Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
-
- Höpsö veitikka
Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
On. Mulla olis kauhee hinku ottaa ihan kauheesti koiria, tehdä niille sivut ja kirjoittaa luonteet.. Mutta kun "perheessä" on neljä kilpailematonta koiraa (Saska, Hukka, Vanja & Karma) niin ei uusia oteta! Lisäksi kun mun kontolla on vielä belggari Kosti, jonka kanssa harrastetaan näyttelyitä ja seinäruusun virkaa toimittava Rotta sekä kultsu Riimi jonka kanssa pitäis ehtiä kiertelee näyttelyitä.
// Nii ja ei sen puoleen, on mulla vielä Luxury Blancissa Pkuikan vanhat rakit
// Nii ja ei sen puoleen, on mulla vielä Luxury Blancissa Pkuikan vanhat rakit
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Analysaattori
Lähtee tuo tuontikoiranikin menemään sijoitukseen. Kun jotain pikku tuloksia saan sille ja kuvat. Tosin kuvathan minulla onkin, rodusta moniakin. En vain tiedä minkä koiran kuvat valitsen.
LOPETTANUT!!
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mullahan menee oikein hyvin! :D Innostus on pysynyt ihmeenkin tasaisena ja koiramäärä sopivana. Kaksi ja puoli koiraa on oikein hyvä määrä, mutta ehkä joskus hankin vielä yhden tai kaksi koiraa lisää.. Yhdestäkään koirastani en luopuisi, ne on miun kultamussukoita. <3_<3 Jännänä odotan, mitä saan tulevaisuudessa aikaan sijoitusuros-Aamoksen, piirroskoira-Debin ja farkku-Makon kanssa.
Iivin kanssa meillä on (ainakin mun mielestä) lähtenyt hyvin rullaamaan projekti Active Dogs. Kisoja on jo seitsemät anottuna, eikä niiden kanssa ole mitään ongelmaa kun työnjako on selvänä.
Lyhyitä miksi-ihmeessä-mä-tämmöistä-harrastan -puuskia lukuunottamatta menee loistavasti.
Iivin kanssa meillä on (ainakin mun mielestä) lähtenyt hyvin rullaamaan projekti Active Dogs. Kisoja on jo seitsemät anottuna, eikä niiden kanssa ole mitään ongelmaa kun työnjako on selvänä.
Lyhyitä miksi-ihmeessä-mä-tämmöistä-harrastan -puuskia lukuunottamatta menee loistavasti.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Nyt yllättävän pitkää ollu ihan törkee into päälle, viel ku sais tehtyä Rsget'sin uusiks :D
Oon nyt miettiny että mitä teen shelttieni kanssa. Voisin yhen pitää periaatteessa itelläni mut en osaa yhtää valita :S Eka ajattelin et pistän Nannan maan tasalle, mutta en kyennyt siihen. Eihä sil oikeeees enää voi kisatakkaa ku koiratanssia tai flyballia ym. mut kummastakaa en oikee oo ite kiinnostunu, pelastusta sheltillä? Ei ehkä ihan. Agilityssä ja paimennuksessa valio ja BHkii on jo hankittu. loppuu vähä harrastuksen kesken...
Mut sitte toisaalta mulla on myös Nannan pentu Kiro. Jota en viittis ainakaa matalaks vetää ja voisha se olla kiva taas kisata jossai sheltinkii kanssa :D Eli jos jättäisin noi kaks ja sitte Inkun ja Taigan myisin. Kuulostais sillee aika hyvälle.
Kattelin just että mulla on mun ekat virtuaalikoirat vieläkii elossa :D
Nanna, Taiga, Cesi, Varjo, Aapeli ja Layil.
Ehkä mä en vaa osaa luopua.
Oon nyt miettiny että mitä teen shelttieni kanssa. Voisin yhen pitää periaatteessa itelläni mut en osaa yhtää valita :S Eka ajattelin et pistän Nannan maan tasalle, mutta en kyennyt siihen. Eihä sil oikeeees enää voi kisatakkaa ku koiratanssia tai flyballia ym. mut kummastakaa en oikee oo ite kiinnostunu, pelastusta sheltillä? Ei ehkä ihan. Agilityssä ja paimennuksessa valio ja BHkii on jo hankittu. loppuu vähä harrastuksen kesken...
