Kysymyksiä
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Kysymyksiä
Onko läpipiirrettyjen ymv kuvien käyttö sallittua PIVIKO-näyttelyissä? En ainakaan löytänyt tästä mitään mainintaa, mutta minusta se on melkein itsestäänselvyys, että kuvat tulee piirtää kokonaan itse, eikä läpi. Jos näin on, pystyykö läpipiirtoepäilyksiä käräyttämään jotenkin? :\
-
- Höpsö veitikka
^Ei oo sallittua ja kyllä se siä musta jossain lukeekin. Jos ei lue niin sit päivitän sen sinne jossain kohtaa :D PIVIKO:n ylläpitäjänä otan vastaan noita käräytyksiä, mutta haluan sit jotain todisteita siinä käräytyksen mukana.
-
- Kanada
- Viesti:
Tämä kysymys ois suunnattu virtuaaliheppojen harrastajille. Millais tuolla hevospuolella hoituu nuo kuvalupahommat? Tarkoitan sitä että kun näitä harrastajia on huomattavasti enemmän kuin virtuaalikoiraharrastajia, joten luulisi kuvalupien kanssa olevan tosi tiukkaa? Onko hevospuolella jtn näyttelyitä et ei sais olla sit samoja kuvia hepoilla? Mua on jo todella pitkään mietityttänyt et miten niin iso sakki hoitaa homman, että ei tule päällekkäisyyksiä. :)
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Kriisissä
Mitä arvontakonetta käytätte tuomaroidessanne tokoa? Haluaisin sellasen johon sais suoraan laitettua pienimmän ja suurimman mahdollisen ja sen jälkeen vielä listattua osallistujat. Muuten samanlainen kuin tämä, mut tossa se minimi pistemäärä on automaattisesti nolla, mikä on ärsyttävää tokossa.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Mä olen käyttänyt tulisielun tulosautomaattia ja länttään pisteet omasta päästä. Ensiksi arvon sijoitukset ja jaan sitten randomisti kolmesta tai neljästä kohtaa, yleensä niin että ykkösen saaneita on paljon ja muita sitte vähän vähemmän. Huomattavasti nopeampaa ku randomizerin käyttäminen, en ole vielä löytänyt mitään missä vois määrittää minimi ja max pisteet. Muakin kyllä tietty kiinnostaisi jos sellasen joku tietää :)
-
- Pohjasakan hämmentäjä
http://www.random.org/sequences/ VTL'n tokokokeen tuomarointiohjeista löyty arvontakone jossa saa minimi ja max pisteet
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Höpsö veitikka
Mäkin oon aina käyttäny tätä, mut jos on kova tuomaroimaan niin täytyy olla joku muukin kone koska tossa ainakin joskus oli raja kuinka monta kertaa päivässä pystyy arpomaan. En kyllä tiä miks sellanen pitää olla. Enkä kyllä muista myöskään mikä se raja oli.Viivi kirjoitti:http://www.random.org/sequences/ VTL'n tokokokeen tuomarointiohjeista löyty arvontakone jossa saa minimi ja max pisteet
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mä käytän tota Viivin linkkaamaa arvontakonetta. Heitän koirat exeliin, sit noi pisteet siihen viereen, laitan ne järjestykseen niin, että eniten saanut tulee ekaks ja vähiten vikaks.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mihin on kadonnut virtuaalirahat? Silloin kun olin nuori, kaikilla kenneleillä/tallleilla oli oma "tilinsää" ja eläimet maksoivat jtn:D
-
- Söi navetan kaksi nautaa
^ Se kaatu siihen, kun virtuaalipankki lopetti tai jotain.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Haluisko joku teistä lähteä perustaan sitä mun kanssa? tarttisin ainakin ulkoasun kanssa aspua:D
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Virtuaalipankkien ym. realistisuuden tuomisesta virtuaalimaailmaan keskusteltiin taannoin enemmän täällä. Virtuaalipankin koodaukseen tarvitaan hiukkasen enemmän. Entinen v-pankki welho toimi tulisielun domainissa, ja ensimmäinen askel viedä asiaa eteenpäin olisikin saada yhteyttä ko. domainin hallinnoijaan.
Mulla itelläni on kiinnostusta asiaa kohtaan, mutta koodaus tässä systeemissä on melko haastava.
Mulla itelläni on kiinnostusta asiaa kohtaan, mutta koodaus tässä systeemissä on melko haastava.
-
- Toistolla tehoa
Vähän outo kysymys, mutta tämä tuntuu jotenkin väärältä. : DD Eli mua kiinnostaisi järkestää pieni näyttely, mutta tuomarien jahtaaminen ei houkuta, kun voisin itse ne tuomaroida. Onko siis ihan typerää tai ylipäätään mahdollista jos ensinnäkin näyttelyn järjestäjä on Shiroi (en siis omista kenneliä enää) ja toiseksi Shiroi tuomaroi kaikki rodut?