M: monenlaista karvakasaa
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- jasu
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: M: monenlaista karvakasaa
Oi että. Olisin kiinnostunut kyllä yhdestä koirasta, mutta tiedän ettet minulle edes kuvittele antavasi kasvattejasi, sillä miulla on uusi kenneli, ja en ole saanut tuloksia vielä millään koiralla, vaikka kisoihin olen jo ilmottautunut. :----( Kai se ajatus pitää jättää tälläkertaa tänne, kun en edes kehtaa kysyä. 
- vaan varjon takana on valo
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kerro ihmeessä mistä koirasta olet kiinnostunut (: Kyllä uusille kasvattajille pitää antaa mahdollisuus joten ihan rohkeasti vain kysymään.
- jasu
Oikeastaan voin ottaa kahdesta koirasta jomman kumman, sillä otan ihan mielellään myös sijoitukseen. :) http://www.freewebs.com/aamuvirkku_/tica.htm tai http://personal.inet.fi/koti/petites/iris.htm sekä tuo basset hound on myös tosi mieleinen.
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Antaisitko kennelisi osoitteen, niin voisin katsoa minkälainen sivusi on? (: Kuka koirista sinua kiinnostaa eniten?
Iris on valioitunut jo Ruotsin mejästä, sillä on nimen edessä vSWE JVA titteli. Ticalla on myös nimen edessä mejästä titteli, mutta maana on Suomi (vFIN JVA). Molemmat tosi kivoja tyttöjä ja sopisivat hyvin ekoiksi koiriksi.
Sitten tuo basset hound, minkä sivua ei tuossa ole (Jääkyyneleen Amorin Lähettiläs), on kisannut ajokokeissa ja sillä on kolme ykköstulosta Suomesta ja kaksi ykköstulosta Ruotsista (neljä tarvitaan valioitumiseen). Kuvana on ollut tämä ja näyttelyistä on saatu myös yksi PN4-sijoitus, joka sattui vielä olemaan voittajanäyttelystä ja mukana tuli myös vjGERW-09 titteli. Asusti Jennalla jonkun aikaa ja palautui sitten takaisin mulle.
Aa. Tuossa olikin Koma eikä Amorina :D Noh, Koma on myös tosi kiva poika ja mun muistikuvieni mukaan sillä on mejässä Suomesta vFIN JVA titteli. Hän asusti pitkään samalla ihmisellä, mutta muutti sitten takaisin mulle ja on asustanut mulla yli puolivuotta.
Iris on valioitunut jo Ruotsin mejästä, sillä on nimen edessä vSWE JVA titteli. Ticalla on myös nimen edessä mejästä titteli, mutta maana on Suomi (vFIN JVA). Molemmat tosi kivoja tyttöjä ja sopisivat hyvin ekoiksi koiriksi.
Sitten tuo basset hound, minkä sivua ei tuossa ole (Jääkyyneleen Amorin Lähettiläs), on kisannut ajokokeissa ja sillä on kolme ykköstulosta Suomesta ja kaksi ykköstulosta Ruotsista (neljä tarvitaan valioitumiseen). Kuvana on ollut tämä ja näyttelyistä on saatu myös yksi PN4-sijoitus, joka sattui vielä olemaan voittajanäyttelystä ja mukana tuli myös vjGERW-09 titteli. Asusti Jennalla jonkun aikaa ja palautui sitten takaisin mulle.
Aa. Tuossa olikin Koma eikä Amorina :D Noh, Koma on myös tosi kiva poika ja mun muistikuvieni mukaan sillä on mejässä Suomesta vFIN JVA titteli. Hän asusti pitkään samalla ihmisellä, mutta muutti sitten takaisin mulle ja on asustanut mulla yli puolivuotta.
-
Wildzu
- Alkupalat
- Viesti:
Aaa... Toi Iris on jotenkin niin ihana <3_<3 . Mut jos se vapaana oiskin, niin mä en voi varmaankaan ottaa sitä, oli vaan pakko viestittää!
Miksi minä rakastan niitä?
Miksi en rakastaisi?
Mitä minä näen niissä?
Mitä en näkisi?
Miksi minä kasvatan niitä?
Miksi en kasvattaisi?
Kennel Inspis
Miksi en rakastaisi?
Mitä minä näen niissä?
Mitä en näkisi?
Miksi minä kasvatan niitä?
Miksi en kasvattaisi?
Kennel Inspis
- jasu
Tietenkin kerron osoitteen. :---) eli: http://five-points.freehostia.com. MUTTA sivutila vaihtuu websiin ja Hupaisa nimen alle, sitten kun saan ulkoasun. Mutta kuitenkin aika valmis kenneli on, koiria vain vähän niukasti.
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Wildzu, mäkin tykkään Iriksestä kamalasti. Sille vain tulisi "normaalin värisen" tollerin kuvat, että voisi sitten myöhemmin jalostukseen käyttää.
oona., kennelisi on todella hyvännäköinen! Kaunis ja kaikki näytti oikein hyvälle eli jos sua koira kiinnostaa, niin ilmoittele ihmeessä kuka, niin mielelläni annan sulle kasvattini (:
oona., kennelisi on todella hyvännäköinen! Kaunis ja kaikki näytti oikein hyvälle eli jos sua koira kiinnostaa, niin ilmoittele ihmeessä kuka, niin mielelläni annan sulle kasvattini (:
- jasu
Jos mie vaikka ottaisin Iriksen? Jos suinkin olet valmis sen minulle antamaan:)) Jalostuksesta voidaan varmaan sitten puhua kanssa?
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Iriksen annan vain sijoitukseen eli jos se sulle kelpaa sijoituskoirana, niin saat sen. Iristä saa käyttää myös toisen kerran jalostukseen sen jälkeen, kun olen sen itse ensin pennuttanut (: Molemmat pentueet voivat olla kooltaan 2-3pentua.
Kuvista voit kysellä Jennalta yv'llä.
Kuvista voit kysellä Jennalta yv'llä.
- jasu
Taikka voisinko sittenkin ottaa Tican? Ei sillä voisin ilman muuta pitää Iristä sijoituskoirana, mutta kuitenkin haluaisin kuitenkin jonkun erilaisen rodun mikä yleensä. Joten onko mahdollista saada sitten se?
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Voit sä Tican saada (: Haluatko omaksi vai sijoitukseen?
- jasu
^Voin mä sijoitukseenkin ottaa. :----) Sillä olen aika hidas teettämään millään koiralla koskaan pentuetta niin ainakin tällä neidillä olisi sitten jälkikasvua varmasti. 
//Niin ja voinko ottaa kuvat ja sitten voinko vähän aikaa pitää Tican sivuja tuolla, sillä en ole valitettavasti vieläkään saanut sitä ulkoasua.
//Niin ja voinko ottaa kuvat ja sitten voinko vähän aikaa pitää Tican sivuja tuolla, sillä en ole valitettavasti vieläkään saanut sitä ulkoasua.
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Okei (: Varailen Tican sulle sitten. Kuvat saa mukaan ja kyllä Tica varmaankin kerkiää olemaan noilla sivuilla vielä vähän aikaa (sivut ovat Lalinan, Tican ex-omistajan), kun Lalinan kanssa sovittiin, että voi poistaa sivut sitten, kun Ticalle tulee uusi omistaja.
-
Jenna
- Kanada
Irikselle olisi mahdollisesti sijoituskoti jos sä hyväksyt sen :) Laitan sulle YV:llä enemmän. Hän ei pyöri täällä.