Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Saa lukotella. :)
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Saispa B-pentueen äkkii alta, et vois alkaa C-pentuekkin loistaa 

-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
C -pennut oletettavasti tulevat melko nopeasti näiden jälkeen, olen melko varma siitä, että seuraava pentue teetetään Yorulle, joka on juuri saavuttanut neljän muotovalion arvon. Yorulla on muutenkin tuota meriittilistaa aika kivasti. <:
C -pennut oletettavasti tulevat melko nopeasti näiden jälkeen, olen melko varma siitä, että seuraava pentue teetetään Yorulle, joka on juuri saavuttanut neljän muotovalion arvon. Yorulla on muutenkin tuota meriittilistaa aika kivasti. <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Joo, nyt lähti lopullisesti hermot tuon puuttuvan JOH1 -tittelin kanssa.
Pentue teetään siis ilman, että Inouk on VVL KVA. Päivittäkööt pennunomistajat sitten kalentereihinsa, kun kyseisen arvon saavuttaa, JOS saavuttaa.
Päätin että tuo BH REK1 RH-T A RH-F B Tk4 vLTW-08 vKTV vAVA vFIN JVA vJM-08 N & CA & DK & FIN & LT & LUX MVA -meriittilista saa nyt riittää ilman sitä VVL KVA -titteliäkin. Eli, Inouk on suorittanut ennen pentujen syntymää: BH, REK1, 87 rankingpistettä, pelastuskoiratuloksia raunioilta ja jäljeltä, Tk4 (eli 1 x EVL -tulos TOKOssa), on vLTW-08, koiratanssi- ja agilityvalio, virtuaalinen suomen jälkivalio sekä jälkimestari -08 sekä viiden maan muotovalio. Eiköhän tämä riitä ihan hyvin.
Mutta aivan, onkos kaikki B -pentueen varaajat nyt kuulolla? Olisi varausten vahvistuksen aika nyt. Lisäksi odottelisin mielelläni informaatiota kuvista, vahvistakaas mitkä kuvat ootte nyt loppujenlopuksi sitten laittamassa. Millainen syntymäajankohta kävisi? Minulle sopisi parhaiten vielä tämän joululoman aikana, mites teille?
Informaatio C- ja D -pentueista kiinnostuineille:
C -pentueen emä on näillä näkymin BH RH-E RH-T A RH-F A Tk1 VFBV vLTW-08 DK & LT & N & LUX & CA MVA Manatsu no Yoru ''Yoru'' ja D -pentueen emänä on toistamiseen BH RH-E RH-T A RH-W A REK2 Tk1 vAVA vKTV vFBV vMV-08 CA & LT & N & DK MVA Sarastuksen Valoton Taival ''Railo''. Yorun pentueen koko on kait sen 3 pentua, Railon pentueeseen syntyy pentuja vain 2, joille ei ole sitten jalostusoikeutta kuin erityistapauksissa. Kehottaisin C -pentueesta kiinnostuneita miettimään, onko D -pentue loppujenlopuksi mukiinmenevä vaihtoehto myös. Railolla teetän vielä toisen pentueen siksi, koska ensimmäinen pentue tuli hieman liian vähillä meriiteillä ja siellä on nyt näyttelyissä melko keskeneräisiä koiria (2xJUN (tämähän ei periaatteessa haittaa mutta KUN), yksi kuvaton, 1xAVO ei menesty(oma lupukseni
)), sekä Railon suku on nyt tuo evm., niin asia on ok. Lisäksi pentuihin ei ole tosiaan sitä jalostusoikeutta muuten kuin erityistapauksissa, joten suvun yleistyminen ei ole ongelma. C & D -pentuetopic ilmestyy varmaan melko pian tämän B -pentueen syntymän jälkeen. Minulla on vielä tavoitteita ainakin Yorulle, joten C -pentuetta odotellaan sitten aikaisintaan tammikuun lopulle. Kiinnostuneet voivat älähtää tähänkin topiikkiin, niin tiedän laittaa alustavalle varaukselle jompaankumpaan pentueeseen.
Pehko on puhunut.

