Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Re: Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Viesti Kirjoittaja Eliot. »

Olen kokoajan tehnyt kaikkia muutoksia kalenteriin/valiolistaan ja muualle kun niitä on tänne ilmoitettu. Todellakaan kaikkea en näillä taidoilla voi toteuttaa ja jos voi, siinä saattaa mennä aikaa. Noihin teksteihin teen muutokset jossain vaiheessa.
Pilvi
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Kati kirjoitti:Ymmärsin että valioita ilmoittaessa siihen kohtaa mihin tuomarit ja pvä't lisätään, voi myös merkitä jos koira on muidenkin maiden valio. Ymmärsinkö jotain väärin? Omien koirien kohdalla ne on lisätty vain niiden maiden valioksi mistä ovat valioituneet ensimmäisenä.
Mun ymmärtääkseni (jos mä oon siis oikein tajunnut :D) toi muiden maiden valio-systeemi tarkoittaa tilannetta, kun koira on jo ennestään muun maan valio ja sillä on 1 tai 2 sertiä toisesta maasta, josta se pyrkii valioitumaan. Ja tietääkseni kaikki valionarvot pitää ilmoittaa erikseen (mullakin parhaimmillaan joku 14 arvoa/koira..), sillä Connor ei ilmeisesti lisäile juuri mitään käsin tuohon koodiin ettei järjestelmä sekoa tms. :D
Kuva
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Eli loin YVNL:stä kopion, josta voitte käydä katsomassa miten näyttelyt/valiot hyväksytään. TÄMÄ EI OLE AITO PAIKKA VAAN VAIN SITÄ VARTEN ETTÄ NÄETTE MITEN KAIKKI TOIMII!

ylläpito - Salasana: testi
Satmi
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Satmi »

Kalenterista löytyy tällainen spektaakkeli kuin KV johon saa osallistua vain kahden ryhmän koirat. Miten se menikään se juttu siitä että päivittelijöiden piti osata hyväksyä vaan virheettömiä kutsusivuja tai dumpataan ulos? Kuva

//<3
His brain is gone!
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Hmm... mua häiritsee, että ihmiset osallistuu mun KV:hen jota ei ole hyväksytty, eikä missään ole linkkiä sinne....
It lurks behind you.
Satmi
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Satmi »

Ku se "KV" oli siellä kalenterissa siihen asti kunnes joku huomautti että sellasta asiaa ku KV kahdelle roturyhmälle ei oo olemassakaan.
His brain is gone!
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Minä en ole hyväksynyt kahden rodun KVita vaan sen on tehnyt joku päivittelijöistä. Minä ilmoitan aina näyttelyn järjestäjälle miksei näyttelyä hyväksytty ja mitkä muutokset pitää tehdä. Nyt kun tämä virhe on kerran tapahtunut sitä tuskin enää uudestaan tehdään. DUmppasin kaikki päivittelijät siksi aikaa, kun kirjoitin heille paremmat ohjeet näyttelyiden hyväksymisestä. Eikä tuo nyt niin maailman kaatava virhe ole ollut. Tämä on aloitteleva paikka joten virheitä on varmasti ollut ja tulee tulemaan, mutta ne korjataan mahdollisimman pian.
Aamu
Kanada
Viesti:

Hmm.. mulle sä, Connor, ilmoitit että kilpailua EI hyväksytty syinä, ettei linkkiä YVNL:län sivuille ollut, unohidin laittaa sen "(KV)" päätteen ja että mulla ei lue minkä maan näyttely se oli. Onko mun toista anomusta muuten tullut jo?
It lurks behind you.
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Toi (KV) perään on aika suuri virhe niille jotka etsivät kv-näyttelyitä. Tämän takia näyttely hylättiin. En ole saanut toista hakemusta tai en tiedä olenko hyväksynyt näyttelyä joka on tullut sinulta. Hyväksyntää odottavia näyttelyitä on yhteensä 0, täällä hetkellä. Linkin puuttumisesta yleensä vain ilmoitan pitäjälle, mutta maan puuttuminen = hylätty. Päivittelijöistä varmaan osa ainakin noudattaa niitä ohjeitani jotka annoin.
Aamu
Kanada
Viesti:

Nyt mä oon toisen anomuksen lähettänyt. Tuliko?
It lurks behind you.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^ Tuli, mutta siinä oli edelleen se virhe, että kahden roturyhmän KV:ta ei voi järjestää. Heivaa se KV veks sieltä ilmoittautumisesta, niin näyttely hyväksytään.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Öö.. mites kun mä lähetin 1.1. nly anomuksen joka hyväksyttiin ja tuli kalenteriin, mutta parin päivän päästä hävisi eikä siirtynyt arkistoonkaan :o nyt kyllä on jo vip mennyt kisassa joten vähän turha viesti, mutta kiinnostais kuitenkin tietää :D (oli siis Mordon Girdle'sin erikoisnäyttely englannin-, venäjän- ja silkkivinttikoirille)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Voisitko näyttää kisasivua, voisin vilkaista, oliko vika siellä. Ihan ekoina päivinähän hyväksyttiin näyttelyitä, joiden kisasivuilta puuttui jotain tms. jotka sitten pari päivää myöhemmin hylättiin, kun joku katteli niitä läpi, että onko kaikki oikein.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Tiedän... Näitä uusia versioita pukkaa kovaa vauhtia. Tämä on vika päivitys järjestelmään. YVNL siirtyi nyt WordPressiin sen helpon päivittämisen takia, ja koska YVNL saa nyt minun rinnalleni toisen ylläpitäjän Kuunsirpin, enkä halua jakaa virtuaalikorat.netin salasanoja kenellekkään. Ulkoasu piti vaihtaa sillä en ikinä olisi jaksanut/osannut säätää sitä sopimaan WordPressiin.

Ääkkösongelma on väliaikainen joka johtuu tietokannan jostain ihme syystä, mutta uudet näyttelyt ovat ääkkösongelmattomia. Vanhat korjaan kun ehdin.

YVNL
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

En nyt tiedä varsinaisesti minne tämä kuuluu, mutta yritin anoa KV näyttelyä useampaan otteeseen ja tuli jatkuvasti sivun alas joku viesti että täyttämisessä on virhe. Kyllä mä laitoin kisasivun ja vippi pvm hommat ihan oikein, enkä tajua että missä meni vikaan :D yritin about kolme kertaa, mutta sama lopputulos joka kerralla.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Lukittu