Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys - ROTUESITTELYT JA KUVIA

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Shiroi
Toistolla tehoa

Re: Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys - ROTUESITTELYT JA KUVIA

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Meidän suunnalta löytyy ainakin ihan kivasti kuvia havannankoirista ja saattaa olla pari kuvaa lk venäjäntoyterrieristä. Lisäksi voin nyt kesän aikana yrittää kuvailla jossain näyttelyissä jos on vielä tarvetta :D
Siru
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Siru »

Olen lopettelemassa virtuaalikoirajuttuja, joten valitettavasti mun täytynee tästä projektista pestä käteni. Autan kuitenkin edelleen mielelläni esim. rotuesittelyissä (havanais taisikin olla varattuna mulle) ja toivotan onnea yhdistykselle! :)
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Oishan se periaatteessa kätevää että kaikki ysin rodut ois samassa syssyssä, mutta mitenkäs, kun mulle on nyt siirtynyt tuo Papillon & Phaléne yhdistys, niin en välttämättä haluais sitä ns. pois heittää, kun siihen sen verran kumminkin vaivaa nähnyt ja muutenkin ois vielä roppakaupalla intoa ylläpitää sitä (?)

/aa, en lukennukkaan nuita edellisiä viestejä :oops: Mutjoo, hyvä juttu! :')
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Siru

Viesti Kirjoittaja Siru »

^ Tästä on puhuttu jo muutaman kerran, mutta siis:
kaikkien rotujen omat liitot säilytetään. Kääpiökoirayhdistys tulee toimimaan niille kaikille ns. "kattoyhdistyksenä", jonka sivuille sit linkitetään kääpiörotujen omia liittoja ja kerätään tietoa. Mitään erillisiä liittoja ei siis lähdetä hävittämään
Eli uskokaa ettei niitä rotuyhdistyksiä sysätä tän tieltä pois, päin vastoin, Käppäriyhdistyksen yhtenä tavoitteena tulisi nimenomaan olemaan pienimpienkin rotujärjestöjen esille tuominen. ;-)
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Onko tässä mitään edistystä? Oottelen vaan innolla kun tota ysiryhmää löytyy kennelistä (:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Projekti seisoo tällä hetkellä paikallaan. Sivut ovat periaatteessa muuten valmiit, mutta rotuesittelyt uupuvat, joten niitä pitäisi ihmisten jaksaa kirjoitella niin yhdistys edistyisi johonkin suuntaan.
Satu
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Satu »

Reetta ehtikin ensin. En viitsisi ruveta lähettämään jokaiselle rotuesittelyä luvanneelle viestiä erikseen. Mun on pakko kohta ryhtyä siihenkin, kun ei ala noita tekstejä kuulua. Ei pahemmin huvittaisi myöskään ruveta kirjoittamaan kaikkia Reetan kanssa kahdestaan.

Olisi tässä ihan mukavaa järjestää ennen vuoden loppua vuoden kääpiökoira-näyttely, mutta haluan saada nuo sivut ensin valmiiksi.
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Onhan mun rotuesittely amerikankääpiöterrieristä tullut perille?
Elina
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Mulla on viittä vaille valmis apson rotuesittely niin, että lähetän sen tässä viikon sisällä yksärillä vaikka Satulle (?).
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Satu
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Satu »

Mei, on tullu perille. Mehän keskusteltiinkin siitä silloin ja teit niitä korjauksia.

Tosi hyvä, jos Elina saat tuon esittelyn lähetettyä mahdollisimman pian.

Rupean lähettelemään ensi viikolla muistutuksia kaikille niille, jotka ovat luvanneet tehdä rotuesittelyn. Ei me saada tätä projektia etenemään muuten ollenkaan. Olen tässä nyt odotellut useamman kuukauden, eikä muista kuin Meistä ja nyt Elinasta ole kuulunut mitään, joten rupean teitä nyt potkimaan persuksille, kun olette kerta lupautuneet auttamaan. : D
Reetta
Kanada

Täytyy tosiaan ruveta ottaan yhteyttä noihin lupautuneisiin. :)

Sivujen kans tuli nyt vaan yks pikku ongelma, kun sivuille.net lopetti. Ne lomakkeet täytyy joko laittaa jotain muuta kautta (en kyllä tie minkä..) tai sitten ilmottautumiset täytyy pistää sähköpostitse. :/
Jebi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Olinkin ihan unohtanut, että olen lupautunut tekemään rotuesittelyn ainakin tipsusta. Alan tästä sitten tekemään sitä, lähettelen varmaan ensi viikolla Sadulle.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Voisin tehdä rotuesittelyn kiinanharjakoirista. Olen hyvin perehtynyt kyseiseen rotuun ja aikaakin tällä hetkellä on, vaikka lähden kummitätini luokse Porkkalaan pariksi päiväksi. Voisin aloittaa jo tänään :) Se tulee valmiiksi viimeistään 2:den viikon kuluessa. Laitan esittelyyn rotumääritelmän, hoitamisen, luonteen yms... Etsin tietoa wikipediasta, koirakirjoista (joita minulla on miljoonia :mrgreen: ) sekä lehdistä jne... Sitten vielä: Entä kuvat? Itselläni ei tällä hetkellä ole harjiksista valokuvia, mutta olen löytänyt ihania näyttelykuvia Flickristä. Myös joku turrilainenkin saa antaa valokuvia esittelyä varten.
the weather changes
Reetta
Kanada

Hieno juttu! Toivottavasti saadaan ainakin suurin osa rotuesittelyistä kasaan, niin saataisiin sivutkin auki.

Itseasiassa kiinanharjakoirien rotuesittely on mulle varattuna. Olisiko sulla jotain muuta rotua, josta voisist kirjoittaa? Voin kyllä nuo kiinanharjakoirat sinulle antaa, jos tosissasi tahdot. :) Itse voin kirjoittaa sitten jostain muusta rodusta.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Reetta kirjoitti:Täytyy tosiaan ruveta ottaan yhteyttä noihin lupautuneisiin. :)

Sivujen kans tuli nyt vaan yks pikku ongelma, kun sivuille.net lopetti. Ne lomakkeet täytyy joko laittaa jotain muuta kautta (en kyllä tie minkä..) tai sitten ilmottautumiset täytyy pistää sähköpostitse. :/

Ilmainen lomakekäsittelijä. Ainakin omasta mielestä ihan ok palvelu. Tarttee vaan rekisteröityä ja kopioida lomakekoodi ja koodata siihen itse tietenkin kentät (+ asetuksista määrittää viestin vastaanottajat).

/aa okei :D
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vastaa Viestiin