Anernerk & Galleth pentueet 2014 & 2015
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Anernerk & Galleth A&B
Moikka. Sori oon ollut hävettävän epäaktiivinen, kiinnostus miinuksella.
Mun puolesta voivat syntyä ihan vaan jos pentujen ottajia vielä kiinnostaa, piirroksia en nyt jaksa kyl tehdä loppuun pakko myöntää :(
Mun puolesta voivat syntyä ihan vaan jos pentujen ottajia vielä kiinnostaa, piirroksia en nyt jaksa kyl tehdä loppuun pakko myöntää :(
- Shady
- Taikuri
Mä tosiaan oon ainakin edelleen kiinnostunut :)
// Kasi
// Kasi
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Kriisissä
- Viesti:
Juu elikkäs tää nyt up ja hoidetuksi pois alta :D
Malinois A-pennut syntyy nyt perjantaina 10.7. niin pääsee omistajat kisailemaan. Dandy ei ota pentua kun ei kiireiltään ehdi, mutta Shadylle ja KuroNekolle pennut yhä tulossa :) Jos joku haluaa, niin on mahdollista saada tuosta vielä se kolmas pentu tämän viikon aikana, mutta joka tapauksessa syntyvät tuolloin.
B-pentueeseen voin ottaa mielelläni vielä yhden varauksen, mutta jos Susitytölle ja Talvililjalle sopii niin ne syntyisivät jo ens viikolla, miten olisi 14.7? Mä itse ainakin hirveesti tykkään pentueen nimiteemasta, ihan vaan nimen takia tekis mieli ottaa itselleni pentu mutta en nyt kumminkaan :D
Malinois A-pennut syntyy nyt perjantaina 10.7. niin pääsee omistajat kisailemaan. Dandy ei ota pentua kun ei kiireiltään ehdi, mutta Shadylle ja KuroNekolle pennut yhä tulossa :) Jos joku haluaa, niin on mahdollista saada tuosta vielä se kolmas pentu tämän viikon aikana, mutta joka tapauksessa syntyvät tuolloin.
B-pentueeseen voin ottaa mielelläni vielä yhden varauksen, mutta jos Susitytölle ja Talvililjalle sopii niin ne syntyisivät jo ens viikolla, miten olisi 14.7? Mä itse ainakin hirveesti tykkään pentueen nimiteemasta, ihan vaan nimen takia tekis mieli ottaa itselleni pentu mutta en nyt kumminkaan :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: Anernerk & Galleth (malinois A&B synttärit!!)
Haluaisin A-pentue - belgianpaimenkoira malinois, viimeisen pennun :D Lähtisi Pohjoistuuleen, ja käyttökoiraksi.
Koiran tavoitteena olisi valioitua ToKossa, Poliisikoirana, Pelastuskoirana yms, eli lähinnä kisakotiin.
Koiran tavoitteena olisi valioitua ToKossa, Poliisikoirana, Pelastuskoirana yms, eli lähinnä kisakotiin.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ja jos A pentueesta ei ole pentuja vapaana B pentueen pentu käy yhtä hyvin :)
-
- Höpsö veitikka
Synttäri käy. Mites on, piirrätkö sen kuvan pennelle? Nimeksi Bad Dirty Secret
-
- Kriisissä
- Viesti:
Joo Ewa saat pennun. Uros vai narttu? Jos ei itsellesi väliä niin itse suosittelisin narttua koska kaksi muuta pentua on uroksia, niin saadaan tästä suvusta myös nartun puolelta linjaa jos tulevaisuudessa käytät jalostukseen. :)
Susityttö, ok. Voin joo yrittää piirtää, nyt tosin piirtokäden peukalo ottanut osumaa sen verran, että on väliaikaisesti paketissa. Mut kyl pystyy piirtää silti, koitan mitä tulee :D
Susityttö, ok. Voin joo yrittää piirtää, nyt tosin piirtokäden peukalo ottanut osumaa sen verran, että on väliaikaisesti paketissa. Mut kyl pystyy piirtää silti, koitan mitä tulee :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Juu, narttu käy :)
Tiedätkös ketään hyvää piirtäjää, tai piirrätkö itse, sillä haluaisin tytöstä piirretyn :)
Tiedätkös ketään hyvää piirtäjää, tai piirrätkö itse, sillä haluaisin tytöstä piirretyn :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Mutta, kummasta pentueesta nyt pennun sain ?
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ja nimeksi Bad Sudden Rose, + kasvattajanimi (jos B pentueesta)
-
- Kriisissä
- Viesti:
Mä en kauheen paljon jaksa piirrellä nyt varsinkaan tämän peukalon kanssa, Susitytölle oon jo aiemmin luvannut, että piirrän (kuten lupasin muillekin, mutta en jaksa piirtää malinoiseja niin paljon). Mutta hyviä piirtäjiä löytyy kyllä mm. Shady, Juinttu, Hobu... Kannattaa joltakin heistä kysyä.
Jos sulle kelpaa värittämätön piirros niin mulla on noita linejä tällasia. Noillakin pystyy osallistumaan näyttelyihin mutta ei varmaan kovin hyviä laatumainintoja sieltä välttämättä saa.
Ja jatkossa kannattaa muokata viestiä jos on jotain lisättävää, spämmäily (eli monen viestin lähettäminen peräkkäin) ei oo kauheen siistiä kun topicit täyttyy turhaan. "Edit"-nappi löytyy oman viestisi oikeasta alareunasta quoten vasemmalta puolelta.

// A-pentueesta sulle pentua meinasin mutta joo voit ottaa B-pentueesta kun nimenkin päätit. Eli sulle yksi narttupentu B-pentueesta tuolla nimellä.
Jos sulle kelpaa värittämätön piirros niin mulla on noita linejä tällasia. Noillakin pystyy osallistumaan näyttelyihin mutta ei varmaan kovin hyviä laatumainintoja sieltä välttämättä saa.
Ja jatkossa kannattaa muokata viestiä jos on jotain lisättävää, spämmäily (eli monen viestin lähettäminen peräkkäin) ei oo kauheen siistiä kun topicit täyttyy turhaan. "Edit"-nappi löytyy oman viestisi oikeasta alareunasta quoten vasemmalta puolelta.

// A-pentueesta sulle pentua meinasin mutta joo voit ottaa B-pentueesta kun nimenkin päätit. Eli sulle yksi narttupentu B-pentueesta tuolla nimellä.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Anernerk & Galleth (malinois A&B synttärit!!) 1 n vapaa
Lähtisikö malinois A-pentueesta vapaana oleva narttu matkaani Semanaan?
Kilpailuita ainakin palvelus sekä toko. Näiden lisäksi valikoituu sitten lisää lajeja, joissa nartun kanssa käytäisiin. Kuten poliisikokeet ja pelastuskokeet.
Nimeksi jos kävisi Abigail the Warrior of Galleth tai Arye the Lionmind of Galleth.
Kilpailuita ainakin palvelus sekä toko. Näiden lisäksi valikoituu sitten lisää lajeja, joissa nartun kanssa käytäisiin. Kuten poliisikokeet ja pelastuskokeet.
Nimeksi jos kävisi Abigail the Warrior of Galleth tai Arye the Lionmind of Galleth.
Semana - palveluskoiriin painottunut kennel
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Anernerk & Galleth (malinois A&B synttärit!!) 1 n vapaa
Joo lähtee! ihan kumpi vaan nimistä käy, sano vaan kumpi niin merkkaan :D Pennut syntyivät tosiaan tänään että huomisesta lähtien pääsee kisakentille :)
Koitan saada pentuesivun aikaiseksi mutta nyt on viikonloppuna menoa.
// Nyt kun katsoin niin en ole varma onko tuo Warrior sittenkään adjektiivi, sehän taitaa tarkoittaa vain taistelijaa. Joku viisaampi enkkutietäjä vois valaista voiko sitä käyttää myös adjektiivina.. xD
Koitan saada pentuesivun aikaiseksi mutta nyt on viikonloppuna menoa.
// Nyt kun katsoin niin en ole varma onko tuo Warrior sittenkään adjektiivi, sehän taitaa tarkoittaa vain taistelijaa. Joku viisaampi enkkutietäjä vois valaista voiko sitä käyttää myös adjektiivina.. xD
-
- Alkupalat
- Viesti:
Tulkoon nartusta Arye the Lionmind of Galleth :) Sivut väsäilen tällä viikolla, kunhan työvuoroiltani kerkeän (nukahdan ihan juuri tähän koneen ääreen uudestaan joten tänään ei onnistu sivujen teko :'D).
Semana - palveluskoiriin painottunut kennel
-
- Kriisissä
- Viesti:
Sivut uupuu vielä Reprobatelta, Susitytöltä ja Ewalta. Ei mikään kuoleman kiire mutta muistutuksena jos on unohtunut :)
Tässä Susitytölle malikka-likka :)

Tässä Susitytölle malikka-likka :)