Flitwick D & E + F & G: novascotiannoutaja
-
- Höpsö veitikka
Re: Flitwick B & C: novascotiannoutaja
Minä voin antaa omani sijotukseen jonte x meiwei - pentueesta, jos mulle sellanen oli ees varattu :D jos joku sijotukseen haluaa.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Jos mulle annetaan ni sijoituksesta oisin kiinnostunut! :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
-
- Kanada
Vähän OT// mutta jos ilman pentua jääneet on kiinnostuneet Meiwein suvusta niin Kuparikettuun on tulossa sen siskolle Limélle pentuja kunhan löydän hänelle vaan passelin sulhasen ;)
Anteeksi mainostus :oops:
Anteeksi mainostus :oops:
Taukoilen
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mähän voisin ottaa vaikka Remu x Werdie-pentueesta pennun sitten kun se joskus syntyy. Ja ehkä Uurinkin, mulla vaan olisi helmikuulle syntymässä Uurin veljen pojan pentue.
Ja Kurris, pidetään mielessä Limenkin pentue. ;)
Ja Kurris, pidetään mielessä Limenkin pentue. ;)
-
- Höpsö veitikka
Kyllä minä voin penneni Saanalle sijoitukseen antaa :) Oon toivonut sille Sigiltä piirroskuvaa, joten toivosin, että sua piirroskuvallinen kiinnostaa.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Enemmän kuin mielelläni pivikon otan! :D ja tosiaan nomea, mejää, pk-lajeja ja näyttelyitä + sitten hömppälajit :)
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Jonte/Meiwei ja Remu/Werdie pentujen varaajat vois kertoa mitä sukupuolta haluavat pentujensa olevan mikäli haluatte niille piirroskuvat minulta ja samalla jos on erityistoiveita valkoisissa merkeissä (vähän kantsii sukua vilkaista, super-valkeaa pentua ei voi tulla jos koko suku on täysin punainen) tai muuten rakennemieltymyksissä. En lupaa että kaikki käy toteen mitä toivotaan, mutta pyrin usein siihen suuntaan.
Tää on kanssa kans alustava vihje sille että pentueen/pentueiden ajankohta lähenee.
Tää on kanssa kans alustava vihje sille että pentueen/pentueiden ajankohta lähenee.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Remu x Werdiestä voisin haluta uroksen. Ja aika punainen saa tulla, jonnekkin voi niitä valkoisia merkkejä laittaa. Rakennemieltymystä ei varsinaisesti ole, kun uskon, että piirrät kyllä hienon. &.&
-
- Alkupalat
Ihan mielenkiinnosta kyselen, minkälaisia yhdistelmiä olisi tulossa ja mihin ajankohtaan? Mua kiinnostaisi lyhytsukuinen tolleri nimittäin :)
-
- Viesti:
http://viuhku.net/flitwick/kasvatus.php
Siellä sivun alalaidassa on suunnitelmat suunnilleen aina mun ajatusten kanssa yksissä. Ajankohdat on auki, koirien kisaamisen ja mun oman fiiliksen mukaan. Luulen kuitenkin et tänä vuonna ei tule enää näiden kahden tulevan jälkeen et ensi vuonna sitten taas.
Siellä sivun alalaidassa on suunnitelmat suunnilleen aina mun ajatusten kanssa yksissä. Ajankohdat on auki, koirien kisaamisen ja mun oman fiiliksen mukaan. Luulen kuitenkin et tänä vuonna ei tule enää näiden kahden tulevan jälkeen et ensi vuonna sitten taas.
-
- Höpsö veitikka
Jonte x Meiwei: narttu, jotain Meiwein väristä.
Remu x Werdie: uros, enemmin isänsä värinen kuin emänsä.
Vieläkö Saana on aktiivinen?
Ja alustavasti mulle voi varata Under A Paper Moon of Furenza x Kokert Pauwau-pentueesta. Mulla ei oo itellä kummankaan sisaruksia niin ehdottomasti tahon tosta yhdistelmästä pennun.
Remu x Werdie: uros, enemmin isänsä värinen kuin emänsä.
Vieläkö Saana on aktiivinen?
Ja alustavasti mulle voi varata Under A Paper Moon of Furenza x Kokert Pauwau-pentueesta. Mulla ei oo itellä kummankaan sisaruksia niin ehdottomasti tahon tosta yhdistelmästä pennun.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mikäs näiden tilanne ja olen yhä kiinnostunut :)
-
- Viesti:
Tilanne on nyt hiljalleen etenevä, kun oon saanut pientä intoa takaisin harrastusta kohtaan ja oon luonnostellut joitain tolleripiirroksia, joita on tarkoitus tarjota sitten näille kasvateille. Toistaiseksi 2 urosta ja 2 narttua luonnosteltuna, mutta pelkästään luonnos ei tarkoita sitä että värittäisinkin ne. Tähän mennessä hyvin epätasaista laatua niin yritän yhtenäistää, jottei mulla ole kasvatteja ihan laidasta laitaan.
Mites onko muut yhä kiinnostuneita?
Mites onko muut yhä kiinnostuneita?
-
- Höpsö veitikka
Minä olen edelleen. Yllä olikin jotain tietoa. Ja Saanalle oli tosiaan menossa multa sijotukseen, jos kiinnostaa vielä.
-
- Viesti:
Päivittelin pentuetopaa. Ekassa viestissä ajankohtaisin tilanne, mikä käsitys mulla on varaajien suhteen.
Saanaa en vielä merkannut, kun ei ole varmistanut ottaako kummasta pentueesta Susitytön kautta sijoitukseen jos ottaa.
Jos Carla ei ilmoita itsestään niin D-pentueeseen syntyy sitten todennäköisesti vain kolme, ja Shadyltä kaipaan varmistuksen vielä ottaako kummastakin pentueesta vai vaan toisesta. Eli saattaa vapautua pentuja.
Lisäksi laitoin esille F- ja G-pentueet, jotka eivät ole syntymässä ihan hetkeen mutta kartutan kiinnostuneta alustavasti.
Saanaa en vielä merkannut, kun ei ole varmistanut ottaako kummasta pentueesta Susitytön kautta sijoitukseen jos ottaa.
Jos Carla ei ilmoita itsestään niin D-pentueeseen syntyy sitten todennäköisesti vain kolme, ja Shadyltä kaipaan varmistuksen vielä ottaako kummastakin pentueesta vai vaan toisesta. Eli saattaa vapautua pentuja.
Lisäksi laitoin esille F- ja G-pentueet, jotka eivät ole syntymässä ihan hetkeen mutta kartutan kiinnostuneta alustavasti.