Pieniä Meripelastajia (LANSUT 12.12. ja NÖFFIT 20.12.)
-
- Höpsö veitikka
Re: Pieniä Meripelastajia (LANSUT SYNTYNEET 12.12.2008)
ot/ Tuliko joulukorttini? :))
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Höpsö veitikka
Hienoa, Ciel. Ehkäpä törmätään sit lansukehällä. :D
Ei ole ainakaan vielä näkynyt, mutta tän päivänkään posti ei ole vielä näköjään tullut.Mariza kirjoitti:ot/ Tuliko joulukorttini? :))
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
- Vuohenruokaa
Joo, meinaat siis ehkä nöffikehällä ;D Vaikka lansujakin meen varmasti kattelemaan... Siis kumminkin, kerran nimikin on jo tiedossa, voisin vaikka sivutkin väkertää maanantaina kuhan ne kuvatkin sitten on.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
- Höpsö veitikka
Kato joo, menee jo ihmiset sekasin ko kahta pentuetta hoitaa samaan aikaan. No mutta nöffikehällä siis, olisi tarkoitus sielläkin nimittäin viihtyä. :DCiel kirjoitti:Joo, meinaat siis ehkä nöffikehällä ;D Vaikka lansujakin meen varmasti kattelemaan... Siis kumminkin, kerran nimikin on jo tiedossa, voisin vaikka sivutkin väkertää maanantaina kuhan ne kuvatkin sitten on.
-
- Nakkisotilas
Okei, kiva :) Sain nyt yhteen paikkaan luvat, en sitä ainakaan kuvalupalistalta bongannut eli Honey Lane's. Jos tuolta ei ole kenelläkään muulla lupia, niin mitkä noista koirista on sun mielestä kauniita? Haha, en välttämättä saa muualta hirveästi lupia kun huomasin, että olin tuohon kaikille laittamaani lupapyyntöön vahingossa jättänyt että you have beautiful pharaoh hounds..
Onneksi Honey Lanesin omistaja otti huumorilla ja sano vaan että mulla on kyllä nöffeja eikä farkkuja :D
Katselin noita nimiä, ja mieleeni juolahti yksi ainakin mun mielestä hauska ja rodulle sopiva O:lla alkava yhdyssana, eli mitenkäs olis Meripelastajan Oloneuvos? Jos tuo ei iskenyt niin voisin ottaa tuon Orjantappuran.

Katselin noita nimiä, ja mieleeni juolahti yksi ainakin mun mielestä hauska ja rodulle sopiva O:lla alkava yhdyssana, eli mitenkäs olis Meripelastajan Oloneuvos? Jos tuo ei iskenyt niin voisin ottaa tuon Orjantappuran.
-
- Höpsö veitikka
hah, no onneksi ainakin yhdestä paikasta tuli luvat pikku mokasta huolimatta. :D Ite olen monesti pelännyt tekeväni saman kun jokaiselle valmiin tekstipohjan laitan, mutta onneksi olen (toistaiseksi) säilynyt tolta. Tuolla on mun silmääni tosi paljon kauniita narttuja. Liz, Jesse, Truly ja ehkäpä Lucykin vielä ovat omaan silmääni kauneimmat. En osaa sanoa mikä nois olis kaikkein paras vaan annan sun valita niistä (ja toki myös kaikista muista) oman makusi mukaan.jeanne kirjoitti:Okei, kiva :) Sain nyt yhteen paikkaan luvat, en sitä ainakaan kuvalupalistalta bongannut eli Honey Lane's. Jos tuolta ei ole kenelläkään muulla lupia, niin mitkä noista koirista on sun mielestä kauniita? Haha, en välttämättä saa muualta hirveästi lupia kun huomasin, että olin tuohon kaikille laittamaani lupapyyntöön vahingossa jättänyt että you have beautiful pharaoh hounds..Onneksi Honey Lanesin omistaja otti huumorilla ja sano vaan että mulla on kyllä nöffeja eikä farkkuja :D
Oloneuvos sopii hyvin, kiva että ihmisiltä löytyy ehdotuksia kun oma mielikuvitus ei tosiaan kaikkiin riitä. :)
-
- Nakkisotilas
Ookei :D Mietin tuossa pitkään Jessen ja Lucyn välillä, mutta taidan ottaa tuon Jessen kuvat. Pidän jotenkin sen ilmeestä ja takapäästä enemmän, vaikka Lucyn kuvat olivatkin ehkä visuaalisesti hienompia.
Toivottavasti pennut ehtisivät syntyä ajoissa Euroopanvoittajaan
Toivottavasti pennut ehtisivät syntyä ajoissa Euroopanvoittajaan

