(uusi 11.5.) Villakoiria - 1 vapaa

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Re: KG:n valkoisetpaimenet - vapaita

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Oijoi! Mistä johtuu, että oon huomannu tän vasta nytte :--D

Mut tosiaan, Vicinity Shepherdsiin tahtoisin kolmannen KG-koiran, kun valkkareille tilaa vielä on! Tultaisiin kisaamaan näyttelyissä, PK-jäljessä, tokossa, agilityssa, paimennuksessa ja jossain vaiheessa elämää koiratanssissa. Kaikista pyritään valioitumaan, näyttelyistä ei välttämättä, ihan kuvista riippuu. Pentuja tulisin aika varmasti teettämään, jos tähän sinulta lupa.

Samoilla perjaatteilla kuin muillakin koirilla mentäisiin tämänkin kanssa. Jos pentua pistä varaukseen, niin uroksen tahtoisin, kun muut KG-valkkarit on narttuja ja urkosista on vähän nyt pulaa (: Tällaiset kuvat olisi tulossa.
.
.
  • Kuva
poisonsky
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Aiemmin kun kerroin olevani kiinnostunut, olen oikeastaan vieläkin, mutta valitettavasti valkkarikennelini ei toteutunutkaan, ja nykyiseen paimenkoirakenneliini en valitettavasti voi haalia enempää koiria, ja siellä asustaakin jo 2 valkoista paimenta. Ehkä joku toinen kerta sitten (:
  • alchemy
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Jeesbox, Chessie. :)

Avelinelle mielelläni annan koiran! :) Merkkaan ylös.

Toivon vähintään vielä yhtä varausta ja mielelläni sitä kolmattakin odottelisin, jotta pentue toteutuu.
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Tässä olis jo herran sivut, nii ei tarttee niitä sitten ruveta enää eriksee odottelemaan! :--D
.
.
  • Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Haha, kiitos. :lol:
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Hops, ihmiset. Emmie tätä kovin kauaa enää viittis pantata.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

No, isoksi harmikseni näyttää tämä vika pentua jäävän yksijälkeläiseksi. Elämä on.
Itse asiassa, aloin samperi taas kokea hellyydenpuuskaa ja mietin vakavissani, jos otan itselle Free Dragoniin tästä pennun. Jos löydän kivat kuvat tuolta lupapaikastani, niin saattaapi olla, saattaapi olla.

Mutta nimet. Avelinelle tämä taitaa olla tuttu juttu. :D Eli kaksiosainen taas ja teemana 'Japanilaiset K-nimet'.
Pojille
Tytöille

// No joo, päätin ottaa itsellekkin.. :oops: :lol: Urosvesseli Kazuyoshi Kenichirou of Kyushu Gendai.

/// Syntymäpäivä voisi sit olla vaikkapa 11.5.2012.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Tsiippa tsii, tänään olis sit synde!
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

OHO! Miten en oo huomannu taaskaa. Mut mun poitsulle nimeks Kimiyuki Kaita of Kyushu Gendai (:
.
.
  • Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Asia piffi.

Se siitä, valkkarit maailmalla. Tämä pentue siis tässä.

Ja normaalia settiä, Aveline: ei tartte kuulumisia kertoilla kuin mielellään niiden "isojen tapahtumien" kynnyksellä olen kuulolla. Eli jalostuskäyttö että tiedän vähän missä suku menöö, kuolema, mahdollinen koirasta luopuminen.. Ei kai muuta. :)

// VILLAKOIRAT LISÄTTY
poisonsky
Epätoivoinen katse

Re: (uusi 11.5.) Villakoiria - vapaita

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Heei minä olisin erittäin kiinnostunut pienestä kääpiövilliksestä! Sopisko, että kirjoittelen huomenna illalla / iltapäivällä enemmän, meinaan kännykällä on hieman hankalaa kirjoittaa pitkää tekstiä.

Edit 12.05// Noniin, elikkä olisin siis kiinnostunut kääpiövillakoira nartusta. Tultaisiin kisaamaan varmasti ainakin tokossa, agilityssa, näyttelyissä, koiratanssissa + mahdollisesti myöskin flyballissa (joka on itselleni suht. uusi laji) sekä BH-koe suoritettaisiin hyväksytysti. Asustamaan pääsisi meille Bievlaan 3 bordercollien + yhden valkoisenpaimenkoiran kanssa. Kisautus olisi aktiivista, mitään kovin hyvää kisanäyttöä ei minulla tähän hätään ole, mutta Bievlan koirien tuloksia/tavotteita voi katsella halutessaan (osa kilpailuista ei löydy vielä koirien kalentereista). Ehdottomasti tulisi pysyvään kotiin, jo jonkin aikaa olen halunnut virtuaalisen villiksen. Voin myöskin kertoa lisää suunnitelmistamme ym. mikäli haluat.
  • alchemy
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Chessie, kyllä mä sulle nartun uskallan laittaa varaukseen. :)

Vielä siis 2 villistä vapaana, ja edelleen olen pentujen kokoluokkien suhteen positiivinen.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Ups.

Yhdellä varauksella en tätä pentuetta lähde teettämään. Vielä siis ainakin yhden kiinnostuneen toivon jostain kolosta ilmestyvän.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Minkälaista kisaamista sä haluaisit villalle? Kun mua kiinnostaisi kääpiövillauros, kun mulla on narttu itsellä ja sit yksi pentue kasvatettu, jossa on vaan narttuja ja haluaisin uroksen, jota voisin käyttää oman pentueen nartulla :) Tässä olis mun eka kääpiövilla ja tässä sit tän hetkinen, jota en oo tosin kisannut itse kuin näyttelyissä ja satunnaisesti agissa.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Emmää mitään kummempaa. Vanhemmat hieman kisanneita, joten mielellään edes yksi sellainen "tavoitteellinen" laji olis niin jees.

Kyllähän sulle pentu lähtee (Jääkyyneleeseen?). Laitetaanko? :D

Sitten vielä katsellaan tuleeko kolmatta varaaja. Eniveis, loppuviikosta tai ensviikolla funtsin nimiä/teemaa näille.
Vastaa Viestiin