinnosta, Pitkon isä taas on mun nartun veli. Sen sijaan Kikka & Äpärä yhdistelmästä voisin olla kiinnostunut, mutta pitää taas katella kuvatilannetta kunhan tulee ajankohtaiseksi. Sit menee vähän arvonnaksi Denis x Viima ja Niki x Kiri yhdistelmien osalta, mutta jos kumminkin ottaisin tosta ekasta niin on helpompi yhdistellä. Sukupuolta kattelen myöhemmin.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Muistutan sulle että mulle Äpärästä pentu ja se tulee kisaamaan koiratanssia. :P
Susityttö
Höpsö veitikka

Frisky, mä varaan sulle alustavasti pennen Kikka x Äpärä - yhdistelmästä ja varaan sulle Denis x Viima - yhdistelmästä :)

Sigi, älä vain odota siitä valiota :D
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Ainoastaan erikoisvaliota.. :)
Carla
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carla »

Voisin olla alustavasti kiinnostunu Jamma x Leo ja Alex x Pitko yhdistelmistä. :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Yritän pitää mielessä :) jamma x leo yhistelmä tulee olemaan sit kevyitä ja pitkä koipisia, et niille ei ihan joka kuva käy. Yritän saada niille jonkinlaisia kuvavaihtoehtoja.
Carla
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carla »

Juu, pitkä koipi käy! Mun kevyin kuva on varmaan tämä. (Näkyykö kuva?)
Deneo
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Mulle myös sitten pitkäkoipi! Hyvät kuvatkin pitäisi olla tiedossa :).
Don't you wanna live before you die?
Susityttö
Höpsö veitikka

Çarlan kuva ei käy, mutta mulla ehkä on itsellä yks kuva ainakin :) autan joka tapauksessa ettiin näille kuvan, koska oon näitten suhteen ronkeli kuvien suhteen.

Deneolle penne ja hyvä jos on kuva tiedossa. Voisin sen kuvan katsoa käykö :D

// Katsoin Carlan kuvaa puhelimella niin toimi ja nyt meinasin katsoa koneella niin ei toimi.

Leo x Jamma -pentueesta voisin sijoittaa nartun näil- kuvilla ainakin.
Vastaa Viestiin