Usagin luppakorvia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
tellu.
Analysaattori

Re: Usagin luppakorvia 2012, Jacya

Viesti Kirjoittaja tellu. »

UPUP!

// selma, anteeksi.
LOPETTANUT!!
Spunky
Kanada
Viesti:

Re: Usagin luppakorvia 2012, Jacya

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Jacya taukoilee virtuaalijutuista, sillä hänen IRL-koiransa on jouduttu lopettamaan.
(lukee hänen ak)
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
tellu.
Analysaattori

Re: Usagin luppakorvia 2012

Pentue suunnitelmat ovat hiukan muuttuneet. Mikael astuukin Usagin Maihinnousun ja pentuja odotetaan kesäksi. Lisäksi tämä pentue siirtyi siis myöhempään ajankohtaan. Unelma astutettiin Moskulla, joten pentue syntyy jo keväällä eikä aijemmin suunnitellusti kesällä. Varauksia tähän pentueeseen otetaan vastaan.

Haku tullaan astuttamaan joko evm. nartulla tai kennelin omalla nartulla. Toiveita vaihtoehdoista otetaan vastaan.
Luvattu Lupaus on käytettävissä ja se etsiikin narttua eristä kennelistä. Kysykää rohkeasti, pojalla on evm. suku.
Susitytöltä voi kysyä myös Bright Blurry's Sweet Birch x Bright Blurry's Golden Rule pentueesta. Syntyy BB kenneliin.
LOPETTANUT!!
tellu.
Analysaattori

Re: Uusia Usagilaisia 2012

Kuvat mahdollisesti mukaan!
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

En mä mitään kasvattamista voi lopettaa, joten meidän porukkaan mahtuisi vallan mainiosti pupsi Noora x Mika-yhdistelmästä. Kisailu painottuu AJOK- & KEAJ-kokeisiin. Eka pyritään hakeen tuloksia AJOK-kokeista ja sit vasta KEAJ:sta. Ainakin Suomen valioksi pyritään. Mietin jo silloin aikanaan noita Prinssessa & Prinssi pentuja, joten eiköhän tää olisi varsin sopiva pentue mulle kun suvusta löytyy tota samaa linjaa. Kuvan ottaisin mielelläni mukaan, koska mulla ei löydy mitään kunnollista. Narttu sopisi joukkoon paremmin, mutta kyl uroskin kelpaa. Tulevaisuudessa jalostuskäyttöön, ehkä.
tellu.
Analysaattori

Hienoa! Itselleni tulee pentueesta narttu ja tulee jatkamaan sukua joskus. Anna sinulle mielelläni kumman tahansa, kuvia löytynee kummastakin sukupuolesta. Kisautus kuulostaa lupaavalta ja enhän minä sinua ilman pikkuista voi jättää ;) Laitan kuvia lähempänä, kun olet päättänyt sukupuolen. Nimiteema on vielä mietintämyssyssä. Noora x Mika pentuehan syntyy tuossa alku kesästä, ellei kolmatta varaajaa löydy aijemmin.

Ja mikäli kiinnostaa, aijemmasta pentueesta Unelma x Mosku, annan mielelläni sijoitukseen pennun kuvilla!
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Mä voisin sit ottaa narttupennun, koska se sopisi paremmin mukaan, kun mulla on yksi uroksista ilman narttua, jos jalostukseen haluan käyttää.

Mun eka sijoituskokemukseni virtuaalipuolella oli aivan hirveä :D Sen takia yleensä välttelen kaikkia mulle tulevia sijoituskoiria. Kaksi muuta sopimusta onkin ollut erilaisemmat eli sijoituskoiran antaja on vain halunnut pennun tulevasta pentueesta. Toisaalta voisin mä tätä funtsia. Mitä sä vaadit sijoituskoiran omistajalta yms? Se on onni kun AJOK- & KEAJ-kokeissa harvemmin on osallistumisrajoituksia niin kaippa siinä porukassa voisi yksi sijoitusnappulakin mennä.
tellu.
Analysaattori

Lähinnä pientä näyttelyissä käyntiä, tosin hyvillä kuvilla isompikin näyttelyrundi kelpaa. Mutta lähinnä kilpailemista AJOK ja/tai KEAJ -luokassa. En kiellä muissa lajeissa kisaamista, saat ihan itse valita kisauttamisesta. Sijoituksen pentuetta mietittäessä, pennuthan syntyisivät Usagin kennelnimen alle, ei siinä sen kummempaa. Todennäköisesti en ottaisi pentueesta itselleni pentua. Pentueen nimiteeman, pentujen kodit, isäehdokkaan ja syntymäajan saisit päättää ihan itse.
Olen pyrkinyt antamaan sijoitukselle mahdollisimmat hyvät kuvat mukaan!

Laitan Noora x Mika pentueesta sinulle nartun, koitan keksiä nimiteemaa. Voit ehdotella sopivaa syntymäaikaa, mielellään toukokuulle. Ja Unelma x Mosku pentueen sijoitusta saat miettiä rauhassa. Mikäli haluat ottaa sijoituksen ja teettää sillä vaikkapa useamman pentueet, voidaan tehdä niinkin, että pentu olisi pentueen ainut. Unelmallahan on vain yksi "olemassa oleva" sisar Sisu ja sillä ei tietääkseni ole vielä jälkeläisiä maailmassa. Mutta kyllä Tilli on sille jotain suunnitellut.
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Mä voisin ottaa sijoituspennun, jos sä huolehdit kaikki pentuihin liittyvät. En halua vaikuttaa millään tavalla pentujen tuleviin koteihin, nimiin yms. paitsi jos itse haluan pennun :D Näyttelyihin se menisi mukaan niinkuin mun kaikki muutkin koirat ja etköhän sä mun AJOK- ja KEAJ-kisaamiset tiedä. Pitää sit myöhemmin katsoa haluanko teettää sit myöhemmin "oman" pentueen tällä naperolla.

