Emmää tartte! Siinäpähän käytät vaan, niin pääsee Edlakin metsästelemään vihreämmille metsästysmaille. Ei tarttenu sen ihan höydytöntä elämää elää. :-DNath kirjoitti:^
Sikko pelastit mun päivän! Edla olisi suvuttomana todella sopiva pentueen emäksi. Haluatko astutuskorvaukseksi jotain? :D
Helluvan talvipentueet // kaikki pentueet syntyneet!
- Sikko
- Floodari
Re: Helluvan talvipentueet // VIELÄ VARAAJIA?
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Julmaa. 

"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Unna
- Alkupalat
Ihailen todella Helluvassa sitä, että siellä on realistinen ajankulku, mutta en jaksa odottaa tammikuuta. No, hyvää jaksaa odottaa : )
- Unna
- Alkupalat
Vielä ei ole löytynyt sopivia kuvia, mutta etsinnässä ovat. On nyt tullut selailtua läpi niin suomen, ruotsin, kuin norjankin laikaliittoja ja kotisivuja. Muutamissa saattaisi olla kelpo kuvia, täytyy nyt vielä etsiskellä ja miettiä.
-
- Höpsö veitikka
^
Selvä, ei mitään hätää niiden kanssa :D Itsekin laitoin nyt muutamalle kennelille lupamailia (Bjärvarnas, Karl-Oskarsgårdens Kennel, Fågeltorps ja Lockfågelns), joten toiveissa eletään että saisi edes jostakin luvat :D
Selvä, ei mitään hätää niiden kanssa :D Itsekin laitoin nyt muutamalle kennelille lupamailia (Bjärvarnas, Karl-Oskarsgårdens Kennel, Fågeltorps ja Lockfågelns), joten toiveissa eletään että saisi edes jostakin luvat :D
-
- Kriisissä
- Viesti:
Jos bouvier-pentueen astutus on vasta marraskuun lopulla, niin milloin ne kakarat sitten ehtivät syntyä?
// Voi fak, luin tuolta sivuilta että syntyvät tammi-helmikuun vaihteessa. Olin valmistautunut nimittäin johonkin lähitulevaisuuteen, enkä tajunnut että menevät niin pitkän ajan päähän :D: Mulla alkaa silloin yo-kirjoituksiin valmistautuminen, joten en tiedä miten aika riittää. Tahtoisin silti kovasti tämän pennun.... Käykö niin, että pidän nyt kuitenkin varaukseni voimassa, ja peruutan sen sitten myöhemmin jos en mitenkään voi koiraa ottaa?
// Voi fak, luin tuolta sivuilta että syntyvät tammi-helmikuun vaihteessa. Olin valmistautunut nimittäin johonkin lähitulevaisuuteen, enkä tajunnut että menevät niin pitkän ajan päähän :D: Mulla alkaa silloin yo-kirjoituksiin valmistautuminen, joten en tiedä miten aika riittää. Tahtoisin silti kovasti tämän pennun.... Käykö niin, että pidän nyt kuitenkin varaukseni voimassa, ja peruutan sen sitten myöhemmin jos en mitenkään voi koiraa ottaa?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- juulia
- Floodari
Helluva Fenka tänne päin. Nejahan siitä sitten tulee kutsumanimeltään. ;)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Höpsö veitikka
Kyllä se onnistuu :DMona kirjoitti:Jos bouvier-pentueen astutus on vasta marraskuun lopulla, niin milloin ne kakarat sitten ehtivät syntyä?
Juulia, selvä!
- Sikko
- Floodari
Mulla on luvat Lockfågelnsista, mutta en enää niitä tarvitse. (-: Eli sieltä varmaan luvat saat.Nath kirjoitti:^
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Unna
- Alkupalat
Unnan yksityiset löytyvät täältä. Löysin upean tervu-uroksen, jonka kanssa aion kisata aktiivisesti, mutta aikaa kylläkin riittää varmasti tulevalle pennulle.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei kyllä nyt Nath pitää olla pahoillaan.. En vaan uskalla ottaa sulta tuota laikaa ja tulla puolen vuoden elossaolon jälkeen kertomaan että hupsista, ollaan kisattu vaan muutama kisa. Ansaitsee sun kasvatit paremman kodin (= vähemmän koiria = enemmän aikaa). :S
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Höpsö veitikka
^
Selvä, eipäs tuo mitään :) Tosin eipä minua tuo epäaktiivinen kisailu olisi haitannut lainkaan, kun en itsekään kisaa koirillani ainakaan omasta mielestäni kauheasti :D
Selvä, eipäs tuo mitään :) Tosin eipä minua tuo epäaktiivinen kisailu olisi haitannut lainkaan, kun en itsekään kisaa koirillani ainakaan omasta mielestäni kauheasti :D
-
- Höpsö veitikka
Bouvier-pentue astutettu, pentuesivu löytyy aloitusviestistä :)
-
- Nostaa rautaa
mä oon tylsyyksissäni tehnyt omalle pennulleni jo sivut, vaikka vähän "raa'at" ovatkin. eli Helluva Kriina esittäytyy. :D kuvat vaan pitää laittaa ja synnyttyään nää puuttuvat tiedot.
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
-
- Vuohenruokaa
Ääh, saisinko mä sittenkin nimen Hyyristelijä? :D