Anernerk & Galleth pentueet 2014 & 2015

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Anernerk C & Galleth A

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Juu sopii! Lisään sut varaajaksi.

Kiitti sivuista!
KuroNeko
Sumopainija

Re: Anernerk & Galleth A

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Voisin tosiaan ottaa tosta Thorin pentueesta itellekin yhen, mut mun ei tarvii käyttää omaani jalostukseen, ihan kisakaveriksi tulis vaan. Semmoset perus malikkalajit, toko, pk, agi ainakin. Uroksen tahtoisin ja nimeksi tulis Avalloc the Mysterious of Galleth (saatan kyl muuttaa mieltäni vielä :mrgreen:). Ja tää nimiteema on muuten tosi kiva!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Sopii totta kai :) Varaan sinullekin pennun. Ilmottelethan mulle sitten kun Thor valioituu parista lajista (agi ainakin hyvällä mallilla) niin pentue voi mun puolesta syntyä!

Näille kaikille tosiaan voin piirtää kuvat jos omistajat haluaa, jos vaikka kuvia ei löydy tms :)
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Toi muuttipentue ehti jo män, mut Nallesta tuli just tokovalio 8-)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Hieno Nalle! Kuva Ryhdistäydyn nyt näiden pentujen kuvien kanssa ja koitan tässä syyslomalla saada väsätyksi... Luonnostelin jo viime viikolla tällasen mut valmiiks en oo viel saanut. Haluukos dandy varailla jo tämän, että teenkös tästä punaisen? Omastani tulee musta :)
Kuva
mikopon
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja mikopon »

Oi että on komea, kyllä toi mulle kelpaa enempi kuin mielellään! :)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Mä oon niin hirvee kasvattaja kun sain vasta tänään viimetingassa piirrettyä mikoponille tuon malamuutin (että ehtii pivikonäyttelyyn), ja sitten en oo omallenikaan pennulle saanut vielä sivuja ENKÄ kuvaa. Kaikkee muuta oon tehnyt ja ash :D Kyllä tää tästä..
Mutta syysloman aikana olin aikas ahkeralla päällä, ja kuten jotkut saattoivat youtubekanavaltani huomata, niin luonnostelin useamman malinoisin kasvatteja varten. Pentuehan ei siis ole tupsahtamassa vielä pitkään aikaan, mutta tässä nyt olisi pentujen ottajille (Shady [u/n], dandy [n], KuroNeko , minä ) jo valittavina kuvat. Yllä kaksi narttua, alla kaksi urosta. Sukupuolen pystyy vaihtamaan, mikäli Shady ottaa uroksen. Piirrokset tulevat muutenkin kokemaan vielä paljon muutoksia kun teen niitä valmiiksi, nytkin huomaan niissä virheitä kun kaksi viikkoa sitten nämä piirsin. TOKI on mahdollista piirtää tai ottaa kuvat myös itse, mutta tarjoan nämä kasvateilleni!
Kuva

// Joo KuroNekolle 4! :)
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Saanko mä ton nelosen? 8)
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Juu siis niin elikkä tosissaan (:D) mä oon nyt back ja koitan saada tämän pentueen omaltakin osaltani maailmalle vaikken nyt jätäkkään itselleni pentua. KuroNeko on hienosti saanut Thorin jo agivalioksi ja saa mun puolesta kaikessa rauhassa kisata sen kanssa vielä, että mä saan Hulin suojeluvalioksi ja pelastuskoiraksi sekä noi kuvat piirrettyä.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Anernerk & Galleth A&B

Aloitusviestissä näkyy nyt myös Gallethin B-pentue. Tarkoitus on saada A-pentue eka maailmaan eli B-pentueella ei ole kiirettä. Toki voi jo nyt ilmaista olevansa kiinnostunut, sitähän varten sen tuonne pistin. Pentueen isä saattaa vielä vaihtua.
Muita Gallethin pentuesuunnitelmia voitte lukea täältä, laittakaa niistä mielummin yv:tä tai sähköpostia.

Vinkkinä tässä vielä samalla että Leevi tulee pian saamaan pentuja Kitkan kanssa Deneon Standby's kenneliin. :) Pentueilmoitus ilmestynee tänne.

// Ainiin ja A-pentueen tilanteesta nyt sen verran, että en oo pistänyt KuroNekolle mitään viestiä mut oottelen jos hän viel kisaa ja ilmottelee mulle koska Thor on valmis. Kuvia en oo viekää piirrellyt mut kyllä mä täs yritän. :D
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Mulle vois tulla uros Akash the Kind. Olisko mahdollista tosta ykkös nartusta tehdä junnu uros? :roll:
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Laitan tuon nimen sulle. Ja Sopii :) Vähän varmaan muokkailen sitä muutenkin kun siitä on jo aikaa kun piirsin. :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mua kiinnostaisi pentu tuosta B-pentueesta. Suojelukaveriksi lähinnä ja sit paimentelemaan. En kuuta lupaa taivaalta ja hitaasti hyvä tulee. Piirroskuvan ottaisin mielelläni mukaan. Sukupuolesta en tiedä varmaksi, mutta narttu tuntuis tällä hetkellä olevan sopivampi. Joko Ampin morsmaikuksi tai sit JurixKeela-yhdistelmän, jos ees toteutuu. Isä on musta kiva, joten mulle kelpais ihan sekin. Teräshampaaseen, joka joskus saattaa saada avattua sivunsa tohon osoitteeseen. :D
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Joo ilman muuta sulle :) Tulevat puolisotki näyttää hyviltä ! :) Kyl mä luulen että Koda jääkin tuohon isäksi kun ei taida kellään muulla kasvattajalla olla varaa antaa omia uroksiaan, mut kyllä tykkään itekkin Kodasta. Ja kuvan voin piirtää!
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Mikäs näiden tilanne?
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Vastaa Viestiin