Mut sitte toisaalta mulla on myös Nannan pentu Kiro. Jota en viittis ainakaa matalaks vetää ja voisha se olla kiva taas kisata jossai sheltinkii kanssa :D Eli jos jättäisin noi kaks ja sitte Inkun ja Taigan myisin. Kuulostais sillee aika hyvälle.
Kattelin just että mulla on mun ekat virtuaalikoirat vieläkii elossa :D
Nanna, Taiga, Cesi, Varjo, Aapeli ja Layil.
Ehkä mä en vaa osaa luopua.
-
- Alkupalat
Iha hyvin, aloittelin tänään kennelin tekoo, nimeltään Go Boom`s. :) Suntuubiin tein sivut, en osaa freewebsiin, ja muut sivut on huonoja.. Laitan osotteen sitten ak'hon ku on valmis! Koirat ovat kutsumanimiltään: Emma, Selle, Jimi, Wiltsu, Nala ja Poco. Kasvatan suomenlapinkoiria.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
ot/ on jo olemassa IRL kennel nimeltä Go Boom's, joten sen käyttöön ottaminen ei olisi suositetavaa.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
- Analysaattori
Olen laittelemassa sijoitusta nyt poies. Sheltti lähti jo.
Valkkarit saavat luvan jäädä. Niistä en luovu, samoin ajokoirat.
Ajokoiriin panostan nyt, pentue tulossa ja lisäksi uusi tuonti. Sillä toivoisin että rotu kasvaa virt. kenneleissä. Tällä hetkellä rodun aktiivisimmat ovat minulla ja Henjillä yksi. Onneksi nyt kolme on jopa varannut pennun, joten tulee lisäystä. Löytyyhän kaksi edustajaa Veeraltakin toki. Mutta jos rotua kysellään, on Berry's Myra Boy "Roki" valmis isä kennelissä -mahdollisesti Sulma jälleen emäksi. Eli pentueita tulee jos kysyjiä on.
Eli virtuaalikoirien parissa minulla menee vieläkin melko hyviin. Vaikka yksi koira häippäsi ja toinen pian. Ai niin, ja se minun hirvikoira. Se tuonti, lähtis sijoitukseen. Heti kun nykyiset kisat olisivat käyty läpi. Tällä hetkellä sen kanssa mennään mejää ja haukkukokeita.
Kennelin uudistus on tulossa kesällä, juuri tämän ajokoirapanostuksen takia. Lisäksi olen saanut hyvin pyöritettyä virtuaalista Ajokoejärjestöä. Tosin kun niitä FCI 6 ryhmän koiria ei oikein ole, ei ole kisaajiakaan kokeissa. Tällä hetkellä vain pari muuta järjestön lisäksi pitää kokeita.
//nyt sitten tuleekin kaksi pentua. Taitaa se syksyn tuonti jaada talveksi, jos toinen pentuekkin olisi tulossa.
Valkkarit saavat luvan jäädä. Niistä en luovu, samoin ajokoirat.
Ajokoiriin panostan nyt, pentue tulossa ja lisäksi uusi tuonti. Sillä toivoisin että rotu kasvaa virt. kenneleissä. Tällä hetkellä rodun aktiivisimmat ovat minulla ja Henjillä yksi. Onneksi nyt kolme on jopa varannut pennun, joten tulee lisäystä. Löytyyhän kaksi edustajaa Veeraltakin toki. Mutta jos rotua kysellään, on Berry's Myra Boy "Roki" valmis isä kennelissä -mahdollisesti Sulma jälleen emäksi. Eli pentueita tulee jos kysyjiä on.
Eli virtuaalikoirien parissa minulla menee vieläkin melko hyviin. Vaikka yksi koira häippäsi ja toinen pian. Ai niin, ja se minun hirvikoira. Se tuonti, lähtis sijoitukseen. Heti kun nykyiset kisat olisivat käyty läpi. Tällä hetkellä sen kanssa mennään mejää ja haukkukokeita.
Kennelin uudistus on tulossa kesällä, juuri tämän ajokoirapanostuksen takia. Lisäksi olen saanut hyvin pyöritettyä virtuaalista Ajokoejärjestöä. Tosin kun niitä FCI 6 ryhmän koiria ei oikein ole, ei ole kisaajiakaan kokeissa. Tällä hetkellä vain pari muuta järjestön lisäksi pitää kokeita.
//nyt sitten tuleekin kaksi pentua. Taitaa se syksyn tuonti jaada talveksi, jos toinen pentuekkin olisi tulossa.
