Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010
-
- Kanada
Re: Yhdistyneet vee än ällät
^ Niin, itse asiassa munkin käsittääkseni : DDD
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Ei ole egoasiasta kysymys ainakaan mun osalta. Mä nyt vaan haluan pitää liittoni itselläni, kun siihen touhuun nyt olen alkanutkin. Mitä väärää siinä on, jos haluaa ihan vain vahingossa päivittää oma tekemiä sivuja ?
Ensin täällä valitetaan, että kun monella on valmisleiska ja mitään ei ole omaa. Sitten kun on omaa niin ei ole sekään hyvä
Juu en ole jaksanut paneutua koko hommaan nyt kun olen ollut taas pitkään poissa. Pihalla olen koko asiasta eikä tosin nyt ole kiinnostustakaan oppia mitään uutta. Veivaan koko liittoni pois, jos ei tämä vanha kaava kelpaa muille.
Ensin täällä valitetaan, että kun monella on valmisleiska ja mitään ei ole omaa. Sitten kun on omaa niin ei ole sekään hyvä

Juu en ole jaksanut paneutua koko hommaan nyt kun olen ollut taas pitkään poissa. Pihalla olen koko asiasta eikä tosin nyt ole kiinnostustakaan oppia mitään uutta. Veivaan koko liittoni pois, jos ei tämä vanha kaava kelpaa muille.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
- Höpsö veitikka
^
En minä sinua tarkoittanutkaan, vaan näitä muita, jotka niin kovasti hinkuvat päivityspuuhiin, kun heiltä "liitot viedään pois" - vaikkakin ihan heidän luvallaan. Ihmettelen vain tuota omituista tunkua päivittelijöiksi, kun tyyliin 15 ihmistä klikkailee kisoja kalenteriin, niin eihän siitä mitään tule. Kuitenkin noista se 10 jättäytyy parin kuukauden päästä pois koko hommasta, joten olisi ihan sama, jos heti alussa karsisi päivittelijät 4-5 ihmiseen, jotka olisivat myös aktiivisia sen päivittelyn suhteen.
Sry, mutta minä en vain kykene ymmärtämään tätä
En minä sinua tarkoittanutkaan, vaan näitä muita, jotka niin kovasti hinkuvat päivityspuuhiin, kun heiltä "liitot viedään pois" - vaikkakin ihan heidän luvallaan. Ihmettelen vain tuota omituista tunkua päivittelijöiksi, kun tyyliin 15 ihmistä klikkailee kisoja kalenteriin, niin eihän siitä mitään tule. Kuitenkin noista se 10 jättäytyy parin kuukauden päästä pois koko hommasta, joten olisi ihan sama, jos heti alussa karsisi päivittelijät 4-5 ihmiseen, jotka olisivat myös aktiivisia sen päivittelyn suhteen.
Sry, mutta minä en vain kykene ymmärtämään tätä

-
- Söi navetan kaksi nautaa
Niin juu sitä. Se on yksi syy kanssa miksi en tuohon hommaan nyt halua ryhtyä. Katsoo sitten, jos saadaan homma pyörimään.
Vuoden Tuomari 2012
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
- Kanada
Ja mitä todennäköisemmin Kettu tulee tekemään tuon ylläpitäjien karsinnan sitten kun ehtii.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Nakkisotilas
Hmmh uskoisin, että moni ylläpitäjä ajattelee asiaa siltä kantilta, että heidän vuosien työnsä liittojen parissa tavallaan unohdetaan. Voisiko siis johonkin kohtaan tätä uutta yhteistä VNL -sivustoa vaikka sisällyttää jotain kiitos -sivua niin että koottaisiin nimilistalle kaikkien liittojen (jotka siis mukana kalenterissa) pitäjät, tai niin paljon kun niitä nyt vuosien takaa saadaan selvitettyä. Eli siis myös entiset pitäjät.
Jos minulla olisi kova into vielä jatkaa VNL:ni pitoa, niin kyllä se tuntuisi suoraan sanottuna erikoiselta, että ensin viedään tällä uudella systeemillä toimintamahdollisuudet vanhalla systeemillä toimivilta näyttelyliitoilta (minusta kyse ei siis ole valinnasta niin kuin joku mainitsi), ja sitten kun olisin kiinnostunut päivittelemään uutta kalenteria, minut tiputettaisiin tai karsittaisiin whatever pois tuosta päivittelijälistasta.
Tuolla kiitos -listalla saataisiin ehkä siirtyminen uuteen muotoon kitkattomammaksi, ja samalla annettaisiin minusta oikeutettu tunnustus kaikille, jotka ovat vapaa-aikaansa hommaan laittanut.
Näin siis entisten pitäjien näkökulmasta.
Jos minulla olisi kova into vielä jatkaa VNL:ni pitoa, niin kyllä se tuntuisi suoraan sanottuna erikoiselta, että ensin viedään tällä uudella systeemillä toimintamahdollisuudet vanhalla systeemillä toimivilta näyttelyliitoilta (minusta kyse ei siis ole valinnasta niin kuin joku mainitsi), ja sitten kun olisin kiinnostunut päivittelemään uutta kalenteria, minut tiputettaisiin tai karsittaisiin whatever pois tuosta päivittelijälistasta.
Tuolla kiitos -listalla saataisiin ehkä siirtyminen uuteen muotoon kitkattomammaksi, ja samalla annettaisiin minusta oikeutettu tunnustus kaikille, jotka ovat vapaa-aikaansa hommaan laittanut.
Näin siis entisten pitäjien näkökulmasta.
- jannu
- Kanada
Ite oma perustelu on, että sain juuri vnl liiton vuosien haeskelun jälkeen, joka riistetään heti kuukauden päästä käsistäni. Ja en pääse sitten päivittelemään? tai joku kerkeää aina päivitellä ennen minua?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Ihan mielenkiinnosta, mikä siinä vnl:n päivittelyssä on niin ihanaa, että se nyt sitten 'riistetään' pois? Tämä itse päivittelyhän on vaan mekaanista 'katso mailit ja lisää uudet näyttelyt kalenteriin' -tyylistä? Siitä tuskin kukaan saa suurtakaan iloa, eihän se ole sen kummempaa kuin kisojen lisääminen koiran kalenteriin? ;)
Ettekö voisi ajatella asiaa koko harrastajaporukan kannalta? Että kun liitot yhdistetään samalle sivustolle, siitä koituu hyötyä kaikille (myös itsellesi)? Ja se oman liittonnekin etu, sehän tulee varmaan jäämään vähän tämän näyttelyliittosivuston varjoon jos se jättäytyy ulkopuolelle.
Tai eikö sitä systeemiä voisi suunnitella niin, että nämä liittojen pitäjät saavat sen nimensä näkyviin ja haluamansa kunnian...
Ettekö voisi ajatella asiaa koko harrastajaporukan kannalta? Että kun liitot yhdistetään samalle sivustolle, siitä koituu hyötyä kaikille (myös itsellesi)? Ja se oman liittonnekin etu, sehän tulee varmaan jäämään vähän tämän näyttelyliittosivuston varjoon jos se jättäytyy ulkopuolelle.
Tai eikö sitä systeemiä voisi suunnitella niin, että nämä liittojen pitäjät saavat sen nimensä näkyviin ja haluamansa kunnian...
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Mäkään en ymmärrä tota riistämisjuttua. :D Mulle tulee lähinnä mieleen, että porukka haluaa vaan mainetta ja kunniaa, mitä ei kylläkään jonkun VNL:n päivittelystä saa. En mäkään oo kuuluisa tai mitää, vaikka oonkin kohta kaks vuotta ollut VMKL:n ns. pääylläpitäjä. Eikä se oo kovinkaan hehkeetä. ;D

