Usagin luppakorvia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Uusia Usagilaisia 2012, TILLI sivuja

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Olen erittäin pahoillani että sivuissa on kestänyt todella kauan, kauheasti ollut kouluprojekteja yms. hommaa, joten virtuaalihommat ovat olleet vähän on/off. Yritän saada pennun sivun tällä viikolla kuntoon :)!

EDIT 6.5.
Taavin sivut.
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Kiitoksia Tilli kovasti :) Kuvassahan oikeasti Räntäaamun Rane.

Huomaattehan, että etusivulla/ekassa viestissä uusia pentueita!
LOPETTANUT!!
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Nyt kun koulukin tässä kohta loppuu ja tulee pakollinen kuukauden loma, niin ehkä saisin itteni aktivoitumaan taas virtuaalisarallakin. Ajokokeita pitäisi taas järkätä, edellisistä kokeista on jo liian pitkä aika

Tellu, jos viittit, niin olis aivan mahtavaa jos tunnistelisit voittajanäyttelyn ajokit (kuvat). Muuton yhteydessä näyttelykatalogi kai hävisi :P
tellu.
Analysaattori

Pentujien ottajia? Ja Veera, Kulta-Into Piin sivuja!
// kiitoksia Veera :) Päivitteletko Mehtan sivuille Moskun sekä Unelman uudet sivut.

Disa x Sasu pentueen tulevaisuus vielä ihan auki. Tuo Disan emä varmasti kummittelee tuolla takana, sillähän on nyt edessään Mika (kaksi jälkeläinen, Milla Magia sekä Kulta-Into Pii), Tarmo sekä Taavi. Sasu olisi mitä mainioin kumppani Disalle. On ulkonäköä, luonnetta sekä ennenkaikkea ajotaitoa! Sasu on evm. vanhemmista.

Lisäksi kysyisin, onko harmaa norjanhirvikoiran pennuille ottajia?
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Uusia Usagilaisia 2012, Susityttö sivuja

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Koska toi pentue on syntynyt? Yritin sitä yks päivä kattella ja löysin vaan tiedon "tulevat syntymään toukokuussa". Mutta pistelen sivut huomenna.
// Löysin jo ite.
// Into.
tellu.
Analysaattori

Kiitoksia Susityttö :)

Nyt vain kaikki varailemaan pentua Disa x Sasu yhdistelmästä. Ja mikäli ei miellytä, voi ehdottaa jotakin muutakin urosta/narttua taikka yhdistelmää. Huomaattehan, että Usagin uroksia on tarjolla jalostukseen ( !!). Lisäksi kysyisin, olisiko beaglen pennuille kiinnostuneita ottajia (emänä Kikka)?
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Mitä sä haluat beaglejen kisaukselta? Tuli otettua jokunen melko kiva beaglekuva ja Tuurin näyttelystäkin kahdesta koirasta (xxx xxx ja xxx) ja oon jo pisempään harkinnut virtuaaliurani ensimmäistä beagleä.

Poistatko mun nimen tosta ekan viestin otsikosta, kun sait sivunkin :D Mua meinaan häirittee se ihan sikana ja tuun aina ihan paniikissa kattoon "APUA mitä oon jättänyt tekemättä???"
tellu.
Analysaattori

Hienoa, uusia beagleihmisiä :) Ihan samaa kuin ajokoirilta -ajokokeita ja pari näyttelyä. Voin sanoa noista kuvista sen verran, että viimeisessä Tuurin kuvassa on "meidän koira", om. Niina Viirumäki ja on ihan serttejä saanut. Kuvia saa minun puolestani ainakin käyttää. Mutta kyllä tuolta Tampereen kansiosta löytyi upeampia herroja kuten tämä ja tämä. Voin sanoa, että Missi on yhtä serttifikaattia vaille vainaa ja Kikkakin lähtee tämän pentueen jälkeen autuaimmille maille. Rikuhan on valmis jalostukseen ja onkin tarjolla, mutta itse en sitä tule käyttämään Kikalle. Ja Rikukin lähtee autuaimmille maille pentueen jälkeen, mutta kisaa kuitenkin vielä. Joten näyttelyissä eikä kyllä ajokokeissakaan kovin montaa beaglea nähä (Delta (Missin pentu, Mimalla +Rosslaynen koirat). Ellen sitten itselleni jätä beaglea, vaikka niistä eroon yritänkin päästä :D Oletko mitä mieltä, jos Kikalle saataisiin sopiva uros Rosslaynen kennelistä?
LOPETTANUT!!
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Susityttö kirjoitti:Mitä sä haluat beaglejen kisaukselta? Tuli otettua jokunen melko kiva beaglekuva ja Tuurin näyttelystäkin kahdesta koirasta (xxx xxx ja xxx) ja oon jo pisempään harkinnut virtuaaliurani ensimmäistä beagleä.
OT, mutt irtoaisko tuolta beagleista joku nartun kuva tähän suuntaan? :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Luppakorvia vuosimallia 2012

Mitenhän mä olenkin juuri "teidän" koiran onnistunutkin pongaamaan :D Musta nuo kumpikin beagle oli tosi kivan näköisiä. BEAJ-kokeisiin voisin hyvin ottaa yhden tälläisen ja skp uros, kuvana tämä. BB vois olla nappi paikka tälläiselle beaglepötkölle, mutta jos pentuja tulee niin varmaan Jääkyyneleen nimii. Mulla ei oikeastaan ole tuolla suvulla niin väliä eli ihan sama kuka isä, kun varmaan otan evm nartun sit kaveriksi ja niillä teetän ehkä sit pentueen.

Jos Mimalle tää kuva kelpaa niin sit tuon voin antaa. Muita haaveilen omaan käyttöön melko vahvasti.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Kääk miten hellunen pakkaus <3, mutta ehkä haen jotain ei_niin_kyyneliä omiin silmiin räjäyttävää -kuvaa :D Eli ei tälläkertaa :)
tellu.
Analysaattori

Tipun tuolilta! Sillä, Kikan astuttaa mitä hurmaavin beaglepoika -Rosslayne Cotton Fox "Pride" !! Susitytölle lähtee nyt ainakin pentu ja kysyin juuri, ottaako Kirby itselleen astutuspentua. Ja Mimalle ei nyt lähde pentua(ko). Pentujenhan väri saa nyt olla tricolor tai kaksivärinen, joka mielestäni helpottaa suuresti kuvien etsintään. Mutta Susitytöllähän on jo mahtavat kuvat!
LOPETTANUT!!
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Joku muukin sain persiiseensä mustelman :D Että kyllä tuommonen nassikka taitaa tännekkin lähteä :3
tellu.
Analysaattori

Kikka x Pride
  • BB, Susityttö, uros
    Pupulan, Mima, narttu
EDIT 26.6
Nimiteemaa. Olen miettinyt Usagin jäätelöitä. Erimakuja siis esim. Usagin Kuningatar, Mangomeloni, Tiikeri, Trio, Suklaa-Nougat ym. Näin kesän kunniaksi. Ja hih, Kuningatar sopisi hyvin Miman toisen nartun nimeksi, kun Delta on niin rakastettu. Syntymäaikaa en ole vielä saanut mietityksi, ei kuitenkaan ihan vielä. Haluaisin, että se sopisi teillekkin -joten ehdotuksia syntymäpäiväksi tulemaan. Kirby ei näillä näkymin ota pentua, joten mikäli uusia varaajia ei tule -pentue jää jälleen näin pieneksi.

Sasu-Matista jäljestysvalio.
LOPETTANUT!!
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Narttu :cool:
Vastaa Viestiin