LOPETTANUT!!
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Voisinpa minäkin parisen sanaa sanoa omasta tilaanteestani:)
Elikkä tällä hetkellä minulla on ainoa kennel Vimmakintun, jota olen pyörittänyt jo viimekesästä saakka. Viime vuonna tosin kenneliä ei ollut, mutta koirat olivat yksityisissäni ja nyt vasta huhtikuun alkupuolella sain innostuksen alkamaan kehittään eka pentuetta, niimpä tuli myös kennelnimikin. Aikaa minulla ei ole pitämään montaa kenneliä, olen päättänyt että yksi saa riittää. Koirien määrä pysyy myös vähäisenä, mutta nyt se on päässyt kasvamaan viiteen koirakkoon ja kohta tulossa vielä kuudes.
Vimmakintusta löytyy siis kaksi leonbergiä, joita alunperinkin päätin alkaa kasvattamaan. Rinnalle on noussut myös kaksi jämtlanninpystykorva poikaa ja sekaan on mahtunut myös ainoa tyttönen enkkusprinkku.
Tällä hetkellä menee mitä parhaimmin:D Nyt kun alkoi kesäloma, on mulla enemmän aikaa pyöriä virtuaalihommissa mukana. Myös suunnittelen ekaa pentuetta, kunhan saan kasattua vielä muutamia tuloksia. Kyseessä siis leonbergipentue, jotta saadaan näitäkin enemmän tänne virtuaalimaailmaan...
Elikkä tällä hetkellä minulla on ainoa kennel Vimmakintun, jota olen pyörittänyt jo viimekesästä saakka. Viime vuonna tosin kenneliä ei ollut, mutta koirat olivat yksityisissäni ja nyt vasta huhtikuun alkupuolella sain innostuksen alkamaan kehittään eka pentuetta, niimpä tuli myös kennelnimikin. Aikaa minulla ei ole pitämään montaa kenneliä, olen päättänyt että yksi saa riittää. Koirien määrä pysyy myös vähäisenä, mutta nyt se on päässyt kasvamaan viiteen koirakkoon ja kohta tulossa vielä kuudes.
Vimmakintusta löytyy siis kaksi leonbergiä, joita alunperinkin päätin alkaa kasvattamaan. Rinnalle on noussut myös kaksi jämtlanninpystykorva poikaa ja sekaan on mahtunut myös ainoa tyttönen enkkusprinkku.
Tällä hetkellä menee mitä parhaimmin:D Nyt kun alkoi kesäloma, on mulla enemmän aikaa pyöriä virtuaalihommissa mukana. Myös suunnittelen ekaa pentuetta, kunhan saan kasattua vielä muutamia tuloksia. Kyseessä siis leonbergipentue, jotta saadaan näitäkin enemmän tänne virtuaalimaailmaan...
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
- Lassien tassuhiki
Naurattaa ihan törkeästi. Oli vielä vähän aikaa sitten valtaosa koirista shelttejä, ja nyt yhtäkkiä sammareita onkin enemmän. Harkitsin jo hetkellisesti tuon sheltin poislähtöä, ehkä voisi jättää vain samojedit tuolle kasvatuslistalle. Ehkä pitää vain antaa noiden kolmen "apinan" elää onnekkaan elämänsä ja miettiä sitten shelttien kannalta jatkoa. Jotenkin innostuttaa! Tänään jaksoin osallistua muutamiin kilpailuihin, ehkä tää innostus nyt pikku hiljaa alkaisi nousta. Tällä hetkellähän 6 samojediä, 3 shelttiä ja se yksi kelpie. Lähti tänään yksi sheltti myös sateenkaarisillalle, sitä jääkäämme nyt muistelemaan. Kohta Kiipelissään tulee myös se E-pentue, innokkaat sammariharrastelijat katsomaan, jospa vaikka jollekulle irtoaisi se viimeinen pentu. E-pentuehan siinä, on kyllä aika hyvä fiilis! Neljä pentuetta takan, wuu. Seuraavaksi varmaan tulee sammaripentue taas, oon jo suunnitellut vähän kaiken näköstä paria valkoista palleroa varten. Tänään tuli sitten kuvalupiakin, pääsee tekemään yhdelle hauvvalle sivuja.