Pentue teetään siis ilman, että Inouk on VVL KVA. Päivittäkööt pennunomistajat sitten kalentereihinsa, kun kyseisen arvon saavuttaa, JOS saavuttaa.

Mutta aivan, onkos kaikki B -pentueen varaajat nyt kuulolla? Olisi varausten vahvistuksen aika nyt. Lisäksi odottelisin mielelläni informaatiota kuvista, vahvistakaas mitkä kuvat ootte nyt loppujenlopuksi sitten laittamassa. Millainen syntymäajankohta kävisi? Minulle sopisi parhaiten vielä tämän joululoman aikana, mites teille?
Informaatio C- ja D -pentueista kiinnostuineille:
C -pentueen emä on näillä näkymin BH RH-E RH-T A RH-F A Tk1 VFBV vLTW-08 DK & LT & N & LUX & CA MVA Manatsu no Yoru ''Yoru'' ja D -pentueen emänä on toistamiseen BH RH-E RH-T A RH-W A REK2 Tk1 vAVA vKTV vFBV vMV-08 CA & LT & N & DK MVA Sarastuksen Valoton Taival ''Railo''. Yorun pentueen koko on kait sen 3 pentua, Railon pentueeseen syntyy pentuja vain 2, joille ei ole sitten jalostusoikeutta kuin erityistapauksissa. Kehottaisin C -pentueesta kiinnostuneita miettimään, onko D -pentue loppujenlopuksi mukiinmenevä vaihtoehto myös. Railolla teetän vielä toisen pentueen siksi, koska ensimmäinen pentue tuli hieman liian vähillä meriiteillä ja siellä on nyt näyttelyissä melko keskeneräisiä koiria (2xJUN (tämähän ei periaatteessa haittaa mutta KUN), yksi kuvaton, 1xAVO ei menesty(oma lupukseni

Pehko on puhunut.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Toistolla tehoa
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET
Määhän meinasin joskus aluksi tuota C-pentuetta, mutta nyt kun heitit tuon D-pentueen kehiin, niin olisin ehdottomasti kiinnostunut enemmin ottamaan siitä. Minullahan ei ole minkäänlaisia tarkoituksia käyttää koiraa jalostukseen. Muutenkin ajankohdan kannalta D-pentue sopii paremmin, koska uskoakseni se tulee C:n jälkeen? Pääsee koirankin sitten kisaamaan ihan kunnolla. (:
Jos minulle sen alustavan varauksen pistät, niin ilmoittelen sitten lisää tietoja koiran tulevasta kodista ja kisaamisesta ja jne. Mutta ilman muuta jos vaadit enemmän näyttöä jo ennen alustavaa varausta niin sekin on sitten mahdollista. Kysy vain niin vastaan mielelläni. :D
Jos minulle sen alustavan varauksen pistät, niin ilmoittelen sitten lisää tietoja koiran tulevasta kodista ja kisaamisesta ja jne. Mutta ilman muuta jos vaadit enemmän näyttöä jo ennen alustavaa varausta niin sekin on sitten mahdollista. Kysy vain niin vastaan mielelläni. :D
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
My love has said to me
Both of us were dreamers
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hmm.. Mulle varmaan pentu sen puolesta C-pentueesta, että saatan käyttää tulevaisuudessa jalostukseen.
Mutta sitten taas toisaalta noin koirina D-pentue houkuttelee enemmän..
Mutta sitten taas toisaalta noin koirina D-pentue houkuttelee enemmän..
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jeps, Kate, hyvä että sulta löytyy vielä kiinnostusta. Mietiskelen kyllä hieman, uskallanko sulle pentua antaa, kun et ehkä ole kovin aktiivisesti vielä kisaillut viimeaikoina ja noin. Mutta katsellaan, katsellaan. (: Kuvanäytöstäkin riippuu aika paljon (hyi kauhee menestyksenhakunen kasvattaja, yök).
Rami, sulle lähtee kyllä 100%, päätä nyt vaan kumman sit otat.
Rami, sulle lähtee kyllä 100%, päätä nyt vaan kumman sit otat.

† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Tööt, suosittele sä mulle jompaa kumpaa. Laita vaan että "Joo Rami ottaa nyt tästä pentueesta" ja rasti ruutuun.
-
- Toistolla tehoa
No juu. Oon pitäny tällasta pientä (suurta) kisailutaukoa tässä vuoden. Ensi vuoden puolelle sitten taas alkaa. Tosin olen jo hieman alustavasti aloitellut, mutta sivuseikka. :D Mutta katsellaan.
Kuvathan ei mitkään älyttömän mahtavat ole. Sellaiset kuitenkin että kehtaa näyttelyissä pari kertaa käväistä. Lähinnä olen kuitenkin huskya käyttökoiraksi ottamassa enemmin kuin näyttelyhaukuksi. (:
Kuvathan ei mitkään älyttömän mahtavat ole. Sellaiset kuitenkin että kehtaa näyttelyissä pari kertaa käväistä. Lähinnä olen kuitenkin huskya käyttökoiraksi ottamassa enemmin kuin näyttelyhaukuksi. (:
Do you still remember
How we used to be
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
My love has said to me
Both of us were dreamers
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kate, joo, kyllähän sie minut vakuutat nyt. (: Eka pentue tulee tosiaan aikaisintaan tammikuun lopulle, niin voin vähän bongailla kisanäyttöäkin sulta sitten. Erinomaista, että valjakkojutut kiinnostaa!
Rami, Joo Rami ottaa nyt tästä pentueesta, raksi on ruudussa:
Railo [x]
Yoru [-]
Perustelen tän sillä et oot niin luotettava ja sulla on hyvät huskykuvat, niin haluun et otat Railolta. Ja jos vielä se sua enemmän mielyttää ku Yoru, jota kerkesitkin jo mesessä vähän kommentoida.
Mut siis, jos jalostaa joskus haluat ni tiedän ettet sitä ainakaan hepposin perustein tee, eli jos Kate on tästä pentueesta kiinnostunut ja ei aio jalostaa, niin ole hyvä vaan, sulle kyllä sen jalostusoikeuden voin myöntää, koska tiedän ettet sä pelkillä BH'illa ja kymmenellä rankkipisteellä pentueita teettele.
Rami, Joo Rami ottaa nyt tästä pentueesta, raksi on ruudussa:
Railo [x]
Yoru [-]
Perustelen tän sillä et oot niin luotettava ja sulla on hyvät huskykuvat, niin haluun et otat Railolta. Ja jos vielä se sua enemmän mielyttää ku Yoru, jota kerkesitkin jo mesessä vähän kommentoida.

† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Toistolla tehoa
Juu, eli siis enemmin tosiaan olen Railon pennusta kiinnostunut. :D
Do you still remember
How we used to be
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
My love has said to me
Both of us were dreamers
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Selvä peli, Railolle tulee vauvoja varmaan sitten helmikuun puolella aikaisintaan, pentuet saavat yhteisen topicin. (:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Great, että ns. vasta helmikuussa. Huh. Kun mulla on nyt tulossa Ratikkalainenkin...
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Sillä lailla niitä koiria kasaantuukin.
Mut B -pentueen alustavien varaajien perään nyt kuuluttelen, huhuu! (:
Sillä lailla niitä koiria kasaantuukin.

Mut B -pentueen alustavien varaajien perään nyt kuuluttelen, huhuu! (:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Höpsö veitikka
-
- Kanada
- Viesti:
Varauksen vahvistus tältä suunnalta, osan kuvista vilauttelinkin sulle eilen mesessä - loput voinet tutkailla meidän neitin sivuilta.
Itse olen lähdössä reissuun ylihuomenna ja palaan maanantaina, mutta periaatteessa pentue voisi minun puolestani syntyä tässä joululomalla vielä. :)
Itse olen lähdössä reissuun ylihuomenna ja palaan maanantaina, mutta periaatteessa pentue voisi minun puolestani syntyä tässä joululomalla vielä. :)