-
- Höpsö veitikka
Jesse kelpaa paremmin kuin hyvin!
Mä just pohdin tässä sitä että pitäsköhän nää nöffipennutkin ottaa kohta pois alta ko ihmiset kuitenkin haluais koiriensa kanssa osallistua esimerkiksi tohon Euroopan voittajaan. Mun puolesta sopis vaikka että pennut syntyisivät noin viikon päästä perjantaina tai lauantaina (jäisi viikko aikaa osallistua tohon voittajaan). Sovittakoon nyt siis vaikka että ilmoittelen viikon päästä tarkempaa päivämäärää. Sivuja saa toki väläytellä jo ennenkin kuten muutamat ton lansupentueen kohdalla teki.jeanne kirjoitti:Toivottavasti pennut ehtisivät syntyä ajoissa Euroopanvoittajaan
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Outolintu alias Jäynä esittäytyy =D
-
- Nakkisotilas
Meripelastajan Oloneuvos alias Ola esittäytyy.
Oliko nuo valitsemani kuvat hyvät? Vai olisitko halunnut sieltä jonkun kuvan lisään tai jonkun noista valitsemistani pois?
Kirjoitin nyt itse tuon arvostelun tuonne sivulle
Vaihdan sen heti kun saan jonkun muun arvostelemaan neitokaisen..
// Ainiin, ja tiedätkös mikä on vesipelastus tai vastaava laji englanniksi?
Oliko nuo valitsemani kuvat hyvät? Vai olisitko halunnut sieltä jonkun kuvan lisään tai jonkun noista valitsemistani pois?
Kirjoitin nyt itse tuon arvostelun tuonne sivulle

// Ainiin, ja tiedätkös mikä on vesipelastus tai vastaava laji englanniksi?
-
- Höpsö veitikka
Kiitoksia molemmille! Hurmaavia koiria, syntymäaikaa saatte tosiaan ensi viikolla. Ja jeannelle: nuo kuvat on oikein hyvät. :)
En ole varma virallisesta nimityksestä, mutta water work ja water rescue -nimityksiä olen kuullut käytettävän eniten.jeanne kirjoitti:// Ainiin, ja tiedätkös mikä on vesipelastus tai vastaava laji englanniksi?
-
- Höpsö veitikka
Nöffien ottajille tiedoksi että nöffit syntyy nyt siis huomenna 20.12.2008. Teille sama info kun lansujenkin omistajille:
Sivuja odottelisin kuukauden sisällä syntymästä, sopimuksella myöhemmin. Kilpailuihin voitte koiria ilmoittaa vaikka heti huomisesta lähtien. Rekisteröin itse kasvattini jahka saan kaikkien osoitteet, joten teidän ei tartvitse siitä huolehtia. Rekisterinumerot tulee jälkeenpäin yv:llä tai sähköpostilla. :)
Lansujen pentuesivun kanssa on vähän venähtänyt, mutta se ilmestyy viimeistään sillon kun julkaisen nöffipentueen sivun.
Sivuja odottelisin kuukauden sisällä syntymästä, sopimuksella myöhemmin. Kilpailuihin voitte koiria ilmoittaa vaikka heti huomisesta lähtien. Rekisteröin itse kasvattini jahka saan kaikkien osoitteet, joten teidän ei tartvitse siitä huolehtia. Rekisterinumerot tulee jälkeenpäin yv:llä tai sähköpostilla. :)
Lansujen pentuesivun kanssa on vähän venähtänyt, mutta se ilmestyy viimeistään sillon kun julkaisen nöffipentueen sivun.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Pieniä Meripelastajia (LANSUT 12.12. ja NÖFFIT 20.12.)
Meripelastajan Ongelmanuori on valmiina toimintaan!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Höpsö veitikka
Kiitoksia, komea mustavalkoinen herra tämä!Henji kirjoitti:Meripelastajan Ongelmanuori on valmiina toimintaan!
-
- Höpsö veitikka
Mites te N pentulaiset, kaikki osallistumaan TÄNNE jos saataisiin kasvattajaluokka kasaan? =) Saska lähtee tonne.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?