Himottaisi ihan kamalasti tehdä holskukenneli. Wenyan kanssa jotain juteltiin, mutten ny yhtään tiedä oliko se yhtään tosissaan siitä kennelprojektista, vai halusko se vaan kiusata :D Eikä se reeddan kanssa oleva projekti etene mihinkään, mudassa pörrää. Toisaalta mielessä vain pyörii lause, ei se määrä vaan laatu. Ehkä tosissaan pitäis vaan keskittyä tohon Kiipelissään, ellei saa jotain kaveria pitämään kenneliä. Heheh. Holsku. Nihh.
edit/ Jääkyyneleen Donatello.
edit2/ Ny sitte sheltit lähti. Ihanan.. Hiljasta. Ah. Kerrankin jaksaa kisata ja on innostusta.
Himottaisi ihan kamalasti tehdä holskukenneli. Wenyan kanssa jotain juteltiin, mutten ny yhtään tiedä oliko se yhtään tosissaan siitä kennelprojektista, vai halusko se vaan kiusata :D Eikä se reeddan kanssa oleva projekti etene mihinkään, mudassa pörrää. Toisaalta mielessä vain pyörii lause, ei se määrä vaan laatu. Ehkä tosissaan pitäis vaan keskittyä tohon Kiipelissään, ellei saa jotain kaveria pitämään kenneliä. Heheh. Holsku. Nihh.
edit/ Jääkyyneleen Donatello.
edit2/ Ny sitte sheltit lähti. Ihanan.. Hiljasta. Ah. Kerrankin jaksaa kisata ja on innostusta.
-
- Höpsö veitikka
^ Pakko kysyä että mikä sheltti teiltä lähti? :o
-
- Toistolla tehoa
Meillä on ollut nyt melko hiljasta kisautus puolella, mutta eiköhän sitä nyt taas tule enemmän ilmoteltua kun alkaa lomat. Tuomarointeja on ihan kivasti ja kaksiin omiin kisoihin vois myös alkaa tuloksia lisäillä.
Pentueita ois suunniteltuna ongelmana vaan että appenzellit ja kessut ei oo kovin suostittuja virtuaalipuolella, joten on niitä pentueitakin aika turhaittavaa suunnitella kun on melkeinpä varma ettei menisi pallerot muille kun itelle ja uroksen omistajalle. Toki vois toista suomenlapinkoira pentuetta alkaa sunnittelemaan, mutta kaks narttua on liian nuoria ja kaks liian vanhoja ja yhen molemmille pennuille on tulossa pentueet ettei viitsi sitä käyttää jalostukseen ettei menis suku liian yleiseksi.
Kiinnostais vesikoirat ihan hirveesti ja muutenkin FCI8 ryhmän rodut, sitten vaan menis yläraja rikki yhellä koiralla. Menasin pistää kaikki sheltit pois, mutten nyt malttanut noita kahta. Saakoot ne jäädä tonne ainoiksi ykkös ryhmän koiriksi :D
Pentueita ois suunniteltuna ongelmana vaan että appenzellit ja kessut ei oo kovin suostittuja virtuaalipuolella, joten on niitä pentueitakin aika turhaittavaa suunnitella kun on melkeinpä varma ettei menisi pallerot muille kun itelle ja uroksen omistajalle. Toki vois toista suomenlapinkoira pentuetta alkaa sunnittelemaan, mutta kaks narttua on liian nuoria ja kaks liian vanhoja ja yhen molemmille pennuille on tulossa pentueet ettei viitsi sitä käyttää jalostukseen ettei menis suku liian yleiseksi.
Kiinnostais vesikoirat ihan hirveesti ja muutenkin FCI8 ryhmän rodut, sitten vaan menis yläraja rikki yhellä koiralla. Menasin pistää kaikki sheltit pois, mutten nyt malttanut noita kahta. Saakoot ne jäädä tonne ainoiksi ykkös ryhmän koiriksi :D
-
- Analysaattori
- Viesti:
Nyt mie voin sanoa, että hiljasta ku huopatossutehtaassa. Ei minkäänlaista elämää millään saralla. Tulevaisuus näyttää kuin käy, kun kesän myötä muu tekeminen ei ainakaan vähenny... Näin niinku pikkunen tiedotus, jos mie hiljenen kokonaan. 

Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
- Troya
- Le-ppä-ker-ttu
En omista tällä hetkellä yhtäkään virtuaalikoiraa tai yhtäkään kenneliä, sen sijaan olen viimisen vuoden ajan pyörinyt virtuaalitallini kimpussa.. :D Nyt olisi tarkoitus alkaa kuitenkin perustelemaan joko rottweiler-, tanskandoggi-, englanninvinttikoira- tai nahkacollie-kenneli. Tietäspä vaan mitä alkais kasvattamaan niin hyvä tulis! Nimikin valmiina ja ulkoasu puoliksi, tekstejäkin olen vähän hahmotellut sekä EVM-koirien nimiä.
... muttakun päätös on niin vaikea. :( Kaikki kys. rodut niin lähellä sydäntä, että vaikea lähteä valitsemaan niistä yks tai kaks maksimissaan, kun nimenomaan kasvattaa haluan ja se onnistuu kunnolla vain parilla rodulla, ainakin minulta toistaiseksi. Että olen vähän umpikujassa, ja koitan tässä kesän aikana selvitellä mitä pitäisi tehdä ja alkaa sen jälkeen laittelemaan kenneliä kunnolla pystyyn.
... muttakun päätös on niin vaikea. :( Kaikki kys. rodut niin lähellä sydäntä, että vaikea lähteä valitsemaan niistä yks tai kaks maksimissaan, kun nimenomaan kasvattaa haluan ja se onnistuu kunnolla vain parilla rodulla, ainakin minulta toistaiseksi. Että olen vähän umpikujassa, ja koitan tässä kesän aikana selvitellä mitä pitäisi tehdä ja alkaa sen jälkeen laittelemaan kenneliä kunnolla pystyyn.
I hope your apple pie is freakin' worth it!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mulla on täydellinen energiakausi päällä :---DD Jopa kisakalentereiden päivittäminen on yli-ihanaa puuhaa, ja tekis vaan ottaa uusia koiria joilla voisi kisata vielä enemmän. Mutta ehkä mä tästä rauhotun ja keskityn nykyisiin. Vaikka toisaalta mua haluttais kauheesti ottaa koira, minkä kanssa pääsisi tutustumaan johonkin uuteen lajiin. Vivan (tolleri) ja Alecin (kultainennoutaja) otin noutajakokeiden takia enimmäkseen, mutta nyt kelpaisi kyllä esimerkiksi kanakoira tai vaikka vinttikoira! Tai no, vinttikoirien koejuoksut ovat jo tuttuja parin vuoden takaa, mutta on tässä irlanninsusikoira ollut harkinnassa uusia ratoja varten. Kanakoirakokeet olisivat taas aivan uusi tuttavuus, ja sen takia olisi kiva siihenkin lajiin päästä tutustumaan.
Mutta katsellaan, katsellaan! Onhan tässä taas koko kesä aikaa suunnitella ja kisailla.
Mutta katsellaan, katsellaan! Onhan tässä taas koko kesä aikaa suunnitella ja kisailla.
- juulia
- Floodari
Mä sain jostain puhtia. :-O Mulla on nyt kivasti neljä koiraa ja jaksan ihmeesti kaikkee! Tällä viikolla oon ilmotellu kaks kertaa kaikki koirat kaikkiin mahollisiin kisoihin ja tuloksiikin on jo ihan mukavasti. Nyt kulkee hyvin! Ehkä sain siitä virtaa, kun aloin miettiin A- pentueen nimiä, kun päätin et jouluks tulee pentuja Rock Oniin ja piste = himokisautus kausi meneillään. Kun mulla on Rock Onissa noi ajanlaskutsydeemit, niin pitää sen takia päättää tietty aika pentueelle, kun juoksujen mukaan mennään.
Ja kun Tiera ja Sienna on kumpikin menestyny tasasen varmasti, niin kattelen nyt voisinko teettää kaks pentuetta sitten jouluks. ;-) Btw, jos jotain perro kiinnostaa, niin oon nyt aika lailla kiinnostunut IRL- kenneleiden kautta tuontijutuista, joten mailia vaan tuleen, voin tuoda perroja sijoitukseen Espanjasta.
Ja kun Tiera ja Sienna on kumpikin menestyny tasasen varmasti, niin kattelen nyt voisinko teettää kaks pentuetta sitten jouluks. ;-) Btw, jos jotain perro kiinnostaa, niin oon nyt aika lailla kiinnostunut IRL- kenneleiden kautta tuontijutuista, joten mailia vaan tuleen, voin tuoda perroja sijoitukseen Espanjasta.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla