Ja collieilla ja shelteillä Black and White (Irish) with Tan Points XDLiero kirjoitti:Eikös black with tan points ole musta ruskein merkein? Tricolor(ainakin cavoilla) on sitten Black and White (Piebald) with Tan Points.
Furry-Paws
-
- Syvällistä
Re: Furry-Paws
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla olis pentueita vapaana, tarjonnassa olisi salukipentue, 2 aussiepentuetta, farkkupentue ja ibbepentue. Mikäli kiinnostusta löytyy niin kyselkäähän lisää. :)
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mä tein tunnuksen ja olen _aivan_ pihalla 

“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Älä huoli, niin me kaikki ekalla kertaa. Kysy vain jos jotain et ymmärrä niin me kyllä selitetään sitten. :)Piitu kirjoitti:Mä tein tunnuksen ja olen _aivan_ pihalla
- Edith
- Ei riitä.
Apuaaa, oon taas unohtanut! :X Ei jotenkin vaan jaksa innostaa. Jotenkin niin... totisen oloista touhua, tai että siellä on noita tyyppejä, jotka tuntuu olevan ihan vakavissaan, kun taas minusta tuolla on kivointa pelailu ja sen semmoinen 8< Pitäis olla oikein pelipelejä, jotain tasohyppyjä ja haha!
- não há bela sem senão
-
- Nostaa rautaa
Teinpä tuossa comebackin Furryyn reilu viikko sitten. Tunnus on nykyään sorda (#691640). Kasvatusroduksi valkkasin tällä kertaa karjalankarhukoiran. Tänään tosin kenneliin muutti lisäksi suomenlapinkoira ja lapinporokoira. Itseasiassa katselin vielä suomenpystykorvaakin, mutta jääkööt nyt kuitenkin hankkimatta...
[18:40] Rotta: internetin huono puoli on et tyhmätki pääsee sinne
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
^Jesh. Karjis-kasvattajii :D Tällä hetkellä mie ja Kit ollaan niitä harvoja, jotka "kunnolla" kasvattaa karjiksia :D
Love is not a victory march
-
- Alkupalat
Miten niitä pentuja voi ruokkia? (: Tai muuten vaan saada ne Poor - excellent mittarit täyteen?
-
- Kanada
Geenejä (Hips, eyes jne..) ei voi muunnella, vai mitäs mittareja tarkoitat?Riina kirjoitti:Miten niitä pentuja voi ruokkia? (: Tai muuten vaan saada ne Poor - excellent mittarit täyteen?
-
- Alkupalat
^^ Ostat sitä penturuokaa, menet inventoryyn ja sieltä se use item tms. Tuolla ekalla sivulla on linkki missä kerrotaan mitkä ruuat sopii pennuille ja mitkä pentueille jne. Koirat voi ruokkia myös niiden sivun kautta, siitä sen kulhon alapuolella olevasta linkistä.
Mitä mittareita tarkoitat?
Aika mahtavaa, toi mun yks koira on nyt 32FP vanha ja sen level on kait 39. :'DD
Mitä mittareita tarkoitat?
Aika mahtavaa, toi mun yks koira on nyt 32FP vanha ja sen level on kait 39. :'DD
-
- Kanada
Vois alkaa vaikka pelaamaan vähän aktiivisemmin, jos saisi eliitin 8D SEF minulla onkin jo.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Le-ppä-ker-ttu
Tänään kävin piitkästä aikaa taas FP:ssä enkä osaa enää mitään!:D Mä "kasvatan" kääpiösnautsereita, mutta vielä ei oikeen oo toi kasvattajan ura avautunut. Siis tällä hetkellä lähinnä hoidan ja kisautan mun kahta käppänää.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Loin äsken uuden tunnuksen tuonne, koska vanha oli poistettu ilman syytä.
Olen tuolla nimellä They ja kasvatan pommeja (pomeranianeja). Kävin jo ostamassa joltain koiran ja mietin tässä ulkoasua tuonne.
//Argh, tuo ulkoasu ei toimi!
Olen tuolla nimellä They ja kasvatan pommeja (pomeranianeja). Kävin jo ostamassa joltain koiran ja mietin tässä ulkoasua tuonne.
//Argh, tuo ulkoasu ei toimi!
-
- Le-ppä-ker-ttu
En tiiä onko joku jo kysyny, mut alotin just ja haluisin tietää, et miten niit voi treenata näyttelyihin?
-
- Alkupalat
- Viesti:
Mutta onko totta että pitää maksaa OIKEETA rahaa jos haluaa muokata html:lä nimimerkkiä, tai tehä casson?