Tulokset ja niiden saamisen vaikeus
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Tulokset ja niiden saamisen vaikeus
No mitä mä järkkäsin ton yhen piirretyn Ranskassa (mukana fci1, 2, 4, 10 +efr ja bis-kehät vielä), niin aika nopeasti tuli tuomarit kasaan. Tosin koko näyttelyä tuomaroi yhteensä vain ja ainoastaan kolme tuomaria, joka on tosi bad! Kyselin kaikilta tuomareilta, mitä on listattu, mutta vain nämä kolme nostivat päätään.
Nopeasti tuli tulokset kuitenkin sivuille, valtavat kiitokset vielä siitä! :)
Nopeasti tuli tulokset kuitenkin sivuille, valtavat kiitokset vielä siitä! :)
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
^ Joo, kyllähän sitä on helppo lupautua tuomaroimaan ja sitten jättää tuomaroimatta :|
-
- Höpsö veitikka
Niimpä. Eipä oo kuulunut mitään, joten varmaan tuomaroin ite kohta kaikki rodut missä ei omia koiria ja sit haen lopuille jonkun muun tuomarin. Oon sentään ite pivikotuomarina ilmoittanut aina, jos en vain kerkiä tuomaroimaan. Tuntuu olevan niin monta rautaa nyt tulessa, että ei kauheasti pysty ottaan tuomarointeja vastaan, vaikka haluaisikin auttaa.Danay kirjoitti:PIVIKOn näyttelyissä kanssa aika huono meininki :\ tuomarit ei halua tuomaroida, vaikka kisoja järkkäisikin. Kivasti mennyt kaksi viimestä voittajanäyttelyä tosin, Riroman tuloksia odotellessa.
- Shady
- Taikuri
OT/ Nyt on vihdoin saatu aikaseks lähettää piviko tuomari koe. Jos vaikka musta sais pientä vahvistusta noiden tuomarointiin :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Kanada
- Viesti:
Tuota mites nyt tuo Virtuaalinen Iso-Britannian Voittaja 2012? Käsittääkseni Indy muutenkin taukoilee tällä hetkellä, joten kukahan tuon sitten hoitaisi loppuun? Multakin saa kyllä pyytää apuja ja voin vaikka pommitella vFCI:n tuomareita josko joku nyt ottaisi noita rotuja, joilla ei vielä sitä omaa tuomaria edes ole laisinkaan näköpiirissä.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Kriisissä
Voi että miten paljon mua hävettää nyt, miten mä saatoin jättää ton tuomaroimatta silloin. Super isot anteeksi pyynnöt kaikille, joiden koirat oli mukana. Sain nyt kaikkien luokkien tulokset hoidettua ja laittelen vielä viestiä kaikille, joiden koira/koirat sai vkuman ja val'iin. Ja vielä kerran suuret suuret pahoittelut.Häidee kirjoitti:Tähän odotan tuloksia edelleen. Pari viikkoa sitten on mennyt päivämäärä ja viimeisin päivitys näyttää olevan tehty kuukaus sitte.
Ja jos jollakin on ehdotus miten voisin hyvittää tota/pyytää anteeksi jollain hieman konkreettisemmalla tavalla niin sanokaa vaan rohkeesti, sillä mielelläni haluisin korjata tota vielä jotenkin.
- cantarel
^ Tuskin kukaan täällä vaatii sun päätä pölkylle ton takia, mutta jos itse jotain haluat tehdä ns. hyvitykseksi niin voithan sä tarjota tuomarointiapua tai järjestää itse kisoja - tuomaroiden ne ajallaan. :) No biggie!
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Olen tässä sivussa hoitanut näyttelyä.Spunky kirjoitti:Tuota mites nyt tuo Virtuaalinen Iso-Britannian Voittaja 2012? Käsittääkseni Indy muutenkin taukoilee tällä hetkellä, joten kukahan tuon sitten hoitaisi loppuun? Multakin saa kyllä pyytää apuja ja voin vaikka pommitella vFCI:n tuomareita josko joku nyt ottaisi noita rotuja, joilla ei vielä sitä omaa tuomaria edes ole laisinkaan näköpiirissä.
FCI8 - RYP on BIS - kehien ohella ainoa, josta puuttuu tulokset.

- seita
- Toistolla tehoa
http://mimaj.webs.com/kisat/kisaputki1/pk.html
http://karvainensohvaparassohva.blogspo ... 62012.html
varmaan ei kannata odottaa tuloksia noihin kun ne kohta hylätään muutenkin kalenterista kun alkavat olla jo kuukauden vanhoja? :/
http://karvainensohvaparassohva.blogspo ... 62012.html
varmaan ei kannata odottaa tuloksia noihin kun ne kohta hylätään muutenkin kalenterista kun alkavat olla jo kuukauden vanhoja? :/
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
^ Tuossa ekana olevassa kilpailussa ei ole edes VIP mennyt.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
- seita
- Toistolla tehoa
aa joo sori linkitin väärän kisan! tätä tarkoitin.
please be careful with me
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Jos ei viikon sisällä Vicinityn paimennukseen tuu tuloksia, käyn vetämässä vähän yliviivaa VPKY'n kalenteriin. Paimennus nyt ei oo niin rankka tuomaroitava, ettei muutamaa luokkaa sais heitettyä, ja tod.näk. suurin osa noiden luokkien koirista tulee olemaan hylsyjä periaatteella "oikeus ylempään luokkaan"/"on jo valio".
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Mitä! Luulin, että oon tumaroinu noi :D:D Mut muhun voi ottaa kyllä ihan yksärillä tai säpölläki yhteyttä, jos jotai tällasia on. En oo muustanu tollasta ja tuomaroinki sen heti.
/ En ehikkää ja mulla ois tohon ollu tuomari, mut hää ei ole paikalla täälä vähää aikaa. Saa vetää yli!
/ En ehikkää ja mulla ois tohon ollu tuomari, mut hää ei ole paikalla täälä vähää aikaa. Saa vetää yli!
.
.
.
-
^ Oisit huikannut mulle, niin oisin tuomaroinnut ;)
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Yks koe sinne tänne. Se on yliviivattu jo ja turha enää sitä vatvoa.