Helluvan talvipentueet // kaikki pentueet syntyneet!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Sikko
Floodari

Re: Helluvan talvipentueet // VIELÄ VARAAJIA?

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Nath kirjoitti:^
Sikko pelastit mun päivän! Edla olisi suvuttomana todella sopiva pentueen emäksi. Haluatko astutuskorvaukseksi jotain? :D
Emmää tartte! Siinäpähän käytät vaan, niin pääsee Edlakin metsästelemään vihreämmille metsästysmaille. Ei tarttenu sen ihan höydytöntä elämää elää. :-D
you know what i like about people?
their dogs
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

^Julmaa. :mrgreen:
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

Ihailen todella Helluvassa sitä, että siellä on realistinen ajankulku, mutta en jaksa odottaa tammikuuta. No, hyvää jaksaa odottaa : )
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
Unna
Alkupalat

Vielä ei ole löytynyt sopivia kuvia, mutta etsinnässä ovat. On nyt tullut selailtua läpi niin suomen, ruotsin, kuin norjankin laikaliittoja ja kotisivuja. Muutamissa saattaisi olla kelpo kuvia, täytyy nyt vielä etsiskellä ja miettiä.
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Kuva
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Selvä, ei mitään hätää niiden kanssa :D Itsekin laitoin nyt muutamalle kennelille lupamailia (Bjärvarnas, Karl-Oskarsgårdens Kennel, Fågeltorps ja Lockfågelns), joten toiveissa eletään että saisi edes jostakin luvat :D
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Jos bouvier-pentueen astutus on vasta marraskuun lopulla, niin milloin ne kakarat sitten ehtivät syntyä?

// Voi fak, luin tuolta sivuilta että syntyvät tammi-helmikuun vaihteessa. Olin valmistautunut nimittäin johonkin lähitulevaisuuteen, enkä tajunnut että menevät niin pitkän ajan päähän :D: Mulla alkaa silloin yo-kirjoituksiin valmistautuminen, joten en tiedä miten aika riittää. Tahtoisin silti kovasti tämän pennun.... Käykö niin, että pidän nyt kuitenkin varaukseni voimassa, ja peruutan sen sitten myöhemmin jos en mitenkään voi koiraa ottaa?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Helluva Fenka tänne päin. Nejahan siitä sitten tulee kutsumanimeltään. ;)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Nath
Höpsö veitikka

Mona kirjoitti:Jos bouvier-pentueen astutus on vasta marraskuun lopulla, niin milloin ne kakarat sitten ehtivät syntyä?

// Voi fak, luin tuolta sivuilta että syntyvät tammi-helmikuun vaihteessa. Olin valmistautunut nimittäin johonkin lähitulevaisuuteen, enkä tajunnut että menevät niin pitkän ajan päähän :D: Mulla alkaa silloin yo-kirjoituksiin valmistautuminen, joten en tiedä miten aika riittää. Tahtoisin silti kovasti tämän pennun.... Käykö niin, että pidän nyt kuitenkin varaukseni voimassa, ja peruutan sen sitten myöhemmin jos en mitenkään voi koiraa ottaa?
Kyllä se onnistuu :D

Juulia, selvä!
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Nath kirjoitti:^
Selvä, ei mitään hätää niiden kanssa :D Itsekin laitoin nyt muutamalle kennelille lupamailia (Bjärvarnas, Karl-Oskarsgårdens Kennel, Fågeltorps ja Lockfågelns), joten toiveissa eletään että saisi edes jostakin luvat :D
Mulla on luvat Lockfågelnsista, mutta en enää niitä tarvitse. (-: Eli sieltä varmaan luvat saat.
you know what i like about people?
their dogs
Unna
Alkupalat

Unnan yksityiset löytyvät täältä. Löysin upean tervu-uroksen, jonka kanssa aion kisata aktiivisesti, mutta aikaa kylläkin riittää varmasti tulevalle pennulle.

KuvaKuvaKuvaKuva

Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Ei kyllä nyt Nath pitää olla pahoillaan.. En vaan uskalla ottaa sulta tuota laikaa ja tulla puolen vuoden elossaolon jälkeen kertomaan että hupsista, ollaan kisattu vaan muutama kisa. Ansaitsee sun kasvatit paremman kodin (= vähemmän koiria = enemmän aikaa). :S
Nath
Höpsö veitikka

^
Selvä, eipäs tuo mitään :) Tosin eipä minua tuo epäaktiivinen kisailu olisi haitannut lainkaan, kun en itsekään kisaa koirillani ainakaan omasta mielestäni kauheasti :D
Nath
Höpsö veitikka

Bouvier-pentue astutettu, pentuesivu löytyy aloitusviestistä :)
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

mä oon tylsyyksissäni tehnyt omalle pennulleni jo sivut, vaikka vähän "raa'at" ovatkin. eli Helluva Kriina esittäytyy. :D kuvat vaan pitää laittaa ja synnyttyään nää puuttuvat tiedot.

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

Ääh, saisinko mä sittenkin nimen Hyyristelijä? :D
Vastaa Viestiin