Noora x Mika-pentueen syntymäajalle mulla ei ole väliä. Toukokuu käy ja päivä on ihan sama.
tellu.
Analysaattori

Unelma x Mosku pentueesta lähtee nyt siis sinulle Susityttö ainut pentu. Unelman veljellä ei siis ole vielä jälkeläisiä, mutta Tilli on suunnitellut sille evm. nartusta syksyksi (?) pentuetta. Nimeksi olen päättänyt Usagin Mehtätähti, mikäli tämä sinulle sopii. Pentu voi minun puolesta syntyä maailmaan heti, kun saat sivut tehtyä. Lähetän kuvia sähköpostitse sidden :)

Noora x Mika pentueesta tällä hetkellä lähtee maailmaan kaksi narttua, Susitytölle ja meille. Nimeksi voit valita jonkin Aku Ankasta tutun neitokaisen kuten Iines Ankka, Minni Hiiri, Kultu Kimallus tai Heluna Ammu. Niin ja uroksille teitenkin jonkin Aku Ankan herroista kuten Roope Setä, Pelle Peloton, Touhu Ankka, Hannu Hanhi, Hessu Hopo, Kulta-Into Pii, Polle Koninkaulus ym. Omani on Usagin Milla Magia. Pentueeseen otetaan siis vielä yksi varaaja ja pentue syntyisi toukokuun puolella! Ja kuvat saa mahdollisesti mukaan (urokselle löytyy helpommin).

Ja sitten pyytäisin Tilliä laittamaan Usagin Tähtitieteilijän sivuja minulle, en ole kuullut mitään pennusta!
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Uusia Usagilaisia 2012, TILLI sivuja

Mehtätähti kelpaa oikein hyvin ja tuosta mun urospupsista voisi tulla Usagin Kulta-Into Pii. Sivuja laittelen viimeistään ensi viikolla.
// Mehta.
tellu.
Analysaattori

Kahtokaapas tuolta kuvia. Mehtätähelle koitan ettiä vielä hyviä kuvia, en itse ahaluais sille mitään huonoja. Mutta mikäli Veera haluaa, onhan tuollakin noita nartunkuvia.

TILLII, sivuja!

// laitoin Veera yksäriä sulle :)
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Sä voit katsella Mehtalle kuvia, mutta tolle mun urokselle voisin ottaa tän kuvan, jos se on vapaana :)
tellu.
Analysaattori

Aijemmin syntyneet pentueet, 20120

Kuva Uskomaton Pilvilinna "Pilvi" x Usagin Jakt Kung "Kunkku"
Pentueen emä on evm. sukuinen 3xsertin piirretty koira, joka on ykköstä vaille Suomen käyttövalio. Pilvi hipoo tähtiä, sen luonne on mitä erinomaisin. Tuleva emä on lonkiltaan B ja silmät ovat ok. Pilvin herra Kunkku on Suomen käyttövalio ja kisannut myös kettukokeissa. Kunkku on 1/2-polven piirretty koira, jolla on näyttelyistä H. Kunkku on luonteeltaan erittäin energinen, suomalainen mies.
Syntyvät 01.02.2012, varauksia kaksi eikä enempää oteta.

Jacya, La Rouchéttes, u. Usagin Tahmatassu
Tilli, Pemberley, u. Usagin Tähtitieteilijä
Heikki, evm., u. Usagin Tiuhti
Hannu, evm., n. Usagin Tuutikki

Kuva Rachel Hill Queen Lady "Missy" x evm.
Missy on evm. sukuinen tricolor narttu, joka on kisattu Suomen käyttövalioksi. Näyttelyissä neidillä on 5xserttiä rotunsa parhaana, joista neljässä on ryhmäsijoitus. Missy on luonteeltaan hyvin lempeä ja se rakastaa lapsia. Neidille on todettu A lonkat ja silmät ok. Isä on evm. uros Ranskasta. Ei aijemmin pentueita. Ajanut ykkösen, usean maan muotovalio.
Pentue syntyy 01.02.2012, pentuja kaksi.

Mima, Pupulan, n. Usagin Beloved Eminence
Heikki, evm., n. Usagin Beloved Duchess

Kuva Usagin Ajotaiturin Unelma "Unelma" x Usagin Kiirimätön Mosku "Mosku"
Unelma on käyttökoira, eikä siis ole käynyt näyttelyissä. Suomen ja Norjan käyttövalio, sekä ajokokeissa Ruotsista kolme ykköstä. Kettukokeissa Suomesta 3xykkönen ja Norjasta yksi ykkönen. Luonteeltaan Unelma on täysi unelma, täydellinen suomenajokoira! Unelma on täysin terve. Pentueen isä on Mosku, jonka meriittilistasta voi päätellä kaiken.
Pentue syntyy 05.04.2012, pentuja yksi.

sijoitus, Usagi, omistaja Susityttö, n. Usagin Mehtätähti
LOPETTANUT!!
tellu.
Analysaattori

Lisää pentueita merkattuna, syntyy vasta kesällä/syksyllä. Varaa omasi!
LOPETTANUT!!
Vastaa Viestiin