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
- jannu
- Kanada
En oo ees puhunu mistään kunniasta? Odotin vaan pitkään ja hartaasti omaa VNL liittoa, jonka sain vasta parin vuoden toivoilun jälkeen ja heti sitten viedään pois ja joku muu päivittelee sitten kalenterit - enkä minä joka on toivonut sitä vuosia?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
^ En väittänytkään sun puhuvan kunniasta. Kerroin vain sen, mitä mulle tulee ensimmäisenä mieleen asiasta. ;)
Mutmut. Mikä siinä omassa VNL:ssä on niin hienoa?
Mutmut. Mikä siinä omassa VNL:ssä on niin hienoa?

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
- Höpsö veitikka
Minäkin mietin tuota, että miksi sitä on sitten ihan vuosikausia odotettu. janssu, jos kyseinen liitto on sinulle niin tärkeä, niin eihän sinun olisi ollut edes pakko suostua tähän yhdistymiseen - miten kukaan sen on "viemässä pois", jos kerran itse suostuit ideaan? Se fakta vain on olemassa, että yhdistyminen helpottaa huimasti sekä harrastajia että niiden liittojen ylläpitäjiä. Miksei kerrankin voitaisi ajatella asiaa näin päin ja kehityksen kannalta sen sijaan, että tuijoteltaisiin sitä omaa nassukkaa "kun minä niin halusin sitä ja sitten se viedään pois ja joku muu tekee MINULLE kuuluvat hommat (yhyy, byhyy, nyääh, whatever)"? Edelleen, mikä siinä liiton omistamisessa on niin hienoa? Kyllä vain minusta alkaa tuntua, että tässä on kyseessä vain se egokysymys, kun ei muita perusteluja näytä tulevan.Timberwolf kirjoitti:Mutmut. Mikä siinä omassa VNL:ssä on niin hienoa?
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Asiasta kukkapurkkiin, mulla on oma lehmä ojassa. :D
Olisiko tämän saapuessa mahdollista saada vahvistettua jotain wanhoja valionarvoja, jotka ovat tulleet mutkan kautta kahdella tai yhdellä sertillä? Olis kiva, koska varmaan joillakuilla muillakin on tommosia hurttaturjakkeita. ;3
Olisiko tämän saapuessa mahdollista saada vahvistettua jotain wanhoja valionarvoja, jotka ovat tulleet mutkan kautta kahdella tai yhdellä sertillä? Olis kiva, koska varmaan joillakuilla muillakin on tommosia hurttaturjakkeita. ;3

Vuoden...
-
- Höpsö veitikka
^
Mulla saattaa jollain vanhemmalla hurtalla olla joku Espanjan SERT tai astaava liitoista, joita ei enää ole olemassa. Että et kyllä ole ainoa :D
Mulla saattaa jollain vanhemmalla hurtalla olla joku Espanjan SERT tai astaava liitoista, joita ei enää ole olemassa. Että et kyllä ole ainoa :D
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mullakin taitaa olla jollain piskillä islanninserti, mahdollisesti jotain muitakin, joita ei enää ole.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.